Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יריה ברגל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

הלקוח הזה לא פרייאר.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

תעזרו בכנופיה ותבצעו טיפולים שוטפים לבד. תפגשו אנשים מקסימים והכי טובים שפגשתם תלמדו כמה דברים ותחסכו כמה שקלים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
חבל שהם ככה מתנהגים. טיפול קטן בעליות שלו לרכב כללי-

כ40₪ פילטר שמן

כ35₪ פילטר אויר

שמן סינטטי מלא כ100₪ בשביל 170₪ לערך שווה להפסיד לקוח לעתיד?

מחשבה שגויה של נותני השרות!

מצטער לחלוק עליך אך העלות יותר לכיוון ה 500 ש"ח בטיפול ראשון (יש לי קבלה של היד הראשונה שטיפלה במ"איר" במרכזי).

עבודה: 234 ש"ח לפני 8% הנחה.

טבעת אטימה לפקק שמן 3.1

מסנן שמן 91.85.

שמן מנוע סינתטי 191.84.

כל מחירי החלפים גם הם לאחר הנחה 8%.

יש מצב,שטיפול שני יהיה יקר יותר כי יחליפו בו חלפים נוספים : מסנן אוויר/מזגן/נוזל בלמים.

בקיצור- זול זה לא יהיה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אולי הוא התכוון כמה זה עולה למוסך, כי זה ידוע שמה שהמוסך גובה על החלקים זה לא בכמה שהוא קונה אותם.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

בראשית התגובה, למען גילוי נאות אציין למי שלא מכיר שאני עובד בחברת ״מאיר״.

בתור אחד שרכש הונדה ג׳אז ידנית כלקוח פרטי קיבלתי שובר אישי לשני טיפולים ללא חיוב כלקוח נאמן של הונדה (ההונדה השניה שלי).

השובר הוא אישי וניתן ללקוח בלבד כאחד שנאמן למותג.

להזכירכם, ההסכם של ״מאיר״ היה עם היד הראשונה בלבד.

למרות זאת, פותח השרשור שכח כנראה לציין שאושר לו על ידי אותו גל (ששוחח עמו) לממש את הטיפול ללא חיוב, באופן חריג.

פורסם

זה רק מוכיח שאנשים מסויימים ב"מאיר" צפו בפורום.

מצד שני, מן הראוי ש-פ"ש יעדכן בעצמו פרטים אלה.[שהטיפול אושר]

 

ומה היה קורה, אילו בעל הרכב הרשום ב - מחשבי "מאיר" היה נותן לפותח השרשור ייפוי כוח לבצע את הטיפול בשמו?

האם הוא חייב להופיע אישית במוסך יחד עם ת"ז שלו?

פורסם

עדכון:

(רציתי לעדכן רק בסיום לכן היה עיכוב)

 

אכן מנהל השירות של הונדה (חברת מאיר) העביר לי אישור בכתב לגבי הטיפול ואכן קיבלנו טיפול 30KM כפי שהבעלים הקודמים של הרכב היה צריך לקבל.

זה היה מורכב אבל בסוף זה נפתר, היה ניתן לחסוך את זה כי באמת שאין שום אותיות קטנות לגבי שובר הטיפול, וכל השיחות והטרחה הייתה יכולה להיחסך לשני הצדדים.

 

יש לציין שגם במוסך עשו לנו קצת בעיות ועברנו את זה.

 

תודה לכל העוזרים.

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...