Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב יפה עם פוזה... מצד שני מפחיד אותי התחזוקה\אמינות שלו.

בגלל שאין לו שוק בישראל אפשר להביא במחיר יפה (40 אלף)

 

תודה.

פורסם

היי,

 

היה לי את הרכב.

רכב חזק מאוד, מרווח מאוד, קרוזרית מטורפת.

גרסת האלגנטה/פרימיום מאובזרת לא רע.

 

הטיפולים השוטפים לא יקרים אבל צריך לשים לב למספר דברים (בלאי טבעי) עקב גיל הרכב ואופן השמירה עליו.

 

משולשים, טיימינג, לוודא שנעשו טיפולים בזמן (בשנים הראשונות היבואן דרש טיפולים כל 30 אלף קמ וזה יכול להשפיע על בוצה במנוע ואורך חיי הטורבו).

למנוע יש מחלה שנכנס שמן לאזור הפלאגים.

 

כמעט אצל כל החלפים אפשר להזמין מחול מבעוד מאוד.

סהכ המון רכב בגרושים!!

 

בהצלחה

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

פורסם
למנוע יש מחלה שנכנס שמן לאזור הפלאגים. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

 

תרחיב בבקשה.

מה התדירות שזה קורה ?

כמה עולה לתקן ?

מה עושים בתיקון ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

במשפחה שלי הרכב נקנה חדש מהחברה ב 170 אלף שח. שכב שבועות במוסך עם תקלות מוזרות ולאחרונה הלך טורבו ב 30,000 שח. הרכב לא מתאים לארץ כנראה. חווית נהיגה אבל במחיר יקר

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אל תעלב, אבל ב-25,000₪ החליפו מנוע שלם של פוקוס אקובוסט, פלוס עוד כמה חלקים.

 

ממה עשוי הטורבו שמבקשים עליו 30,000₪? זהב של חייזרים?

 

זה נשמע כאילו הרכב לא מתאים למוסך שמטפל בו, לא לארץ. אפשר לשאול איזה מוסך זה?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

גם 25 למנוע זה המון כסף להשקיע באוטו ששווה בקושי 20,זה לא קשור לחברה מסוימת, רק מראה שהיום רכבים משוכללים פשוט מגיעים לנקודה שלא שווה לתקן אותם יחסית מהר, אין טעם להשקיע בפורד בת 7 או לנצ'יה כ"כ הרבה כסף, עדיף לא להכנס לסיפור הזה בכלל

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
תרחיב בבקשה.

מה התדירות שזה קורה ?

כמה עולה לתקן ?

מה עושים בתיקון ?

היי

 

להבנתי, ולא ירדתי לעומק העניין,

אין לזה תדירות מוגדרת.

סביב ה1000 שח תיקון, אוטמים מחדש את הראש מנוע.

 

שיפוץ טורבו עולה 6000 שח. מניסיון [emoji21]

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

פורסם

ב-6000 ש"ח אפשר להשיג טורבו מפירוק בחו"ל.

 

תרתי משמע - עולים על טיסה לחו"ל, נוסעים למגרש, קונים את החלק - אח"כ יושבים בכיף במסעדה, מטיילים קצת, עושים שופינג בקניון טוב, עולים על טיסה חזרה לארץ - מתקינים את הטורבו המשומש - וגם נשאר כמה אלפים עודף.

פורסם

לדעתי רק לאוהבי האיטלקיות .

שילוב מוזר של פשטות , ספרטניות מנוע חזק וגם יוקרה איטלקית.

ד"א לדעתי רכב בעל מראה מדהים!!!

פורסם
היי

 

להבנתי, ולא ירדתי לעומק העניין,

אין לזה תדירות מוגדרת.

סביב ה1000 שח תיקון, אוטמים מחדש את הראש מנוע.

 

שיפוץ טורבו עולה 6000 שח. מניסיון [emoji21]

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

למיטב הבנתי, שכמשתמשים במונח מחלה כלפי רכב הכוונה היא לתקלה חוזרת בתדירות גבוהה.

אבל הכי קל להשמיץ... אז יאלה, מחלה.

 

ב-1,000 ש"ח לא מורידים ראש מנוע, אולי מורידים מכסה שסתומים ושמים אטמים חדשים. אז כנראה שגם את התיקון עצמו אחד משנינו לא הבין.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לדעתי רק לאוהבי האיטלקיות .

שילוב מוזר של פשטות , ספרטניות מנוע חזק וגם יוקרה איטלקית.

ד"א לדעתי רכב בעל מראה מדהים!!!

 

ודעתך מבוססת על ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

תמיד אהבתי את הדלתא הזו. לקחתי אחת לנסיעת מבחן ארוכה ב2011 וכמעט רכשתי אותה, כשהחלטתי שהיא פשוט יקרה מדי כחדשה. כיד שניה היא מציאה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מכונית מצויינת למי שמוכן להתעסק עם התחזוקה ולהביא חלפים מחו"ל - פחות להיט למי שרוכש אותה בגלל מחירה הזול, וחושב שהתחזוקה תעלה לו בהתאם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...