Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מחפש מברגה מומלצת בערך ב300שח.

חשוב שתהיה אמינה להרבה שנים.

מה דעתכם על Bosch PSR 1080 LI? היא נמכרת בערך ב270שח.

דגם נוסף שראיתי, זה מברגה 14.4v שמוכרים באיקאה הדגם נקרא fixa ועולה 175שח, יש עליה חוות דעת טובות, מישהו ניסה אותה? זה לא מוצר חד פעמי?

תודה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה-fixa סבבה לאלקטרוניקה והרכבות עדינות, כל ניסיון לקדוח משהו רציני יותר יגרום לה להתפגר מנסיון. אכן מוצר חד פעמי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תחליט קודם אם אתה רוצה מברגה רגילה או אימפקט.

אם זה רק הברגות הייתי קונה אימפקט.

בוש הייתי קונה רק כחול.

מומלצים בארץ עם יבואן יציב זה בוש ומקיטה.

worx גם נכנס חזק.

אני די עתיק לא רוצה להגיד על המותג סתם דברים.

אני מעריך שזה המינימום שהייתי הולך עליו.

פורסם (נערך)

לדברים עדינים בעקרון עדיף מברגה רגילה, עכשיו מה נחשב עדין אפשר להתווכח על זה.

באימפקט בדר"כ העוצמה משתנה בהתאם ללחיצה שלך, טיפה חוש ונסיון זה תופס להכל מעבר לאלקטרוניקה וכו'.

זה הולך בקלות ולא עובר מומנט ליד.

גם ההחלפה של הביטים קלה יותר.

נכון שגם מברגה רגילה ילך בקלות להברגות קלות.

הכי טוב אם יש לך אפשרות להשאיל כלים ולבדוק.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם

הנושא נטחן יותר מברגים ע"י מברגת אימפקט :wink: פה בפורום.

חיפוש יעזור.

אין שום דבר רע בבוש ירוקה, הייתה לי אחת כזו ששרתה אותי נאמנה שנים רבות. לשימוש ביתי מזדמן, נשמע כמו אחלה מציאה (רק לוודא שאלו סוללות ליתיום).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הנושא נטחן יותר מברגים ע"י מברגת אימפקט :wink: פה בפורום.

חיפוש יעזור.

אין שום דבר רע בבוש ירוקה, הייתה לי אחת כזו ששרתה אותי נאמנה שנים רבות. לשימוש ביתי מזדמן, נשמע כמו אחלה מציאה (רק לוודא שאלו סוללות ליתיום).

 

אתה מכיר אולי חנות טובה ולא יקרה באזור חיפה?

פורסם

שזר מול IPC. יש במפרץ עוד כמה, אבל זו המוכרת לי ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי "לא יקרה", זה נתון לוויכוח.

יש לך את שזר, בורג המפרץ, אלמוג וברגים חיפה, כולם בטווח של 3 דקות זה מזה, המחירים משתנים מחנות לחנות. אני בטוח שיש עוד שאני לא מכיר, כך שאני לא יודע לגבי טיב המחירים שלהם, כמו זרם חיפה, אפעל תיקונים, המספק ש.י., פולק... באמת שלא חסרות אפשרויות. אני נוטה להיות אורח קבוע בשזר ובבורג המפרץ, מבחר שמתאים לי ומחירים שמתאימים לי עבור דברים מסויימים. מעבר לכך, אני מחפש כמו כולם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אמליץ שוב, בלק&דקר מטריקס עם תוספת ראש אימפקט, כלי אחד גם רגיל וגם אימפקט, כלי חזק משרת אותי כבר 5 שנים ללא סימני עייפות.

פורסם

שאלה נוספת,

יש דגם של בוש PSR1080 LI שמגיע בכמה גרסאות:

10.8V מומנט 17NM ב299ש"ח

10.8V מומנט 25NM ב349ש"ח

ודגם קצת שונה אבל נראה אותו דבר 12V מומנט 30NM ב399ש"ח

 

האם באמת יהיה הבדל מורגש בין הדגמים או שזה סתם טריק שיווקי?

הדגם של 25NM מגיע עם סוללה נשלפת, זה יתרון או חסרון?


×
×
  • תוכן חדש...