Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באילו מכוניות בארץ,עד 200K שקל, יש בקרת שיוט אדפטיבית שעובדת בכל טווח המהירויות?


erezarmo
שימו לב! השרשור הזה בן 1606 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ובאיזה רכבים יש גם מע’ לשמירה על הנתיב? האם בשילוב של מערכת שיוט אדפטיבית הרכב ״נוהג לבד״ ולא צריך להחזיק הגה בידיים? ז״א הגה מסתובב לבד ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לדבר סתם בלי לבדוק?

תוך שניות מצאתי את המפרט באתר ובשורה הראשונה מופיעה בקרת שיוט אדפטיבית.

 

ובקארספורום העסקים כרגיל - העיקר לרדת על יבואן כשאפילו לא בודקים.

 

https://www.seat.co.il/models/seat-leon-5dr/

 

[ATTACH=CONFIG]523372[/ATTACH]

 

אין ספק שלבדוק באתר היבואן שנה ועשרה חודשים אחרי שהפוסט נכתב זה מאוד רלוונטי ומוכיח המון. עוד 50 שנה תגיב כאן ותבוא בטענות למי שכתב שמכונית נוזעת על כביש ולא עפה באוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לדבר סתם בלי לבדוק?

תוך שניות מצאתי את המפרט באתר ובשורה הראשונה מופיעה בקרת שיוט אדפטיבית.

 

ובקארספורום העסקים כרגיל - העיקר לרדת על יבואן כשאפילו לא בודקים.

 

https://www.seat.co.il/models/seat-leon-5dr/

 

[ATTACH=CONFIG]523372[/ATTACH]

אולי זה קשור לכך שאתה מגיב להודעות מלפני 20 חודשים.... ?

זה שהאתר מעודכן כעת לא אומר דבר על מה היה כשהם כתבו את ההודעות....

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאיזה רכבים יש גם מע’ לשמירה על הנתיב? האם בשילוב של מערכת שיוט אדפטיבית הרכב ״נוהג לבד״ ולא צריך להחזיק הגה בידיים? ז״א הגה מסתובב לבד ?

 

ב508 יש מערכת לשמירה על הנתיב,לא זוכר אם אפשר להוריד לגמרי את הידיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאוטלנדר 2017 ואילך ברמת לקשרי (החל מ-2019 בכל רמות הגימור)

"דריכה" מ-40 קמ"ש ומעלה.

"מחזיקה" עד עצירה מלאה של הרכב מלפנים (ולא נדרכת מחדש באופן אוטומטי כלומר לאחר עמידה מלאה יש צורך לדרוך אותה מחדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לקחת בחשבון שהבקרות האלו לא יעזרו במצב של הפרש מהירות גדול מידי, ולא במצב של רכב עומד.

מה שקורה בפועל זה שהרכב שלך דוהר ואתה מקבל הודעה בסגנון של ״אתה לעצמך אחשלי״.

כנ״ל תיקוני הגה - גם להם יש את המגבלות שלהם.

אם אתה רוצה לישון בנהיגה, עדיף להשתמש בתחבורה ציבורית.

 

אאוטלנדר 2017 ואילך ברמת לקשרי (החל מ-2019 בכל רמות הגימור)

"דריכה" מ-40 קמ"ש ומעלה.

"מחזיקה" עד עצירה מלאה של הרכב מלפנים (ולא נדרכת מחדש באופן אוטומטי כלומר לאחר עמידה מלאה יש צורך לדרוך אותה מחדש)

ברמת גימור ״עלית״ היתה בקרת שיוט אדפטיבית כבר ב 2015.

מתחילת 2019 - ניתן לעצור לגמרי עד 5 שניות ובקרת השיוט לא מתנתקת.

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיש רכב שמאפשר להוריד את הידיים מההגה בארץ.

 

XC40 שלי יודע לשמור על הנטיב, הוא יתחיל לרעוד קצת אם ירגיש שהידיים לא על ההגה. אבל יסע בינתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר בסיאטים להגדיר את המרחק מהרכב שמלפנים. האם גם במרחק הכי קרוב, זה מספיק כדי שיחתכו אותך בכביישם מהירים או שידחפו בפראות מלפניך בפקקים?

זה לא מסוכן אם כל הזמן חותכים אותך?

 

אני לא נוהג להפעיל את המערכת על המרחק הקרוב ביותר, אני אוהב לשמור מרחק גדול מהרכב מלפני

בפקקים בארץ נהגים מנסים להדחף לנתיב שלך גם כאשר אין בכלל מרווח בינך לבין הרכב מקדימה, מה שמצריך ממך להמתין עד שהרכב שנדחף יכנס במלואו ורק אז להתחיל נהיגה.

 

אבל חלק מהמטרה היא שהמערכת תבלום לבד, לא?

 

במצבים בהם רכב נדחף לך לנתיב וכל מה שנמצא כרגע זה רק אזור הפנס/מראה/חלק מהדלת הקדמית המערכת עלולה לא לראות את זה ולהכנס בו.

 

צריך לקחת בחשבון שהבקרות האלו לא יעזרו במצב של הפרש מהירות גדול מידי, ולא במצב של רכב עומד.

מה שקורה בפועל זה שהרכב שלך דוהר ואתה מקבל הודעה בסגנון של ״אתה לעצמך אחשלי״.

כנ״ל תיקוני הגה - גם להם יש את המגבלות שלהם.

אם אתה רוצה לישון בנהיגה, עדיף להשתמש בתחבורה ציבורית.

 

 

ברמת גימור ״עלית״ היתה בקרת שיוט אדפטיבית כבר ב 2015.

מתחילת 2019 - ניתן לעצור לגמרי עד 5 שניות ובקרת השיוט לא מתנתקת.

 

זה גם נכון. אם הרכב מולך עומד (פקק לדוגמה) ואתה עכשיו דוהר על 100 קמ"ש, אתה תצטרך לבלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

XC40 שלי יודע לשמור על הנטיב, הוא יתחיל לרעוד קצת אם ירגיש שהידיים לא על ההגה. אבל יסע בינתיים.

זה לא נחשב, כי הבקרה תתבטל לאחר כמה שניות של ידיים לא על ההגה.

למיטב הבנתי כרגע טסלה ביטלו את האפשרות הזו בחול עקב התאונות שהיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נחשב, כי הבקרה תתבטל לאחר כמה שניות של ידיים לא על ההגה.

למיטב הבנתי כרגע טסלה ביטלו את האפשרות הזו בחול עקב התאונות שהיו.

 

היא לא. אולי משהו יותר ארוך, אבל אין לי אומץ לנסות.

לא ניסיתי פניות חדות ומהירויות גבוהות מאוד

אבל כמו שבקרת שיוט אדפטיבית אצלי לא מתבטלת לאחר עצירה בפקק, גם זה אמור לעבוד.

 

יש מלא מגבלות לגבי מזג אוויר, וכמובן לגבי סימון כבישים שבארץ זה מזעזע.

 

אבל בראש העדיפויות זאת בטיחות נסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאמרתי קודם, המערכת בוולוו היא לא hands free, והנה סימוכין (רשום שם במפורש שחייבים להשאיר את הידיים על ההגה).

אין קשר למצב פקקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1606 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...