Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שקראתי קצת בפוסטים קודמים וביררתי כיצד פועל הגיר הרציף, הבנתי כי בהרבה גרסאות מוקדמות היו בעיות רציניות. הייתי שמח לקבל חוו"ד מניסיונות אישיים שלכם לגבי הגירים של היאריס (2012-14) ושל האימפרזה החדשה (2013-14).

 

האם הגרסאות האלו יותר אמינות? כמה עולים טיפולים שוטפים במוסכים מורשים בקירוב? והאם הגיר הזה באמת יחסוך לי דלק לעומת אוטומט רגיל?

 

גם לגבי נוחות הנסיעה, באיזה משני הרכבים האלו הגיר מתנהג יותר "טבעי" (ז"א כמו אוטומט)? כמובן שאקח בזמן הקרוב את הרכבים לנסיעת מבחן, אבל זה פחות משנה לי - עלויות האחזקה והדלק יותר.

 

תודה!

פורסם (נערך)

לא מכיר את האימפרזה, אבל ביאריס הוא רציף טהור ולא מתנהג כמו אוטומטי בלבד (נתקע בסלד מסויים עד שמסיימים להאיץ ורועש, הגז מגיב באיחור קל)

עד כמה שיצא לי לשמוע היאריס דיי אמינה.

בעיות בגיר רציף של טויוטה לא נפוצות, בפורום זכורים לי רק שני מקרים בורסו, אחד טופל על ידי היבואן והשני נאלץ לתקן בעצמו.

יכול להגיד לך שהטיפולים שאנחנו עושים במורשה לקורולה שלנו זולים יחסית, טיפול ראשון לקורולה 2017 עלה לנו 370 ש"ח , וה70 זה לטובת שטיפה.

לא מדובר בגרסאות, זה או ידני או רציף ביאריס, ובאימפרזה זה רציף בלבד.

לעניין החסכון בדלק, יבוא לידי ביטוי בעיקר בנסיעה בינעירונית , אלא אם כן מדובר בגרסה ההיברידית של היאריס שמאוד חסכונית.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

יכול להגיד לך שהטיפולים שאנחנו עושים במורשה לקורולה שלנו זולים יחסית, טיפול ראשון לקורולה 2017 עלה לנו 370 ש"ח , וה70 זה לטובת שטיפה.

רק בהונדה טיפול ראשון עולה מעל 500 ש"ח ?:shock:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

300 ש"ח לטיפול זה בהחלט זול בצורה מחשידה, ועוד במוסך מורשה (כנראה שהם מאזנים את זה עם מחיר שטיפה לא לגיטימי :?)

בכל מקרה, אני מבין ממך שהטויוטה כן שווה בדיקה, מישהו יודע לספר לי על האימפרזה? האם בכלל שווה לבדוק את הרכב או לחפש משהו אוטומטי רגיל?

פורסם

כלומר לקורולה ללא השטיפה טיפול יצא 300 שקל?

תוכל לפרט מחירים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היה לי רציף בסובארו שעשה 200 אלף בלי שום תקלה.

בסיוויק,שגם בה יש גיר רציף יש הוראות לבדוק/להחליף שמן.

בדוק אם הן קיימות ואם כן,האם הוחלף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
רק בהונדה טיפול ראשון עולה מעל 500 ש"ח ?:shock:

 

לא יודע לגבי ראשון.

אבל ההצעה שקיבלתי מהם הייתה מאוד גבוהה והחלטתי לחסוך כמעט חצי מהסכום ולטפל במורשה אבל לא של הונדה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

המחירים של מורשי טויוטה הם כמעט זהים בכל המוסכים.

לי יש חשבונית מהטיפול הראשון אצלהם בדיוק 375 ש"ח

 

שמן מנוע 5W30 מחיר 219.5

מסנן שמן מקורי מחיר 79.8

אטם פקק ריקון מחיר 7.3

חומרי עזר מחיר 14.3

סה"כ 320.8

מע"מ 54

לתשלום 375 ש"ח

 

וכן .. גם קיבלתי שובר שטיפה שלא השתמשתי בו.

זמן תקן לטיפול היה 0.8 לפי 200 ש"ח לשעה לפני מע"מ שכאמור לא חוייב

מכיוון שקיבלתי ב- 2 טיפולים הראשונים 100% הנחה על עלות העבודה.

 

זה לא הפריע להם בטיפול השני (לאחר שנתיים ו30 אלף ק"מ), לתת לי הצעת מחיר של כ-3,000 ש"ח

עבור טיפול + החלפת 4 צלחות ו4 סטים של רפידות...

בסופו של דבר הטיפול השני עלה 556 ש"ח

×
×
  • תוכן חדש...