Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהגים מסנוורים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא אתווכח, הלוגיקה של התשובה שלה היתה פוצעת אותי בפנים אפילו יותר.

 

 

 

לא אצלי (ספארק 2011)

 

יש לך, אם המראה שלך מקורית.

הזוי, אבל רוב הנהגים לא מודעים לזה כלל.

1200px-Rear-view_mirror.jpg

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
משום מה, גם באלטו 2012 אין את "הפיצ'ר המתקדם" הזה :shock:

אני מבין שהאוטו פשוט ומינימליסטי, אבל יש גבול. בעצם, אולי אפשר לארגן מראה אחרת מפירוקיה.

שוב, מסתבר שישנן מכוניות בהן המנוף הזה לא מורכב, גם לא במראה המקורית.

בניגוד למה שכתבו פה, ביונדאי i10 ראיתי מראה עם המנוף, אך בסוזוקי אלטו הוא לא קיים.

מראה חדשה כבר בדרכה אליי :-P

 

s-l1600.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שאלה - מישהו יודע מאיזה זן מפגר האורות האלה שנראים כאילו יש קריסטל לפניהם? אני מדבר הרוב על גיפונים או מיני קופר למינהם שיש להם אור כחול\סגול\טורבו לד שהוא פשוט נראה כמה צבעים בו-זמנית והוא איכשהו מסנוור גם שהוא לא על אורות גבוההים.

פורסם
אני חושב שאלה רכבים עם עדשה לפני הפנס, בקצוות של האלומה לפעמים יש שבירה של האור ורואים את כל הצבעים (כמו קשת).

 

אני מקווה מאוד שזה לא יוצא ככה מהמפעל. הדבר פשוט יורה אור כחול\סגול לכל הכיוונים ויש המון רכבים כאלו

פורסם

זה יוצא ככה מהמפעל וזה פשוט הזוי.

דוגמה טובה היא כל רכבי סוזוקי למיניהם שבכל רמות הגימור מגיעות עם תאורת לד.

אומנם הם מאירים דיי טוב לנהג, אבל מסנוורים את הנשמה למי שנתקל בדרכם.

ארגון ה-iihs בודק את מערכות התאורה של רכבים ומוריד ציון על זליגת אור וסינוור.

ברכבי מאזדה החדשים למשל הם מציינים שיש הילה מסנוורת וזה אכן כך (אפילו שמערכות התאורה שונות קצת מאשר זו שבישראל).

 

אבל כל אלו מחווירים בפני הגאון שמסתובב באזור חיפה-קריות עם 3008 חדשה ונורות קסנון/לד, הוא מצליחה לסנוור גם את הינשופים!

פורסם
יש מכוניות שהן מסנוורות באופן קבוע באורות דרך מפאת גובהם, כמו סילברדו, דוקאטו והאיווקו המסחריות.

מוזר שהתקן האירופאי\אמריקאי מאפשר זאת.

נכון. כשקניתי את הראם, שמתי לב שלא מעט רכבים מולי מאותתים לי על סינוור.

כיוונתי את האורות טיפה נמוך יותר מהכיוון המקורי והעניין פסק.

פעם אחת בטסט העירו לי שהכיוון גבולי. הסברתי את הסיבה ולא היתה בעיה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill


×
×
  • תוכן חדש...