Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מיצובישי ASX


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן אבל המחיר של הASX לדעתי זה לא המחיר הנכון...

 

 

סה"כ אני חושב שמי שמוציא כזה סכום מצפה לקבל רכב מודרני עם פוזה ולא רכב מתבגר למרות מתיחת הפנים

 

 

איך המחיר לא נכון, אם תוך חודש מכרו 700 חתיכות?

ופוזה קיימת, מה שמקל על המשימה של היבואן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נהגתי על הasx בסופ״ש האחרון. ממש לא נהניתי ממנו בלשון המעטה. בידוד רעשים גרוע. גיר רציף מעצבן. ממש לא מרגיש כמו מנוע 2000 סמ״ק. תא נוסעים לא איכותי. אין מה להשוות לקשקאי שלי

אבל...

זה מיצובישי עם מוניטין אמינות מצויין , היא גבוהה ונראית מעולה מבחוץ כך שאני בטוח שהיא תימכר בכמויות יפות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם פתיחה של 700 רכבים בהחלט פותחת חזק מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את דעתי רשמתי, רכב מיושן שלא שווה את המחיר שדורשים עליו. לעניין ה700 יחידות כמה מתוכם זה לליסינג במחיר נמוך משמעותית? השאר זה לקהל היעד שקונה סוזוקי: רכב אמין יפני עם מעט נוכחות שזה בדיוק הasx

כמובן שאם יש מי שקונה אז זה סיפור הצלחה, סיפור הצלחה ליבואן לא לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה ואקום הלנסר השאירה? אוטו שלא נמכר כמעט בשנים האחרונות, איזה עזות מצח להתחיל למכור רכב שכבר הוחלף, אני לא יכול לזכור אף יבואן שמתנהג ככה לציבור לקוחות שלו.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

עזוב רגע הוחלף או לא הוחלף. מבחינת מימדים, ה-ASX נמצא בקטגוריה של הטוסון/ספורטאז', אבל המחיר שלו הוא של קאפצ'ר/cx3. זה לבד הופך אותו לעסקה מעניינת.

האם אני הייתי קונה אותו? בחיים לא, אבל זה לא כי הוא "לא שווה", אלא כי אני לא מסוגל לקנות מוצר מיושן, גם אם הוא זול יותר משמעותית. אבל זאת העדפה סובייקטיבית, לא עובדה.

 

כנס לכל חנות בעולם, בכל מקום תראה שמוכרים סמסונג גלקסי s7 ליד s8, טלוויזיות ומקררים מדגמים ישנים וקולקציות של החורף הקודם. קוראים לזה חיסול/סופעונה ומוכרים בזול, בדיוק כמו פה.

 

ולגבי יבואנים: צ'מפיון מוכרים q2 לצד q3, למרות שעל פי כל הדיווחים הוא היה אמור להחליף אותו (הוא מבוסס על ה-a3 החדשה). אבל עזוב את זה, יש לך מותג שלם שכל הליינאפ שלו הוא פחות אותו יותר בדיוק זה. דגמים מיושנים, באריזה יפה ומחיר נמוך. קוראים לו דאצ'יה והוא מוכר לא רע בכלל. כי איך הולכת החתימה של אחד המנהלים? יש תחת לכל מושב?

 

בסופו של יום, עוד דגמים, מיושנים או חדשים, זה טוב. זה מרענן את השוק ונותן ללקוחות לבחור מה הם רוצים.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שזה היה לזמן ממש קצר כשהם רצו להיפטר מהדגם עם המולטימדיה 5 אינץ'.

מצ"ב הצעה מלפני שבועיים. 1538 ספורטאז', 1750 נירו.

עלות כוללת של העיסקה כולל מקדמה : 53,640 ספורטאז', 60,000 נירו.

באחוזים זה יוצא שנירו יקר יותר ב-12%.

במחירון אגב, ספורטאז' עולה 3K יותר מקיה.

[ATTACH=CONFIG]500164[/ATTACH]

 

זה אכן המצב באוויס. אבל לא בכל החברות.

קיבלתי מאוויס הצעה על הנירו ב-350 שקל מעל האיוניק. בשלמה סיקסט ההפרש היה 50.

זה מוזר ולא ברורה הסיבה - אבל זו המציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן המצב באוויס. אבל לא בכל החברות.

קיבלתי מאוויס הצעה על הנירו ב-350 שקל מעל האיוניק. בשלמה סיקסט ההפרש היה 50.

זה מוזר ולא ברורה הסיבה - אבל זו המציאות.

הסיבה מאוד ברורה, כושר המיקוח של חברת הליסינג מול היבואן.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולגבי יבואנים: צ'מפיון מוכרים q2 לצד q3, למרות שעל פי כל הדיווחים הוא היה אמור להחליף אותו

ממתי הQ2 היה אמור להחליף את הQ3?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן המצב באוויס. אבל לא בכל החברות.

קיבלתי מאוויס הצעה על הנירו ב-350 שקל מעל האיוניק. בשלמה סיקסט ההפרש היה 50.

זה מוזר ולא ברורה הסיבה - אבל זו המציאות.

מה זמן האספקה בשלמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי הQ2 היה אמור להחליף את הQ3?

 

כנראה מהרגע שבו התחילו לתכנן אותו עד הרגע שהם קלטו שה-Q3 עדיין מוכר ממש טוב והחליטו פשוט להמשיך למכור את שניהם אחד ליד השני.

כשיש שני רכבים שמבוססים על שני דורות של אותה פלטפורמה, קשה שלא לחשוב שאחד אמור להחליף את השני. אולי המילה דיווחים הייתה קצת יותר מדי חדה, זה לא משהו רשמי, אלא תאוריות ושמועות שראיתי בלא מעט מקומות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת המידות, להגדיר אותו מחליף זה קצת בעייתי. הגובה של Q2 רק 151 ס"מ לעומת 161 של הQ3, ומרווח הגחון 14.5 ס"מ לעומת 17. האורך 419 לעומת 439. אבל בסיס הגלגלים זהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2281 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...