Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני חודשיים בערך קניתי אותו.

עלה 980 ש"ח (GEARBEST) כולל משלוח. עוד בערך 150 ש"ח מעמ.

הגיע מהר ושלם ויופי.

לאף אחד לא אכפת מהחוויה בפתיחה של האריזה.

קצת התבאסתי לקבל כבל חשמל עם תקע אמריקאי, אבל מצאתי מתאם בבית.

 

מתקין את האפליקציה, מחבר את הרובוט, ויאללה!

אז רגע, קודם כל מר רובוט צריך לעדכן לעצמו את התוכנה.

והחיבור של האפליקציה לרובוט היה קשה.

לא מזהה, מתנתק, דורש יצירה של חשבון MI (שבעצם אומר להשבע אמונים לרפובליקה הגדולה והמלכוסנת), מבאס.

אחרי כמה נסיונות זה עבד. לא זוכר אם עשיתי משהו אחר.

ואז יאללה!

אבל האפליקציה חרא.

כל מני פיצ'רים שראיתי אצל חברים (למשל מפה, שליטה ידנית, הפעלה מתוזמנת) לא מופיעים. מבאס.

קצת גוגל, ומסתבר שצריך להגדיר את המיקום שלך (באפליקציה) להיות סין!

והנה כל הצרות נפתרו.

החיבור לרובוט מיידי, וכל הפיצ'רים שם.

זה היה קצת מייגע, אבל מאותו רגע זה עובד סבבה ואין טענות.

 

אז הדירה לא מאתגרת במיוחד (70 מ"ר, שניים וחצי חדרים, שירותים ומקלחת נפרדים, הכל מפלס אחד), אבל יש כלב עם שיער לא קצר. ואישה.

אין שטיחים.

שום דבר מאלה לא מפחיד את השואב, שזכה לשם שושו (SHUSHU).

השואב קצת הפחיד את הכלב, מנגד. אבל אחרי כמה רחרוחים חשדניים, הוא הבין שאי אפשר לאכול אותו וששושו לא בא לקחת לו את האוכל. אז היום אין לי בעיה להפעיל את השואב כשהכלב בבית (לא ניסיתי לעשות את זה כשאנחנו לא בבית).

 

רמת הנקיון ממש טובה, וכנראה שוות ערך לטאטוא יסודי.

יש הבדל מורגש בנקיון בין עוצמת השאיבה המקסימלית לאלו הנמוכות יותר.

אחרי בערך 40 נקיונות, הוא נתקע רק פעם אחת (גרב בובה שפספסתי על הרצפה....)

אין לו בעיה עם מתלי כביסה, שטיחי אמבט, שולחנות, כסאות, הכל מטופל באלגנטיות.

ברגע שהוא מוצא מכשול הוא עושה סיבוב סביבו וממשיך מאותה נקודה.

אם נגמרת לו הסוללה באמצע (לא קרה לי מעולם. הוא מסיים לנקות את כל הבית על עוצמה מקסימלית ונשאר עם מעל 60%). הוא חוזר, נטען, וממשיך בניקוי מאותה נקודה.

 

מרוקן לו את תא הג'יפה פעם בשאיבה/שתיים. הוא לא גדול וזה מבאס. למי שיש בית גדול וכלב/שניים - אני צופה בעיה (אלא אם מקפידים לשאוב כל יום). יש ירידה מורגשת בעוצמת השאיבה כשהתא מלא.

 

רמת הרעש סבירה לחלוטין. על עוצמת שאיבה מקסימלית הוא לא בדיוק טורם לאווירה רומנטית, אבל בהחלט מאפשר שיחה/סרט/ארוחה/וואטאבר. לא מתקרב בכלל לרעש של שואב רגיל. אם מורידים אותה אפשר בקלות לעבוד/ללמוד/לישון תוך כדי (על חשבון רמת הנקיון).

 

הוא מנקה מהר מאוד בהשוואה לרובוטים אחרים, בגלל שהוא ממפה את הבית ועובד חכם ולא חוזר על נקודה אלף פעמים.

40-43 דקות לכל הבית.

 

בשורה התחתונה - זו הפעם הראשונה מזה שנתיים שאין לי בעיה ללכת עם גרביים בבית. ואם הולכים יחפים לא צריך לגרד אבק ושיער וג'יפה.

שואב פעם ביומיים והבית פשוט כיף.

גילוי נאות - לא ניקיתי את הבית פעם אחת מאז שהוא הגיע.

 

בשביל אלף שקל - ממש ממש ממליץ.

היה נחמד אם גם היה שוטף. או לפחות עושה כלים. אבל אולי בהמשך.

 

שאלות?

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

זה לא מפספס את המטרה שהוא עובד רק כשאתם בבית? אצלי אין מצב כזה, מציק לי לראות את השואב מטייל ואני רוצה לחזור לבית נקי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

תתחדש.

החסרון הגדול במכשיר לבעלי חיות לדעתי הוא המברשת.

סבלתי קשות מהמברשת של הרומבה 700 שמסתבכות בה שערות כלבים (ונשים) ודרשה ניקוי מעיק לפחות פעם בשבוע.

בסדרה 800 איירובוט עשו עבודה מעולה על המברשת ואין כמעט צורך בניקוי.

בקטע הזה גם ה- Xiaomi נופל.

http://www.robotreviews.com/chat/viewtopic.php?f=10&t=19871

פורסם

מה שאתה באמת צריך עכשיו זה חתול! הם מתים על הרובוטים האלה:

 

 

הIROBOT שינה לנו את החיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תתחדש.

החסרון הגדול במכשיר לבעלי חיות לדעתי הוא המברשת.

סבלתי קשות מהמברשת של הרומבה 700 שמסתבכות בה שערות כלבים (ונשים) ודרשה ניקוי מעיק לפחות פעם בשבוע.

בסדרה 800 איירובוט עשו עבודה מעולה על המברשת ואין כמעט צורך בניקוי.

בקטע הזה גם ה- Xiaomi נופל.

http://www.robotreviews.com/chat/viewtopic.php?f=10&t=19871

 

ניקיתי אותה פעמיים עד היום. ניקוי קל ומהיר, למרות שפעם אחת הייתי צריך לגזור שיערות עם מספריים כי הן התלפפו ממש חזק סביב הסיליקון ועיוותו אותו קצת.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מסכים עם כל מילה, רק שהבעיה אצלנו אחרת, אנחנו עצלנים מידי "לסדר את הבית לשאיבה" ולא מפעילים אותו מספיק [emoji23]

 

Sent from my SM-N9500 using Tapatalk

פורסם

עד שיום אחד לכלב יהיה שלשול והרובוט בדיוק יצא למשימת שטח :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש דברים יותר גרועים. הרובוט שלי עלה על מלכודת דבק שהנחתי - והתחרבנו לו כל הגלגלים והמברשות (מברשות חדשות הזמנתי, ניקוי הגלגלים בעייתי - הדבק הזה לא רוצה לצאת וניסיתי כבר את מיטב הכימיקלים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא שאני יודע, אבל לא נראה ככה.

למה אתה צריך מיפוי לפי קומות? הוא שומר את המפות. אתה יכול לפתוח את הקבצים לפי תאריך ושעה ולראות בדיוק את המסלול, כמה זמן לקח לו וכמה מ"ר הוא ניקה. פשוט יהיה לך קובץ נפרד לכל קומה

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...