Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים וחודש טוב!

בהמשך לשרשורים:

"פרוייקט מצולם - התקנת בקרת שיוט בטויטוה קורולה 2008 רובוטית"

וכן:

 

"חוויות מהתקנת בקרת שיוט - קורולה סאן 2012 "

 

החלטתי להתקין בקרת שיוט וכפתורי שליטה מההגה בקורלה SUN PLATINUM שברשותי

אך בספירלת ההגה לא היתה הכנה והיה נדרש להחליפה.

 

מק"ט ספירלה קיימת: 8430612100

 

מק"ט ספילה מתאימה: 8430612110

 

כאשר מתקינים את הספירלה החדשה יש לשים לב ולהעביר אם את רכיב ה ESP שמותקן בגב הספירלה.

 

וכן להשחיל חיווט לטובת בקרת השיוט- שני חוטים- כחול בהיר [ל-ECM] וחום [מינוס].

החיווט לכפתורי השליטה מההגה היו קיימים.

 

ב"ה בסופו של דבר הפרוייקט הסתיים והמכלולים הותקנו בהצלחה ועובדים כראוי, והחלטתי לשתף.

 

פורק הדשבורד וכיסוי ההגה לשם ההתקנה [לקח כ- 30 דק עבודה]

נדרש ידע בפירוק הדשבורד-מיקום הקליפסים - מברג פיליפס- והכרת תהליכי הבטיחות הנדרשים בעבודה לצד כ.האוויר.

 

מצורפות תמונות שצילמתי וכן וידאו הממחיש את תהליך השחלת החוטים אל תוך הפלאג

[אמנם של רכב אחר אך העיקרון זהה]

 

*** בסרטון מוצג רכב אחר ומיקום החיווט שם שונה***

הסרטון הועלה רק בכדי להמחיש אופן העבודה להשחלת החוטים אל הפלאג

 

סרטון:

 

קישור למוצר באי ביי-כדאי לשים לב שבערכה החוט ה"חום"[בעצם שחור כפי שמופיע בקישור] מגיע עם טבעת לחיבור לגוף הרכב ל-מינוס.

 

בניגוד לאופציה לחיבור המקורי שמגיע מהחברה כפי שהצגתי בתמונות שמתחבר ישירות לפלאג האפור לצד התכלת.

 

 

https://www.aliexpress.com/item/84632-34011-8463234011-84632-34017-Cruise-Control-Switch-For-Toyota-Corolla-2007-2014-With-Steering-Wheel/32755509512.html?spm=2114.search0104.3.2.5f5f4942tZ6kr6&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10696_10084_10083_10618_10307_5711215_10313_10059_10534_100031_10103_10624_10623_443_10622_5711315_10621_10620_5722415,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=0ae9b3d4-45bd-4b1e-acfa-b6bf914060f9-0&algo_pvid=0ae9b3d4-45bd-4b1e-acfa-b6bf914060f9&priceBeautifyAB=0

 

 

20180314_173338.jpg20180315_213516.jpg20180317_203916.jpg20180317_203936.jpgDSCF1972.JPGDSCF1981.JPGספירלה נדרשת 8430612110 .JPGפלאג לספירלה.png20180317_215413.jpg

עריכה אחרונה על ידי ravidp18
  • שנתיים מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

האם חייב לפרק את הדשבוארד כדי להגיע לקונקטור של הECM?

האם יש אולי מקום קרוב יותר שמתחבר לשם במקום לפרק את הדאשבורד?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

החוט החום והכחול כהה עם פס חום כבר היו על הפלאג ורק התלבשת עליהם?

או שהסרת אותם והשחלת חדשים מקצה לקצה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי!

סורי על הדיליי רק עכשיו ראיתי.

צריך לפרק את הדשבורד [לא עבודה מסובכת במיוחד בקורולה]

 

לגבי הפלאג והחוטים.

הם לא היו על הפלאג, נדרשתי להשחיל חוטים חדשים .

×
×
  • תוכן חדש...