Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מיצובישי ASX


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אפשר להגיד הרבה על מיצובישי אבל בכל הנוגע לעיצוב חיצוני שלהם הם מצטיינים לטעמי.

הפוך גוטה, הפוך...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא רואה במה הרכב הזה יותר יפה חיצונית מאשר סוזוקי ויטרה.

האמת שהויטרה ספציפית היא הצלחה מבחינת עיצוב חיצןני ועדיין הasx יותר יפה לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל רק בינואר נמסרו כמעט 700 יחידות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר והייתי שותף לחצי מבחן, אשמח לשתף את ההגיגים שלי.

 

בתור רוכב אאוטלנדר, די הסתקרנתי לדעת מה ההבדל בין האאוטלנדר ה"רגיל" לבין האאוטלנדר ספורט.

במיוחד בגלל שיתוף המכללים, המידות, המנוע וכל מה שמסביב.

 

או במילים אחרות, למה הביאו אותו לכאן? במיוחד כשיש אאוטלנדר עם 5 מושבים.

 

מיד כשהתיישבתי בכיסא הנהג, הרגשתי בשינוי.

המושב נוקשה יותר ואוחז את הגוף טוב יותר.

סביבת הנהג מרגישה הרבה יותר צעירה מהאאוטלנדר. אמנם גם העיצוב הזה לא חדש אבל בפירוש, עדיף על הדשבורד העייף של האאוטלנדר.

בכלל אפשר לומר שהעיצוב הכללי (פנים וחוץ) הרבה יותר זורם ודינמי מאשר אחיו השמנמן והגדול.

תוספת מדודה של ניקלים, פרונט מעוצב ואחוריים קלילים ללא ניפוחים מיותרים יוצרים משהו נעים הרבה יותר לעין.

 

מבחינת אבזור ואכסון, אין כאן בשורות חדשות, אותן מערכות שקיימות באאוטלנדר, נמצאות גם בASX.

כולל מערכות הבטיחות.

 

המושבים מאחור נוחים ורחבים, שלושה אנשים ישבו שם בנוחות וללא בעיות מיוחדות.

 

בולט לטובה חלון השמש הענק שמשתרע כמעט על כל שטח הגג. מינוס אחד הוא שהחלון לא נפתח - ככה שבימים חמים כנראה שלא תוכלו לפתוח אותו וליהנות מזיו החמה.

 

 

ואיך הוא נוסע?

אז ככה. בכביש ה ASX הפתיע לטובה. הרבה יותר הדוק, ההגה יותר מתקשר וכמעט ואין זוויות גלגול.

הבולמים נוקשים יותר אבל מאחר ואין נדנודים, התחושה היא של רכב נוח יותר.

הגיר מכוייל כנראה בצורה נמרצת מה שמזניק את ה ASX קדימה בסגנון מזדאי, וגורם כמעט תמיד לפרפור גלגלים בלחיצה נמרצת.

בכלל, למרות הגיר הרציף, לא חסר כח במיצובישי הזה.

מינוס נרשם בסעיף הרעש. הרכב לא מבודד מספיק את רעשי המנוע והרוח וזה מעניין ודי מאכזב כי דווקא אחיו הגדול עבר מקצה שיפורים בנושא שהפכו אותו לדי שקט.

 

תא המטען גדול ומרווח כמקובל בקטגוריה ומגיע עם כיסוי ווילון לניטרול עיניים סקרניות.

 

ובשטח?

לקחנו ג'יפון, לא נרד איתו לשטח?

אז ירדנו. למעשה לא לשטח מאד טכני, אבל בהחלט לשבילים שרכב רגיל לא יעבור בהם.

נכון שלא מדובר ב 4X4, אבל השילוב של כח זמין ממש בהתחלה ומרווח גחון מכובד, עוזרים לילד לטפס על אבנים וסלעים וגם עם לחיצה נחושה יותר על הדוושה, לזנק בעליות די בעיתיות.

אבל יותר חשוב זה הנוחות. בזכות המתלים הנוקשים, הנסיעה בשבילים מרוצפי אבנים ובורות די חלקה ונוחה.

אין כאן את הזעזועים והקפיצות הבלתי נגמרות של האאוטלנדר. ה ASX די מגהץ את הבורות והמהמורות ומאפשר נהיגה מעט מהירה יותר.

למעשה היו מספר קטעים בהם האאוטלנדר פשוט נתקע כשה ASX חולף לידו בקלילות.

 

 

סיכום שלי?

מסתבר שה ASX נותן תמורה טובה מאד למחיר. הוא נראה טוב, יש לו מספיק כח, הוא נוח בכביש ועביר בשטח קל.

לדעתי האישית הוא יכול להתחרות בהחלט בשאר הקרוסאוברים/ג'יפונים בעלי חמישה מושבים ללא רגשי נחיתות כלשהם.

 

אאוטלנדר 5 מושבים או ASX?

ASX ללא שום ספק.

 

20171218_154212_HDR.jpg20171218_154243_HDR.jpg20171218_160848_HDR.jpg

ואם ממש מעניין אתכם לדעת איך הבחורון נוסע בשטח, מצורף סרטון שצולם ממצלמת הכביש של האאוטלנדר שהיה מאחור.

 

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב, אבל איך הוא מול מתחרות אחרות באותו מחיר?

הקיה נירו נמכרת באותו מחיר, האם מולה ה-ASX עדיין אטרקטיבי?

מה לגבי הסול, ה-2008? האטקה הבסיסית נמכרת תמורת תוספת קטנה יחסית?

 

נראה לי שמול מגוון המתחרות, ה-ASX הרבה פחות אטרקטיבי ויכול להתאים רק ללקוחות סופר שמרניים.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה ASX הרבה יותר מרווחת וחזקה מהן.

אני לא יודע מה זה סופר שמרני, אלו לקוחות שפחות מחפשים את השופוני אבל לא מתפשרים על נוחות ומרווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמצא רכב עם נתונים טובים יותר במחיר של asx אדרבא, תרשום.

כדי לקבל מנוע, מידות ואבזור זהים אתה צריך לטפס במחיר.

אם לא הייתי מספיק ברור אז הכוונה שלי היא תמורה למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמן הראוי, שאנשים שקונים את הרכב הזה, יזהרו שזה רכב בן 8,שהמחליף שלו הוצג, ותוך מספר חודשים המחליף שלו יגיע לארץ, אני לא יודע איזה value for money הרכב הזה מציע, רכב מיושן מיצרן בינוני שאין לו כסף לעשות rnd, זה שהוא נותן לך מנוע 2 ליטר? הוא טכנולוגית מתאים להתחרות עם יונדאי Ix 35, רק שהוא הוחלף כבר לפני מספר שנים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...