Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש עכשו מבצע בKSP על מברגה של חברת WORX 12V ב269שח

זה דגם טוב או שעדיף בוש 10.8V ב299ש"ח?

ממליץ להימנע. היה פה שירשור על כלי עבודה לא מזמן שבו מוסבר למה עדיף לא לגעת בסיני לעומת מותגים ידועים.

שאלה נוספת,

יש דגם של בוש PSR1080 LI שמגיע בכמה גרסאות:

10.8V מומנט 17NM ב299ש"ח

10.8V מומנט 25NM ב349ש"ח

ודגם קצת שונה אבל נראה אותו דבר 12V מומנט 30NM ב399ש"ח

 

האם באמת יהיה הבדל מורגש בין הדגמים או שזה סתם טריק שיווקי?

הדגם של 25NM מגיע עם סוללה נשלפת, זה יתרון או חסרון?

יהיה הבדל מורגש בין התחתון והעליון, בין האמצעי ואחד מהאחרים כמעט שלא יהיה הבדל מורגש. לא משמעותי במיוחד לשימוש מזדמן (כל עוד לא תנסה לקדוח איתה בבטון או להבריג ברגים של 30 ס"מ אורך, הכל טוב).

נשלפת זה יתרון ענקי לעומת מובנית, כי לרוב הסוללה היא מה שמתקלקלת לאורך השנים. מובנית = כלי לפח או לשלם עלות של 2/3 הכלי בתיקון במעבדה.

 

ואני מסכים עם סאמי, 2 סוללות זה להיט. אחת בעבודה והשנייה בינתיים במטען או טעונה ומוכנה לשימוש כי מרפי תמיד איתנו ברוחו המניי#ק והסוללה תמיד נגמרת כשצריך אותה דחוף.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תודה רבה על ההסבר! כנראה אני באמת אבחר באמצעית עם הסוללה הנשלפת. אני לא מתכוון לעשות שימוש רציני במברגה וגם ראיתי סרטונים שהדגימו שסוללה אחת מספיקה להברגה של בערך 300 ברגים, אז סוללה אחת בטוח תספיק.

 

פורסם

בוש 1080 סבבה לגמרי. קיבלתי כזה מתנה לראש השנה בעבודה, בינתיים פירקתי והרכבתי איתה מייבש כביסה, עובדת יפה.

 

למייבש שלום.

 

למברגה אפשר לכוון מהירות ומומנט, דבר חשוב לדעתי, מונע שחיקה של ברגים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בוש 1080 סבבה לגמרי. קיבלתי כזה מתנה לראש השנה בעבודה, בינתיים פירקתי והרכבתי איתה מייבש כביסה, עובדת יפה.

 

למייבש שלום.

 

למברגה אפשר לכוון מהירות ומומנט, דבר חשוב לדעתי, מונע שחיקה של ברגים.

המברגה שלך עם סוללה נשלפת?
פורסם (נערך)

כן. למה, יש דגם של 1080 שלא?

 

אצלי זה דגם שנקרא PSR 1080 li-2

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בוש 1080 סבבה לגמרי. קיבלתי כזה מתנה לראש השנה בעבודה, בינתיים פירקתי והרכבתי איתה מייבש כביסה, עובדת יפה.

 

למייבש שלום.

מה הסיפור עם המייבש, מעניין לדעת?
פורסם

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?639670-מייבש-כביסה-אלקטרה-תקול&p=5526948#post5526948

 

בסוף התייאשתי ופניתי לטכנאי, שבתורו נתן לי הצעת מחיר של 800 שקל, כנראה דרך מנומסת לשלוח אותי לחפש את החברים שלי, כשמייבש כזה חדש עולה 1500. או 1800 ךמשהו יותר נורמלי. או 1000 בלי קונדנסר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כן. למה, יש דגם של 1080 שלא?

 

אצלי זה דגם שנקרא PSR 1080 li-2

 

כמו שכבר כתבתי, לדגם הזה יש כמה גרסאות עם מומנט שונה ולחלקן יש סוללות נשלפות.

כנראה הם למדו מVAG עם המנועי טורבו, לייצר אותו מנוע בכמה גרסאות הספק.

פורסם
https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?639670-מייבש-כביסה-אלקטרה-תקול&p=5526948#post5526948

 

בסוף התייאשתי ופניתי לטכנאי, שבתורו נתן לי הצעת מחיר של 800 שקל, כנראה דרך מנומסת לשלוח אותי לחפש את החברים שלי, כשמייבש כזה חדש עולה 1500. או 1800 ךמשהו יותר נורמלי. או 1000 בלי קונדנסר.

על מה הוא ביקש 800 ש"ח, מה היה הבעיה לדעתו?
פורסם

גוף חימום שעולה 450, ורצה לקחת לבדיקת מעבדה שעולה עוד 350. כנראה זאת הדרך של אותו טכנאי להגיד "לא מוכר", בגלל שבפעמים קודמות כאשר הייתה תקלה במקרר, הוא בא, תיקן ולא לקח הרבה כסף.

 

הייתה לי גם תחושה שהמייבש הזה הורס לי את הבגדים (עד לרמה שאני מכניס חולצה, והיא יוצאת מידה אחת פחות, אני לא משמין בקצב כ"כ מהיר), לכן העדפתי לקנות חדש.

 

לא נשארו לי חלקים מיותרים או משהו. אחרי ההרכבה המייבש חזר לאותו מצב "לא עובד" כמו קודם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ממליץ להימנע. היה פה שירשור על כלי עבודה לא מזמן שבו מוסבר למה עדיף לא לגעת בסיני לעומת מותגים ידועים.

 

יהיה הבדל מורגש בין התחתון והעליון, בין האמצעי ואחד מהאחרים כמעט שלא יהיה הבדל מורגש. לא משמעותי במיוחד לשימוש מזדמן (כל עוד לא תנסה לקדוח איתה בבטון או להבריג ברגים של 30 ס"מ אורך, הכל טוב).

נשלפת זה יתרון ענקי לעומת מובנית, כי לרוב הסוללה היא מה שמתקלקלת לאורך השנים. מובנית = כלי לפח או לשלם עלות של 2/3 הכלי בתיקון במעבדה.

 

ואני מסכים עם סאמי, 2 סוללות זה להיט. אחת בעבודה והשנייה בינתיים במטען או טעונה ומוכנה לשימוש כי מרפי תמיד איתנו ברוחו המניי#ק והסוללה תמיד נגמרת כשצריך אותה דחוף.

 

 

רק שיהיה ברור, וורקס עדיפה בהרבה על בוש ירוקה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

בדיוק. מאיזה סיבות? כבר הבנו שנתונים יבשים "על הנייר" לא יהיו מדוייקים בנוגע למותגי מדבקה כמו וורקס.

אז, למה כן אתה חושב שזה יהיה יותר טוב מבוש ירוק?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בוש ירוק זה מותג מדבקה בדיוק כמו רבים אחרים

 

אתה יכול ליפול על כלי טוב, ויכול ליפול על דרעק

 

 

וורקס מנסיון אישי ומנסיון של עשרות בעלי מלאכה שאיתם אני עובד (כולל מוסכים), מציגים רמה גבוהה מאוד של עמידות לאורך זמן.

 

זה הלבל הגבוה של הסינים (סטייל שאיומי בסלולר)

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...