Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אורות מהבהבים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה אולי קצת מטומטמת אבל זה מעניין

איך אני יכול לעשות שכל ארבעת האורות (וינקרים) יהבהבו ובוא זמנית האורות דרך יהבהבו אחת אחרי השניה ??

פורסם

יש לי שאלה קצת אחרת בקשר לפיאט פונטו

 

מתי שאני לוחץ על כפתור להרים או להוריד חלון

האור שעל התקרה ניחלש בזמן הזה ואחרי זה חוזר למצב רגיל

האם יש איזו בעיה או שככה צריך להיות?

 

תודה...

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

פורסם
יש לי שאלה אולי קצת מטומטמת אבל זה מעניין

איך אני יכול לעשות שכל ארבעת האורות (וינקרים) יהבהבו ובוא זמנית האורות דרך יהבהבו אחת אחרי השניה ??

חבל על נורות הדרך שלך. זה יקצר להן את החיים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
חבר אורות דרך ממסר NC לוינקרים. (אם הבנתי נכון מה אתה רוצה לעשות)
בואנה גנבו לי תשרשור חחח סתם

איך אבל אני מחבר את זה?

פורסם

מתי שאני לוחץ על כפתור להרים או להוריד חלון

האור שעל התקרה ניחלש בזמן הזה ואחרי זה חוזר למצב רגיל

האם יש איזו בעיה או שככה צריך להיות?

חבל שלא פתחת שרשור משלך.. אני בטוח שהמון עיניים פספסו את השאלה שלך..

 

צריך להיות כך? לא.

האם התופעה מעידה על בעיה? לא בטוח..

 

הפעלת המנוע החשמלי של החלון דורשת זרם רב ממערכת החשמל של הרכב. מערכת חשמל תקינה אמורה להתגבר על הצריכה, ולא אמורים להרגיש בהבדל בנורות ברכב, גם בעט צריכת זרם גדולה.

 

האם, בנוסף לזה, החלון החשמלי עולה ויורד לאט וקשה? האם התופעה מורגשת גם בהפעלת צרכני זרם זללנים נוספים (מזגן, לדוגמא)?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש לי שאלה אולי קצת מטומטמת אבל זה מעניין

איך אני יכול לעשות שכל ארבעת האורות (וינקרים) יהבהבו ובוא זמנית האורות דרך יהבהבו אחת אחרי השניה ??

פשוט. למי שמבין קצת בחשמל.

 

החומרים הדרושים:

1 מפסק ON/OFF .

1 פיוז.

2 ממסרים 5 רגלים.

וקצת חוטים.

 

זהו.

 

הסבר איך לחבר..... נורא פשוט ותחשבו לבד.

פורסם
פשוט. למי שמבין קצת בחשמל.

 

החומרים הדרושים:

1 מפסק ON/OFF .

1 פיוז.

2 ממסרים 5 רגלים.

וקצת חוטים.

 

זהו.

 

הסבר איך לחבר..... נורא פשוט ותחשבו לבד.

מן הסתם לא שאלתי שאלה שאני עצמי יענה לה

בגלל זה יש אנשים כמוך שנועדו להסביר לי

אז תסביר לי בבקשה

פורסם
האם חלון החשמל מקורי של פיאט או שהורכב בארץ ע"י מתקין מטעם היבואן?

 

חלונות חשמל מקוריים

הם יורדים בלי שום קושי מיוחד

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

×
×
  • תוכן חדש...