Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לפני חודשיים קניתי מזדה 3 מחברת ליסינג

קיבלתי היום חידוש רישיון ואין שום דבר ברישיון שמעיד על זה שהרכב היה בעבר בליסינג...

לא רשום החכר או השכרה.

כשקניתי את הרכב נמסר לי שהוא היה של נהג יחיד.

 

איך אתם מסבירים את זה? מה אני מפספס?

פורסם

בדרך כלל בסעיף הרישום מקורי או בהערות רשום "רכב שימש להחכר"

אצלך לא רשום כלום.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

תוציא דוח בעלויות קודמות ברישיומט בסופרפארם,שם יהיה כתוב.

היה מגרש שניסה למכור לי רכב בטענה שהוא פרטי וברישיון גם לא מופיע סעיף חברה/השכרה.

בדוח שהוצאתי היה רשום שבעלות ראשונה הייתה של חברה.

פורסם
תוציא דוח בעלויות קודמות ברישיומט בסופרפארם,שם יהיה כתוב.

היה מגרש שניסה למכור לי רכב בטענה שהוא פרטי וברישיון גם לא מופיע סעיף חברה/השכרה.

בדוח שהוצאתי היה רשום שבעלות ראשונה הייתה של חברה.

זה זה לא ממשיך ברישיונות הבאים מי שלא יודע יכול לקנות רכב ליסינג במחירון ''רגיל''?

פורסם

היה מגרש שניסה למכור לי רכב בטענה שהוא פרטי וברישיון גם לא מופיע סעיף חברה/השכרה.

בדוח שהוצאתי היה רשום שבעלות ראשונה הייתה של חברה.

בעלות של חברה לא מופיעה ברישיון אף פעם. לא ברישיון המקורי של יד ראשונה ולא ברישיונות הבאים.

 

הכוונה לבעלות של חברה כלשהי במשק, לא חברת ליסינג/השכרה.

 

בעלות קודמת של חברה אפשר לזהות רק לפי שם הבעלים שמופיע ברישיון המקורי או על ידי הוצאת תדפיס מידע ברישומט או משרד הרישוי.

 

 

פורסם

במכוניות שנרכשו בשיטת 0 ק"מ לא מופיע שום איזכור ברישיון.

 

זה כמו רכב חברה. היה רשום על שם אלבר או אלדן או שלמה סיקסט וכו' (רשום על שם חברה) אבל לא שימוש בפועל להשכרה או לליסינג ולכן אין רישום כזה ברישיון.

 

 

פורסם
תוציא דוח בעלויות קודמות ברישיומט בסופרפארם,שם יהיה כתוב.

היה מגרש שניסה למכור לי רכב בטענה שהוא פרטי וברישיון גם לא מופיע סעיף חברה/השכרה.

בדוח שהוצאתי היה רשום שבעלות ראשונה הייתה של חברה.

אכן רישום על חברה בע"מ לא מופיע ברישיון.

יש גם חברת ליסינג\השכרה די גדולה שמנסה למכור את הרכבים המשומשים שלה ללא הפחתה כי זה לא רשום ברישיון.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...