Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

לאמא שלי יש כרגע קיה ספורטאג 2015 2.0 הכי מאובזרת,

כל 3 שנים היא מחליפה את הרכב, נוסעת כ 15 אלף קמ בשנה,

התקציב עומד על 250K , הקנייה של הרכב תיהיה רכב חדש.

אנחנו מתכננים לעשות טרייד אין או למכור לבד זה תלוי כמה יציעו על הרכב בחברה.

יש לה עדיפות לרכב גבוה (מההרגל) אבל אין לה בעיה להתרגל גם לפרייבט,

היא מחפשת רכב שיהיה עם הדברים הבאים:

מערכת בטיחות אקטיבית:

בלימה אוטונומית

ניטור שטחים מתים (הנורה הזאת שבמראה)

סטייה מנתיב

 

אבזור:

כיסא נהג חשמלי - מלא

זכרונות מושבים

ריפודי עור

מולטימדיה

 

האופציות שהיא בדקה:

קיה ספורטאג 1.6 טורבו - פסלנו בגלל שידוע שהגיר בעייתי.

אינפינטי Q30 - נפסל בגלל המערכות בלימה (לא אקטיביות)

 

חשבנו גם על האופציה של ייבוא אישי ,

אבל לא יודעים אם שווה להיכנס לזה.

יש לכם המלצות איזה עוד רכבים כדאי לבדוק?

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

חיפשתי לאימא שלי רכב עם אותן דרישות אבל עד 200K.

 

טיגואן\אטקה\Q2 - אין מושבים חשמליים ואין התרעה של רכב בשטח מת (רק באטקה יש).

 

קוגה - הרבה אביזרי בטיחות אבל תא נוסעים מיושן וכנראה לא יהיה לו יותר מדי ביקוש בשוק המשומשות.

 

CX-5 - ריפוד עור ומושבים חשמליים כבר מגרסאות הבסיס, אין קיילס או ניטור שטח מת.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

3008 GT תענה על כל הדרישות של אמא שלך ועוד.

מנוע חזק (אם לא אכפת לה דיזל), מראה שיקי (עניין של טעם כמובן), אינטריור מרהיב, רשימת איבזור (נוחות ובטיחות) מפה ועד הודעה חדשה, והיא קומפקטית מאוד במידותיה.

אם לאמא שלך לא אכפת משהו גדול יותר למרות שהיא לא זקוקה לגודל (אי למספר המושבים) קודיאק בגרסה הבחירה תכנס לתקציב וגם היא מאובזרת בכל מה שאמא שלך מחפשת.

ואם אמא שלך לא ממהרת להחליף ממש עכשיו, יכול להיות ששווה לה להמתין מעט לוולוו XC40 החדשה, שגם תהיה אופציה מעניינת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...