Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה למפגש עם בכירי MOBILE1 בתאריך 16.1.19


שרות לקוחות טלרון
שימו לב! השרשור הזה בן 2003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום

שלום לכולם,

בעקבות המפגש המוצלח שערכנו עם נציגות הפורום בנושא מצברים, הועלתה יוזמה למפגש עם בכירי חברת ExxonMobile המוכרת לכם כיצרנית השמנים Mobile1.

 

בכירי אקסון מוביל שיגיעו למפגש הם:

Mr. Jarkko Stenros - Europe Consumer Manager

Mr. Roberto Francassi - Cluster Manager Europe East

 

 

המפגש תוכנן מראש להיות מצומצם וסגור, ועתה הורחב מעט, ואנחנו יכולים לארח מעט יותר מאנשי הפורום.

כרגע יש לנו מקום לעוד 10-12 גולשים מהאתר.

 

המפגש יערך כולו בשפה האנגלית.

 

המפגש ייערך ביום רביעי 16.1.2019 בשעה 19:00 במתחם הלוגיסטי של לובינסקי בשורק.

 

גולשים המעוניינים להשתתף במפגש - אנא שלחו לנו בהודעה פרטית כאן באתר, שם מלא ועיסוק - באנגלית.

כאמור יש מספר מוגבל של מקומות, כך שהמקומות יישמרו למקדימים לשלוח לנו בקשה להשתתף.

 

בברכה,

שרות לקוחות טלרון

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יסבירו שם איך קורה שמצברים שלכם מתים כמה ימים אחרי תום אחריות?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

מי יסביר? נציגי mobil1?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יסבירו שם איך קורה שמצברים שלכם מתים כמה ימים אחרי תום אחריות?

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

אולי חלאס עם הבכיינות?

יש לך בעיה עם המצבר? תפנה לשירות לקוחות שלהם. לא קיבלת מענה? מוזמן לפנות ליוזר שלהם פה בפורום באופן פרטי. בא לך לעשות קצת רעש? תפתח שרשור ותספר מה קרה. הפורום לא מספיק לך? יש לך את פייסבוק שעובד לא רע במקרים שבאמת מגיע לך משהו.

להיכנס לשרשור שמטרתו שונה לחלוטין ולגולל בו את סיפורך, יחד עם קצת ציניות, זה די מסריח.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מביאים נציג יצרן שמנים שיתן הרצאה בנושא המומחיות שלו. מה שאתה מבקש זה שכשרמי לוי מארגן כנס לקוחות עם נציגי עלית אז שנציגי עלית יסבירו לך למה החלב של תנובה נוזל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

תכל'ס.

 

אותי מעניין יותר למה הקוטג' של תנובה נהיה מימי יום אחר שפתחת אותו. נראה את בכירי ExxonMobile מסבירים את זה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אחר צהריים טובים,

יש לנו כרגע כ - 30 נרשמים, אז אם יש עוד מתעניינים - יש מקום ונשמח לארח אתכם במפגש.

יום רביעי הקרוב 16.1.19, בשעה 19:00 במתחם לובינסקי בשורק.

 

להתראות,

שרות לקוחות טלרון

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב אחרי המפגש - עם בכירי MOBILE1



 

א - האם הם מסרו מידע ואו חידושים, בנושא שמני המנוע העתידיים..

ב - כיצד הם מתכוונים להתמודד עם הצמיגויות הנמוכות, במנועי העתיד.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...