Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה

כמה פעמים כבר נתקלתי בזה, אחרי שהרכב דומם על ידי מערכת הss ורוצה להתניע מחדש לפעמים נשמעים קולות כמו נקישות חזקות.

מישהו נתקל בזה פעם?

תודה רבה לכם

פורסם

שלום מאיר

מה שלומך?, מכרת אותה??

הבעיה לא כל הזמן הקול הזה נשמע, לא הצלחתי גם לקשר את זה למקרים מיוחדים כלומר מנוע קר, או ריבוי התנעות.

מוזר..

אשמח אם מישהו יכול לעזור לי

פורסם

לא מכרתי, הרכב חזר לחברת הליסינג לאחר 3 שנים. עכשיו יש לי קארוק (אותם מערכות כמו בגולף) וגם במקרה זה מערכת ה S&S עובדת חלק ללא רעשי לוואי.

פורסם

מקס תודה רבה על העזרה

אבל לא מוזר שזה לא כל פעם?

אף פעם לא היה רכש בהתנעה הראשונה למשל

ואפילו לא כל פעם בss זה מופיע בכל זאת אקפוץ למקום שבו התקנתי את הכספת כדי שיעשו את העבודה שלהם כמו שצריך

פורסם

אצלי מעל הכספת בגולף יש כיסוי שמונע מגע בתיבת פיוזים.

 

שים לב.

 

לדעתי את שלך ניסרו בשלב כלשהוא עקב תקלה כלשהיא .

IMG-20181229-WA0069.jpg

פורסם

זאת הכספת הישנה שהיתה מותקנת ברכב, וחברת הביטוח

התעקשו לשים אלמניום, והנה כנראה שיש בעיה בכספות אלו !!!!!

×
×
  • תוכן חדש...