Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אנחנו משפחה עם 5 נפשות.

אחרי בדיקות וסבב, מצאתי שרנו מגאן גרנד קופה די עונה על הדרישות שלי.

אני נוסע 30000 קמ בשנה ולכן צריכת הדלק מאוד משמעותית עבורי. הספסל נראה מתאים לשתי כסאות בטיחות ובוסטר.

למעט עניין הבטיחות האקטיבית לא מצאתי חסרונות. לא שחלילה מזלזל אבל זה משהו שאני יכול לחיות בלעדיו בעבור חסכון בעלויות.

רציתי לשאול את חוות דעתכם, איך הרכב למשפחה?

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

מאוד נוחה, לטעמי הכי טובה בקטגוריה, גם מבחינת מושבים וגם מבחינת מתלים.

מרווח לראש ליושבים מאחור קצת חסר.

ברמת גימור הגבוהה המולטימדיה קצת מסורבלת וצריך להתרגל אליה.

בהשוואה לפלואנס המגאן מבודדת טוב יותר רעשים, ויותר איכותית מבפנים.

והגיר הרבה יותר חלק.

פורסם

נהגתי בה לאחרונה

הרכב פשוט תענוג בכל הפרמטרים לעומת המשפחתיות האחרות

כמובן למעט עניין הבטיחות...

שים לב שיש עליה עכשיו הנחה של 6000 ש"ח

פורסם

ניתן למצוא את הרנו ביד 2 0ק"מ במחיר של 115K ש"ח, כ 20K פחות ממחיר היבואן הרשמי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בהתאם לרמת הנסיעה הגבוהה שלך כ- 30,000 ק"מ בשנה,

יש לשקול את רכישת הדגם עם מנוע דיזל.

 

לרכב מנוע טורבו דיזל בנפח 1461 סמ"ק בעל 4 בוכנות.

הספק המנוע 110 כח סוס ב- 4000 סל"ד ,

המומנט הוא 25.5 קג"מ ב- 1750 סל"ד.

הרכב מאיץ למאה קמ"ש תוך 12.5 שניות

ומגיע למהירות מרבית של 190 קמ"ש.

 

ע"פ נתוני יצרן/יבואן רכב זה צורך ליטר סולר

על כל 27 ק"מ בנסיעה משולבת (עירונית ובין עירונית).

הציון הירוק שלו הוא 156 דרגת זיהום 4.

 

האחריות לרכב ניתנה ל- 3 שנים.

פורסם

רכב מאובזר מאוד, נוח , חזק. פתח תא מטען קטן יחסית וקצת מקשה על הכנסת דברים גדולים. לשבת כשמאחורי כסא בטיחות גדול ( כמו אבנפלו) לא נוח אם אתה גבוה.

פורסם

מה צריכת הדלק הממוצעת ואיך מסתדרים עם כסאות בטיחות מאחור?

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
מאחורה מסתדרים בלי בעיה.

צריכת הדלק לפחות אצלי זה 1 ל 10 . אבל אני לא נוהג כמו סבתא.

 

נראה לי שפות"ש רוצה דיזל לא?

זהו שבדיזל זה 17\1

פורסם

1:10? אתה בטוח?

המנוע הזה רץ בדגמי רנו ודאצ'יה כבר מספר שנים לא מבוטל. להוציא ממנו 1:10 זה ממש לקרוע את האוטו או לעשות איתו נסיעות קצרות ועירוניות.

במדידה במשאבה הוצאתי מהמנוע הזה בדאסטר צריכה של 1:17 ובפלואנס הקודמת 1:22. מאמין שהגרנד קופה החדשה תהיה איפשהו באמצע בשימוש סביר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...