Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי מספר שאלות על הרכב שלי סיאט לאון 2011.

 

1. כשהבורר תאורה על מצב AUTO ובאור יום פנסי החזית עדיין דולקים מה יכולה להיות הבעיה?

 

2. אני כבר צריך להחליף צלחות בלם + רפידות בגלגלים האחוריים מה סדר גודל מחירים? אני חושב שאני לא זקוק למוצר משופר (הרכב סטוק וסגנון הנהיגה שלי רגוע במרבית הזמן). בכל אופן היכן כדאי לקנות?

 

3. אני מעוניין להחליף פנסי חזית לחדשים (הקיימים כבר די עכורים) איפה הכי כדאי לקנות חו"ל/מהארץ?

 

4. ישנם גימגומים בהתנעה קרה למשך כ 10/ 15 שניות הדר מתבטא בקפיצה של הסלד באופן לא רציף למשך הזמן הנל. האם נדרש ניקוי סעפת? בעיה מוכרת?

 

 

תודה מראש לעונים.

פורסם

תשובות מודגשות

 

שלום לכולם.

 

יש לי מספר שאלות על הרכב שלי סיאט לאון 2011.

 

1. כשהבורר תאורה על מצב AUTO ובאור יום פנסי החזית עדיין דולקים מה יכולה להיות הבעיה?

אין תקלה, זה מגיע ככה. ניתן לבטל דרך חיבור למחשב רכב.

 

2. אני כבר צריך להחליף צלחות בלם + רפידות בגלגלים האחוריים מה סדר גודל מחירים? אני חושב שאני לא זקוק למוצר משופר (הרכב סטוק וסגנון הנהיגה שלי רגוע במרבית הזמן). בכל אופן היכן כדאי לקנות?

 

3. אני מעוניין להחליף פנסי חזית לחדשים (הקיימים כבר די עכורים) איפה הכי כדאי לקנות חו"ל/מהארץ?

מה לגבי חידוש פנסים? יהיה זול משמעותית מפנסים חדשים. (גג 100 ש"ח).

 

4. ישנם גימגומים בהתנעה קרה למשך כ 10/ 15 שניות הדר מתבטא בקפיצה של הסלד באופן לא רציף למשך הזמן הנל. האם נדרש ניקוי סעפת? בעיה מוכרת?

באיזה מנוע מדובר?

 

תודה מראש לעונים.

פורסם

לגבי צלחות בלם ורפידות אם אתה רוצה להגיע לאיזור חדרה אני יכול לדאוג לך בחנות שאיתה אני עובד שנים להנחה יפה על חלפים ממותגים איכותיים. אל תשים זבל סיני.

פורסם

מק"ט לא יתן לך משהו מקורי.

 

בגרמניות מאוד קשה לזהות מקט"ים של ברקסים כיוון שיכולים להיות כמה סוגי ברקסים שונים על אותו מרכב.

 

אצלי באיביזה יש 3 אופציות של צלחות בגדלים שונים וכמובן שרפידות שונות בהתאם - ההמלצה שלי היא למדוד את גודל הצלחת ולצלם תמונה של אחת הרפידות ועם זה לגשת לחנות חלקי חילוף או לגשת לסוכנות סיאט לבקש הצעת מחיר כתובה ושם יהיו כתובים המקט"ים.

 

ציין בבקשה תת דגם של הרכב [אני מאמין שזה 1P1\5F1 ] ודגם מנוע.

פורסם

אני החלפתי צלחות ורפידות בלאון 1.8 בטיפול האחרון, אם מעניין אותך אני יכול לבדוק את המחיר בחשבונית, לקחתי מקורי.

לגבי פנסים, גם אצלי ליטוש לא עזר, העכירות היא מבפנים. בגלל שזה לא משפיע על עוצמת התאורה בחרתי שלא להחליף פנסים.

לגבי אור הדרך שעובד קבוע, יש מדריך בפורום איך לבטל את אור הדרך שעובד קבוע בתהליך עם סיבוב המפתח ומוט האיתות, אצלי עבד והפנסים כבויים כבר 3 שנים.

פורסם
מק"ט לא יתן לך משהו מקורי.

 

בגרמניות מאוד קשה לזהות מקט"ים של ברקסים כיוון שיכולים להיות כמה סוגי ברקסים שונים על אותו מרכב.

 

אצלי באיביזה יש 3 אופציות של צלחות בגדלים שונים וכמובן שרפידות שונות בהתאם - ההמלצה שלי היא למדוד את גודל הצלחת ולצלם תמונה של אחת הרפידות ועם זה לגשת לחנות חלקי חילוף או לגשת לסוכנות סיאט לבקש הצעת מחיר כתובה ושם יהיו כתובים המקט"ים.

 

ציין בבקשה תת דגם של הרכב [אני מאמין שזה 1P1\5F1 ] ודגם מנוע.

 

התת דגם הוא 1P1 ודגם מנוע CDA

פורסם
אני החלפתי צלחות ורפידות בלאון 1.8 בטיפול האחרון, אם מעניין אותך אני יכול לבדוק את המחיר בחשבונית, לקחתי מקורי.

לגבי פנסים, גם אצלי ליטוש לא עזר, העכירות היא מבפנים. בגלל שזה לא משפיע על עוצמת התאורה בחרתי שלא להחליף פנסים.

לגבי אור הדרך שעובד קבוע, יש מדריך בפורום איך לבטל את אור הדרך שעובד קבוע בתהליך עם סיבוב המפתח ומוט האיתות, אצלי עבד והפנסים כבויים כבר 3 שנים.

 

אשמח לדעת מה המחיר שיצא ואיזה מוסך.

פורסם

האם מישהו יכול לשפוך אור. מה יכולה להיות בעיה בהתנעה קרה? ככל שנהיה יותר רק כך הבעיה יותר אגרסיבית

×
×
  • תוכן חדש...