Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש רכב שישמש רכב שני למשפחה

השימושים הם נסיעות בעיקר קצרות (15 דקות ביום) כשפעם/פעמים בשבוע תהיה נסיעה ארוכה של 100 קילומטר בערך (במישור)

אין צורך בבאגז גדול

מעדיף ידני

תקציב של 15-25 אלף

ראיתי פיאט בראבו שנת 2012 עם מנוע 1.4 ידני 6 הילוכים

רציתי לדעת מה דעתכם מבחינת אמינות, מחירי טיפולים ובכלליות

תודה רבה!

פורסם

על איזה מנוע מדובר? (טורבו= 120 כ"ס, אטמוספרי= 90 כ"ס).

סך הכל מדובר בתמורה גבוהה למחיר בעקבות (אי) שמירת הערך של מותג פיאט בישראל.

אמינות גבוהה, ביצועים טובים לקטגוריה/שנתון (במנועי הטורבו), צריכת דלק נמוכה, ומאובזרת היטב.

חשוב לחפש רכב שטופל כל 10-15 אלף ק"מ.

מחלות: כרית אויר נוסע מתנפחת, תושבות מנוע מתבלות יחסית מהר, הגה חשמלי (City).

אישית, ממליץ בחום על גרסת הטורבו הידנית.

פורסם

זה באמת אוטו אחלה, נטול בעיות מיוחדות.

אני לא הייתי חותם על צריכת דלק טובה (11 ק"מ לליטר בTJET) ומהצד השני לא הייתי נרתע מרכבים שעברו טיפול כל שנתיים, כמו שהיצרן ממליץ במידה ואין בעיות בבדיקה (הבעיות העיקריות היו עם מנועי המולטאייר שסבלו משגרת הטיפולים הזו אבל הTJET לא מפונק במיוחד). חשוב רק לבדוק מתי הוחלפה רצועת טיימינג.

  • אחראי פורום
פורסם

מחלות: כרית אויר נוסע מתנפחת, תושבות מנוע מתבלות יחסית מהר, הגה חשמלי (City).

אישית, ממליץ בחום על גרסת הטורבו הידנית.

 

לא הכרית אלא הדשבורד שמעליה. ההבדל קריטי.

 

זה באמת אוטו אחלה, נטול בעיות מיוחדות.

אני לא הייתי חותם על צריכת דלק טובה (11 ק"מ לליטר בTJET) ומהצד השני לא הייתי נרתע מרכבים שעברו טיפול כל שנתיים, כמו שהיצרן ממליץ במידה ואין בעיות בבדיקה (הבעיות העיקריות היו עם מנועי המולטאייר שסבלו משגרת הטיפולים הזו אבל הTJET לא מפונק במיוחד). חשוב רק לבדוק מתי הוחלפה רצועת טיימינג.

 

לא רק להירתע מרכבים שעברו טיפול כל שנתיים (או 20-30KKM, לא זוכר בדיוק את המלצת היצרן), אלא לחלוטין לפסול.

אם יש משהו שה-TJET לא סובל אלו החלפות מאוחרות של שמן. היצרן נפל היכן שהרבה נופלים וזו מלכודת השיווק.

נשמע טוב פעם ב-20-30, בפועל זה הרסני.

המזל הוא, שיש לא מעט חובבי רכב בקרב בעלי בראבו והם הפנימו את עניין השמן ולא נדיר למצוא רכב שטופל כל 10-15 אלף.

 

היתה לנו בראבו עד לפני שנה וחצי, למשך 3.5 שנים ועד 114 אלף ק"מ. טיפלתי כל 12 אלף ק"מ בממוצע והאמינות כולל יובש מהמם מהטורבו, היתה מוחלטת.

אחלה אוטו, מומלץ.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מחזק את מה שנאמר מעלי בנושא הטיפולים.

אני מחזיק את הרכב מעל שנתיים באמינות מוחלטת, אבל מטפל בדיוק כל 12K ק"מ.

לדעתי רכב שמטופל כל 30K מעיד על הזנחה מצד הבעלים, ולכן יפסל באותו הרגע מבחינתי.

פורסם

היי

תודה לכולכם על התגובות

ראיתי את המכירה בפורום מכירה זה שנתון אחד ישן יותר (2011) אבל טורבו

עדיף טורבו על פני לא טורבו? שוב, מבחינת מחירי טיפולים וצריכת דלק

בנוסף, יש המלצות על עוד רכבים ידניים קטנים יחסית שיכנסו לתקציב של 25K אולי מכיוון סוזוקי או kia?

 

תודה רבה

פורסם

מה שמפורסם בפורום זה גיר רובוטי, ידנית טורבו יש רק אחת ביד 2.

 

הגיר הרובוטי לא מתאים לכולם והייתי ממליץ לבצע עליו נסיעת מבחן, אני אישית לא התחברתי ואפילו סבלתי ממנו.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אח שלי החזיק בראבו במשך 6-7 שנים וטיפל בה אחת לשנתיים כי אלה היו המלצות היצרן. הרכב לא עשה שום בעיה במהלך התקופה וגם בדיקת המכירה לא מצאה שום חריגות במנוע. רוצים לטפל יותר? סבבה, מזיק זה לא אבל לטעון שהיצרן לא יודע על מה הוא מדבר זה קצת יומרני.

פורסם

אהה פחות מעוניין ברובוטית

 

אז רכבים מומלצים אחרים לדרישות שלי?

 

תודה רבה!!

 

מה שמפורסם בפורום זה גיר רובוטי, ידנית טורבו יש רק אחת ביד 2.

 

הגיר הרובוטי לא מתאים לכולם והייתי ממליץ לבצע עליו נסיעת מבחן, אני אישית לא התחברתי ואפילו סבלתי ממנו.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

  • אחראי פורום
פורסם
אח שלי החזיק בראבו במשך 6-7 שנים וטיפל בה אחת לשנתיים כי אלה היו המלצות היצרן. הרכב לא עשה שום בעיה במהלך התקופה וגם בדיקת המכירה לא מצאה שום חריגות במנוע. רוצים לטפל יותר? סבבה, מזיק זה לא אבל לטעון שהיצרן לא יודע על מה הוא מדבר זה קצת יומרני.

 

יש הוכחות בשטח. מנועים מתמלאים בוצה, מגדשי טורבו כושלים, שחיקה במכלולים פנימיים והכל בגלל שגרת הטיפולים הגרועה הזו.

לאחיך הצליח? מאיפה אתה יודע איזה נזק נגרם לאורך זמן,

גם אם לא רואים תופעות מיידיות?

הנ"ל מניסיון אישי עם כמה איטלקיות ומחוו"ד של מוסכניקים מוערכים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אהה פחות מעוניין ברובוטית

 

אז רכבים מומלצים אחרים לדרישות שלי?

 

תודה רבה!!

מה הדרישות, לא הרחבת יותר מדי.

מציע לך אם זה אכן הדרישות הכוללות לבצע חיפוש ביד 2 משנה עד שנה, לפי התקציב, יד וק''מ נמוכים וגיר ידני ותראה מה יצא לך.

 

יש דברים מעניינים ונדירים ויש רכבים שיש אותם כמו זבל ללא שום יחודיות, השאלה מה מדבר אליך.

 

יונדאי i20 מנוע 1.6 ידני, הגרסה המפוארת כביכול. יש לפעמים סובארו בי4 מנוע 2.0 הנעה כפולה עם גיר ידני (נדיר ושווה) וכו'. השאלה איפה אתה מתמקד ועל מה.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אגב בראבו טורבו ידנית שווה להתאמץ לקנות, אני הייתי בחיפוש אחר ידניות עד שהתייאשתי והבנתי שיש תחליפים טובים יותר לצרכים שלי (משפחתיים) אבל תמורה לכסף הכי טובה זה בראבו.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אז זהו, מחיפוש ביד 2 פיאט בראבו ידני יש רק לא טורבו אז כנראה ארד מזה

ולגבי הדרישות, הרכב מיועד להיות הרכב השני (לא זה שנוסעים איתו לסופשים) מסלול הנסיעה הקבוע כולל 15 קילומטר ביום במשך 3 ימים ו120 קילומטר (בין עירוני על כביש 6) ביום במשך היומיים האחרים

הדרישות זה בעיקר רכב אמין שלא יפגוש הרבה את המוסך, שאם יפגוש אז הכיס לא יבכה, שיהיה חסכוני בדלק ושיהיה ידני,

מעדיף שלא יהיה 3 דלתות וזהו בגדול

עד עכשיו נהגתי על ניסן אלמרה שנת 99 והייתי מאד מאד מרוצה מהרכב, אבל הגיל עשה את שלו ובנוסף אני לא מחפש שהרכב הזה יהיה משפחתי אז אני מחפש משהו אחר

 

תודה רבה!

 

אגב בראבו טורבו ידנית שווה להתאמץ לקנות, אני הייתי בחיפוש אחר ידניות עד שהתייאשתי והבנתי שיש תחליפים טובים יותר לצרכים שלי (משפחתיים) אבל תמורה לכסף הכי טובה זה בראבו.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...