Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

קיבלתי הצעת מחיר לטיפול גדול בניסאן מיקרה 2013 מנוע 1.2 אוטומט נסעה 70K.

הטיפול לא במורשה.

טיפול 10K-החלפת שמן(5W30) ופילטר, פילטר אוויר,פילטר מזגן.

החלפת פלאגים- נאמר לי שקצת מורכב להחליף שם פלאגים- סה"כ 3 פלאגים.

החלפת שמן גיר+אטם סיליקון.

עבודה, עליי להשאיר את הרכב לחצי יום שם.

סה"כ: 1700 שקל כולל מע"מ.

 

המוסכניק גם אמר לי שלאחר ביצוע העבודה עליי להגיע אחרי שבוע(300 ק"מ שהרכב יסע בערך) אליו להחלפת השמן גיר פעם נוספת, וריקון המיכל לחצי והוספת עוד שמן, משהו כזה לא כ"כ הבנתי.

 

האם זה בסדר?

פורסם (נערך)

נראה לי שמה שמייקר את ההצעה הזו באופן דיי משמעותי (ממה שהיינו מצפים מ"טיפול") - זה שמן הגיר (שעלותו נוטה להיות יקרה יחסית לשמנים רגילים).

גם אני חושב שרצוי לבקש הצעה ממוסך נוסף.

(אגב - הח' שמן גיר - זה לפי הוראות יצרן / ספר רכב ?)

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

פורסם

אתה יכול לקחת הצעת מחיר כתובה ולהעלות לכאן? לא ברור לי על מה הגיעו ל 1700 שח. מבחינת האיחור של החלפת שמן הגיר ב 10 אלף קמ תישאר רגוע..הכל בסדר הגיר לא יינזק. אז תעלה פירוט על מנת שלא יהיו הטעיות ואי הבנות מצידך ועל מנת שלא נבין אחרת בטעות.

פורסם

הח' שמן גיר יקרה מאוד, ולכן המחיר שקיבלת סביר (בהנחה ומדובר בשמן מקורי / איכותי תואם לתקן)

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אם אני לא טועה מדובר בפלאגים אירידיום ברכב הזה. אם אני צודק אין לך מה להחליף אותם אלא אחרי 100-120 אלף ק״מ.

בנוסף ממליץ לשים לב שאתה שם פילטר שמן מקורי בלבד ופילטר אוויר מקורי או mann או mahle בלבד (החברות הטובות היחידות שיש בישראל, בחול יש עוד המון).

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לי לקחו במוסך כללי על אותו רכב אך ידני 1500 שקל על טיפול דומה .

ללא שמן גיר אך עם החלפת רצועת מנוע שהתייבשה.

המחיר נראה הוגן.

החלפת פלאגים זה יחסית הרבה עבודה.

אצלי הוא אמר שיש להחליף פלאגים לאחר 60000 ק"מ . נראה לי מעט מוזר אבל לדבריו זה מה שאוטודאטה אומר

פורסם

יש כאן 3 סעיפים שמייקרים מאוד את הטיפול באקו מיקרה CVT.

 

מצתי ארידיום - תבדוק אם ההחלפה צריכה להיות ב 60 או ב 100.

החלפת מצתים - מצריכה פירוק סעפת יניקה.

שמן גיר רציף מקורי - כ 450 ש"ח ל 4 ליטר, במירה והמוסך יעשה החלפה פעמיים, יכול להיות ש 4 ליטר לא יספיק.

פורסם

יקר יחסית למוסך שאינו מורשה.

ראה חשבונית של מיקרה 2013 שעברה טיפול גדול (100,000) ב-72500 ק"מ (לפי טיפול כל 20000 ק"מ או שנה) במוסך מורשה.

החשבון הגיע ל-1700 ש"ח כולל החלפת בלמים קדמיים וחריטת צלחות.

283512-092718.jpg

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצתים מחליפים בסביבות 100 אלף ק'מ,העלות של 3 מצתים ngk 270 שקל, אין שום סיבוכיות בהחלפת 3 מצתים,מדובר ב 30 דקות עבודה מקסימום

פורסם
יקר יחסית למוסך שאינו מורשה.

ראה חשבונית של מיקרה 2013 שעברה טיפול גדול (100,000) ב-72500 ק"מ (לפי טיפול כל 20000 ק"מ או שנה)

במוסך מורשה.

החשבון הגיע ל-1700 ש"ח כולל החלפת בלמים קדמיים וחריטת צלחות.

[ATTACH=CONFIG]509953[/ATTACH]

 

בטיפול אשר בוצע - לא רשומה החלפת שמן הממסרה - אשר עלותה כ 500-700 ש"ח.

טוב כי אנו משתפים במידע - תמיד כדאי לבדוק מחירים בעוד מוסכים.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...