Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אני מחפש לקנות רכב ראשון לנסיעות יומיומיות על ציר פתח תקווה-תל אביב. אני בן 23 ואין לי צורך באוטו גדול עם הרבה מקום לנוסעים נוספים.

אני בעיקר מתלבט בין לקנות את האוטו של אמא שלי (שבדיוק מסתיים לה החוזה מול הליסינג מטעם העבודה), קיה ריו 2015, 65 אלף קילומטרז', רכב שדי שמרנו עליו למעט כמה שפשופים קטנים; לעומת שברולט ספארק 0 ק"מ (לא מהיבואן) חדשה 2018 (אני אהיה רשום כיד שניה מפרטי).

עוד לא קיבלנו הצעת מחיר רשמית עבור הקיה ריו אבל ככל הנראה שהיא תעלה בערך 55K ללא שום אחריות לעומת הספארק שמגיעה עם 3 שנות אחריות ועולה כ-63K. התקציב המקורי היה יותר לכיוון ה-55K אבל אני יכול להתאמץ אם זה שווה את זה.

אציין רק שאני בחור גדול מימדים (לאורך ולרוחב) ומכאן ההתלבטות אם כדאי לי מיני או סופר מיני. כמו כן, מאוד חשוב לי אמינות הרכב ושאם כבר יש תקלה אז שיהיו חלקי חילוף יחסית זמינים וזולים.

באופן כללי אני לא כל כך מבין ברכבים, אשמח לעצתכם ואולי רעיונות נוספים שפיספסתי (או ששתי הרכבים לא מומלצים וכדאי משהו אחר).

תודה!

פורסם

הספארק אחלה רכב, אני אהבתי,

ללא קשר למימדיך, הרכב די מרווח, אך זה לא אומר שלא תעשה נסיעת מבחן בעצמך, אלא מומלץ כדי לבדוק אם הוא באמת טוב גם לך.

יש מבצע עליו באתר carClick.co.il ב59900.

 

חשוב שתדע שהרכב קבל במבחני ריסוק רק 3 כוכבי בטיחות, לי אישית זה פחות קריטי כי אני בודק מה הציון בהגנה על הנוסעים, יותר מאשר מערכות עזר ומבחן ריסוק הולכי רגל :)

 

מעבר לזה, לגבי החלקים, הרכב מאוד נפוץ, ממאמין שלא תהיה בעיה למצוא חלקי חילוף, וגם לא מדובר ביצרן רכבים נכחד, אלא מעצמה מוטורית בפני עצמה (שברולט)

פורסם

ישבת בספארק? עשית נהיגת מבחן? חשוב לפני ההחלטה לעשות את זה כי ייתכן ותגלה שהרכב לא מתאים - במיוחד אם אתה גדול מימדים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

שים לב לרמת איבזור של הספארק שכניראה תהיה lt די ערומה מאיבזור.

 

אם מבחינת הגודל והמרווח הספארק תתאים לך הייתי הולך עליה, היא חדשה, מנוע מספק ביצועים די טובים וצריכת דלק עדיפה מהריו, מה שכן מאחור לריו יתרון משמעותית מבחינת המרווח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה על הדעות המלומדות.

אני חושב שיש הכרעה די ברורה לכיוון הספארק החדשה ונראה לי שזה מה שאקנה :)

פורסם

ההכרעה תהיה רק אחרי שתנהג ותנסה את הספארק - אני לדוגמא אפילו אם הספארק היא אחת המרווחות לקטגוריה שלה לא הייתי מסתדר איתה בכלל כרכב(כי בכל זאת בחור גדול).

 

לכן אני ממליץ לך ממש לנהוג על הספארק לפני(אני מאמין שאת הריו אתה מכיר) - לא משנה כמה ימליצו אם רכב לא נוח לך חבל לקנות על עיוור ולהיות מהאלה שמוכרים אחרי פחות משנה ומפסידים מלא כסף כי הם מגלים שהרכב לא מתאים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

ציינת בתחילת העץ כי אתה בחור גדול מימדים, אך לא ראיתי מענה שלך למימד הגודל של הספארק...

 

אז עשית נסיעת מבחן עליה, לוודא שאתה מוצא אותה נוחה לך, ולא רק בישיבה של שתי דקות אלא גם אחרי 10 דקות?

 

בהצלחה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

פותח השרשור , זה מה שהייתי קונה אם הייתי במקומך . על פניו זה הכי קרוב לחדש וכנראה שבמחיר של פחות מ 50% .

גילוי נאות , אין לי שום קשר למודעה הנ"ל, במסגרת חיפוש של רכב נתקלתי בה .

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?662516-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%95-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2013-%D7%99%D7%93-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-18-000-%D7%A7%D7%9E-%D7%9E%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%9C%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
הספארק אחלה רכב, אני אהבתי,

ללא קשר למימדיך, הרכב די מרווח, אך זה לא אומר שלא תעשה נסיעת מבחן בעצמך, אלא מומלץ כדי לבדוק אם הוא באמת טוב גם לך.

יש מבצע עליו באתר carClick.co.il ב59900.

 

חשוב שתדע שהרכב קבל במבחני ריסוק רק 3 כוכבי בטיחות, לי אישית זה פחות קריטי כי אני בודק מה הציון בהגנה על הנוסעים, יותר מאשר מערכות עזר ומבחן ריסוק הולכי רגל :)

 

מעבר לזה, לגבי החלקים, הרכב מאוד נפוץ, ממאמין שלא תהיה בעיה למצוא חלקי חילוף, וגם לא מדובר ביצרן רכבים נכחד, אלא מעצמה מוטורית בפני עצמה (שברולט)

איפה ראית מבחן ריסוק של הספארק?

אשמח שתפנה אותי

ממה שמצאתי היא נבחנה במבחן הריסוק האוסטרלי ancap וקיבלה 5*.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

הספארק נבחנה במבחן האמריקאי IIHS:

https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/chevrolet/spark-4-door-hatchback/2018

ובEURONAP בתור אופל קארל שזה בעצם אותו רכב עם סמל שונה ב2015:

https://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/karl/21321

 

וב 2017:

https://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/karl/28538

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לנסיעות קצרות (כמו של פותח השרשור) הספארק תהיה מרווחת למדי, אני איש גדול( אפילו מאוד) והפיקנטו שדומה במימדיה הייתה לי סבבה לנסיעות לא ארוכות.

פורסם

הבעיה במיני היא לא דווקא במושב הקדמי לנהגים גדולים אלא למי שיושב מאחור, במידה והנהג גבוה/גדול הוא יצטרך להזיז את המושב אחורה, ועקב כך מרווח הרגליים יהיה מצומצם מאוד ובעייתי לאנשים מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הספארק נבחנה במבחן האמריקאי IIHS:

https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/chevrolet/spark-4-door-hatchback/2018

ובEURONAP בתור אופל קארל שזה בעצם אותו רכב עם סמל שונה ב2015:

https://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/karl/21321

 

וב 2017:

https://www.euroncap.com/en/results/opel/vauxhall/karl/28538

תודה

הנה המבחן האוסטרלי.

עכשיו לך תדע למי להאמין

 

https://www.ancap.com.au/safety-ratings/holden/spark/686aa5

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...