Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים,

ראיתי שנכנס אמנה חדשה עם הפדרציה הרוסית עבור:

https://www.btl.gov.il/benefits/International_Conventions/Pages/rosia.aspx

 

מישהו התחיל בתהליך ויכול לשפוך קצת אור?

 

סבתא שלי מקבלת כרגע קצבת זקנה מביטוח לאומי, לא יודע מה סכום הפנסיה מרוסיה ולכן חושש להתחיל בתהליך (ביטוח לאומי בתקרה מסויימת עלול להוריד את גובה הקצבה).

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לא עשיתי את התהליך אבל זוכר מכתבות שהיה מדובר על כמה מאות שקלים בחודש לא משהו שישפיע.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אם יצא לך לראות את גובה הקצבת זקנה בישראל, זה משפיע ועוד איך. זה הבדל בין למות מרעב עכשיו ללמות מרעב קצת יותר מאוחר.

 

ד"א, ההסכם מתייחס רק לרוסיה, ולא לשאר מדינות חבר העמים, שם יכול להיות המצב שונה בתכלית. למשל באוקראינה שללו אזרחות למי שקיבל אזרחות זרה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התכוונתי לא משהו שישפיע על הקצבה של ביטוח לאומי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

האם יש לסבתא שלך אזרחות כפולה ישראל + רוסיה?

 

חלק מהעולים באותה תקופה "הזדכו" על הדכון הרוסי, חלק שמרו על אזרות כפולה.

 

בשביל לקבל פנסיה, צריך להיות אזרח של אותה מדינה.

 

כמו כן אם היא עלתה לפני פירוק ברית המעוצות ב 1991 אז היא עלתה ממדינה שכבר לא קיימת וכנראה שאין לה שום אזרחות חוץ מישראלית.

 

 

פורסם
התכוונתי לא משהו שישפיע על הקצבה של ביטוח לאומי.
כן מחושב כהכנסה ( אם ביטוח לאומי יודע על הפנסיה הזאת) - יש לזה השפעה במקרה ורוצים קצת לעבוד ועדיין לקבל את כל התשלומים מביטוח לאומי ( קיימת תיקרה אותה ממש לא כדאי לעבור ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עלינו בשנת 90, לפי מה שידוע לי בשנים האלה כל מי שעזב וויתר על האזרחות הרוסית,

לפי הטופס שיש למלא והטפסים שנדרש להציג נראה לי בלתי אפשרי לקבל משהו.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בשנת 1990 עדיין הייתה קיימת ברית המועצות. לא הייתה מדינה "רוסיה".

 

ככל הידוע לי, ברית המועצות בכלל לא הכירה בדבר כזה "אזרחות כפולה" לכן כל מי שהגר, לא נשאר להיות אזרח שלה.

 

 

אגב בדיוק לפני יומיים...100 שנה להפיכה קומוניסטית, אשר ממנה נודלה מדינה שהחזיקה עד 1991. איך הכל התפרק ואף אחד לא זוכר את היום. אולי בעצם טוב שכך.

 

 

פורסם
האם יש לסבתא שלך אזרחות כפולה ישראל + רוסיה?

 

חלק מהעולים באותה תקופה "הזדכו" על הדכון הרוסי, חלק שמרו על אזרות כפולה.

 

בשביל לקבל פנסיה, צריך להיות אזרח של אותה מדינה.

 

כמו כן אם היא עלתה לפני פירוק ברית המעוצות ב 1991 אז היא עלתה ממדינה שכבר לא קיימת וכנראה שאין לה שום אזרחות חוץ מישראלית.

 

דווקא אין דרישה להיות אזרח רוסי בפועל, רק שהזכאות לפנסיה נצברה כשהיית אזרח.

 

ההורים שלי בדיוק סיימו את התהליך לפני מספר ימים. הם לא אזרחים רוסיים (הזדכו בעליה בשנת 1990). את השנות עבודה המינימלים לקבלת פנסיה הם צברו עד העזיבה ארצה (כשהיו אזרחים) ולכן הם זכאים.

פורסם

אם כך אז זה בעצם החידוש באמנה. למרות שזה לא כ"כ מובן מהטקסט.

 

 

אני מכיר כמה פנסיונרים עם אזרחות כפולה שכבר שנים מקבלים פנסיה מרוסיה, זה מותנה באזרחות בתוקף.

 

 

הורים שלי גם הזדכו על אזרחות (עלינו עוד מברית המעוצות) אבל אוקראינה בנתיים לא משלמת פנסיות למי שלא גר בשטחה.

 

 

פורסם

שמעתי מאיפשהו שפוטין רוצה לתת אזרחות רוסית לכל מי שנולד בברית המועצות (כנראה כדי שיהיה אפשר לתקוע במקום רנדומלי בגלובוס, ולהגיד שיש שם מיעוט רוסי מדוכא).

 

מישהו יכול לאמת את זה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עלינו בשנת 90, לפי מה שידוע לי בשנים האלה כל מי שעזב וויתר על האזרחות הרוסית,

לפי הטופס שיש למלא והטפסים שנדרש להציג נראה לי בלתי אפשרי לקבל משהו.

אני מילאתי טפסים לסבתא וסבא שלי.

הכל מוסבר ממש טוב באתר של ביטוח לאומי.

יתרה מזאת, יש בסניף שבו היינו בנות שעוזרות למלא דברים לאנשים המבוגרים.

רק תביא אתך דברים שהם מקור (כל מיני אישורי עבודה, אין לי שמץ איך כותבים טרודבייה ספראבקה ברוסית). דרכון מקורי ותעודת זהות מקוריות.

אין אזרחות רוסית, רק ישראלית.

בשביל האמנה אין צורך באזרחות רוסית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שאלתי בן אדם שמקבל פנסיה כזאת מרוסיה, מדובר ב 100 דולר לחודש למי שצבר לפני עליה את מספר שנות הוותק המקסימלי לחישוב פנסיה.

 

אם מי שמגיש עכשיו יקבל משהו רטרואקטיבית, יכול להיות סכום נחמד.

 

 

פורסם

ומי שעבד בתנאי מזג אויר קשה ( צפון /סיביר ) מקבל 150 דולר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בוקר טוב חברים,

ראיתי שנכנס אמנה חדשה עם הפדרציה הרוסית עבור:

https://www.btl.gov.il/benefits/International_Conventions/Pages/rosia.aspx

 

מישהו התחיל בתהליך ויכול לשפוך קצת אור?

 

סבתא שלי מקבלת כרגע קצבת זקנה מביטוח לאומי, לא יודע מה סכום הפנסיה מרוסיה ולכן חושש להתחיל בתהליך (ביטוח לאומי בתקרה מסויימת עלול להוריד את גובה הקצבה).

 

תודה מראש.

 

לפי ההסבר תוכל לקבל את מלוא קצבת הזקנה הישראלית והרוסית.

 

רק אם מקבלים תוספת השלמת הכנסה היא עלולה להיות מופחתת.

 

וזה חל רק לכל אלה שעלו עד 1993 מהפדרציה הרוסית. ( כלומר לא כל מדינות ברית המועצות לשעבר )

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...