Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב מסוג מאזדה לאנטיס מנוע 1600 שנת 2003 185k קילומטר.

 

תקלות מיספייר בצילנדר 4, ושסתום קניסטר (יש ריח של דלק באוטו לפעמים)

 

הטורים במנוע צונחים לאחר הנעה עד כדי כיבוי המנוע אלא אם אני מחזיק את הגז

הרכב נכבה לפעמים תוך כדי נסיעה תוך שהמנוע מזייף

בוצעה בדיקת תקינות הפלאגים והכהלים קומפרסיה יצאה תקינה

 

אני מחליף ממיר קטליטי מחר בתקווה שזה קשור

איזה עוד תקלה זו עשויה להיות לדעתכם?

האם השסתום קניסטר עשוי להשפיע? הוא קשור לממיר קטליטי באיזשהיא צורה?

 

מצטער אם הניסוח נראה טיפה מסורבל

תודה מראש

פורסם

תבדוק בבקשה.. כאשר זה קורה פתח פתח מילוי דלק ואמור לי אם יש וואקום..

ואם כן.. האם זה נפסק..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

אם יש תקלת החטאת ניצוץ בצילינדר מסויים אז צריך לבדוק לעומק ולא לרוץ על עיוור להחליף ממיר קטליטי. כיצד ניבדקו הסלילים והפלאגים? ראית איך נעשתה הבדיקה?

פורסם
שלום,

הרכב מסוג מאזדה לאנטיס מנוע 1600 שנת 2003 185k קילומטר.

 

תקלות מיספייר בצילנדר 4, ושסתום קניסטר (יש ריח של דלק באוטו לפעמים)

 

הטורים במנוע צונחים לאחר הנעה עד כדי כיבוי המנוע אלא אם אני מחזיק את הגז

הרכב נכבה לפעמים תוך כדי נסיעה תוך שהמנוע מזייף

בוצעה בדיקת תקינות הפלאגים והכהלים קומפרסיה יצאה תקינה

 

אני מחליף ממיר קטליטי מחר בתקווה שזה קשור

איזה עוד תקלה זו עשויה להיות לדעתכם?

האם השסתום קניסטר עשוי להשפיע? הוא קשור לממיר קטליטי באיזשהיא צורה?

 

מצטער אם הניסוח נראה טיפה מסורבל

תודה מראש

 

 

אתה אפילו לא מתקרב לפיתרון התקלה, אם בתיאור התקלה שלך אתה רץ להחליף ממיר קטליטי.

בוא נגיד שסיכוי מאוד נמוך שהתקלה שלך תיפתר בממיר קטליטי לפי תיאור התקלה הזה.

פורסם

לגבי, הריח של דלק- הייתה לי בדיוק אותה בעיה בדיוק במאזדה 626 שלי סיפור מטורף!!!, לקחתי את האוטו למוסך והיינו בטוחים שיש נזילת דלק באוטו בגלל שהריח היה חריף , למעשה הסתבר שהפקק של המיכל דלק היה פגום.

אני אסביר - מסתבר שבפקק של המיכל דלק יש שסתום חד כיווני שמאפשר השוואת לחצים אבל לא מונע בריחה של אדי דלק אני קPצתי לחזי דלל וקניתי אחד חדש והבעיה נפתרה לדעתי תנסה לראות אם זה יעזור לך עד כמה שידוע לי מיכל קניסטר לעולם לא הולך ונדיר מאוד שילך מה שקרה אצלי היה פשוט ומטופש אבל לקח הרבה זמן לעלות את זה .

פורסם

לא הבנתי מה הקשר בין החטאת ניצוץ לבין החלפת ממיר קטליטי ? שים לב, שהחטאת ניצוץ עלולה להדליק נורת ביקורת תקלת זיהום אוויר עקב כך שהכל פעולת המנוע משתנה !

הייתי מחליף פלאג ספציפי של צילינדר 4 וגם חוט הצתה ספציפי שלו, ובודק האם הבעיה נפתרה במידה ולא יש טריק בסיסי שאתה יכול לנסות בלילה לבוא עם מפרק להצמיד לצילינדר ולראות אם הניצוץ פוגע או לכל הפחות לראות מאיפה מגיע הניצוץ .

×
×
  • תוכן חדש...