Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב וחג שמח לחברי הפורום הנכבדים

אשמח לקבל ייעוץ בנושא החלפת צמיגים-

4 צמיגים ברכב (אוריס היברידי 13'), אמנם הרכב נסע רק 40 אלף ק"מ אך שמתי לב לאחרונה בסימני יובש וסדקים קלים בדפנות הצמיג ומעדיף להחליף ולא להמתין לתקלה איתם/כשל בטסט הקרוב.

 

כרגע מולבשים על הרכב צמיגי גודייר "אקסלנס" מתאריך ייצור 05/2013 שהגיעו עם הרכב, 195/65 R15 91H

הנסועה השנתית שלי נמוכה- בערך 8-10 אלף ק"מ לשנה

 

שתי אופציות שהבנתי שהן מומלצות הינן-

1. דנלופ בלו ריספונס

2. גודייר efficientgrip performance

 

התקציב גמיש - יותר חשוב לי לקבל צמיג איכותי עם רעש נמוך ככל הניתן שישרת אותי בנאמנות ב3 השנים הנוספות בהן אני מתכנן להחזיק את הרכב.

 

כמו כן הבנתי שיש כמה מדינות ייצור לצמיגים הנ"ל ושעלי להימנע מסדרות שיוצרו בטורקיה/מזרח

האם נכון? ואיך ניתן לרכוש צמיגים שלא יוצרו במדינות הנ"ל?

פורסם

על כל צמיג רשום מה מדינת הייצור ומה תאריך הצור.

במקרה של GOODYEAR לדגם התורכי יש משמעות יותר גבוהה - הצמיג התורכי בעל נתונים פחות טובים, למעשה הדגם שונה.

צריך מראש להתקשר לצמיגיה וציין שאינך מעוניין בדגם תורכי של GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFOMANCE.

 

במקרה של דנלופ, לא להסכם לקנות דגם FM800 במקום BLURESPONCE שלפעמים מנסים למכור ולטעון שזה אותו הדבר.

צמיג נוסף מעולה CONTINENTAL CONTI PREMIUM CONTACT 5 (באותה הרמה כמו שני הדגמים הראשונים ).

 

צמיג נוסף שמצטיין באורך החיים זה BRIDGESTONE B250.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התשובה המושקעת והמהירה,

כרגע קצת נוטה לכיוון הגודייר,

הנוכחיים שלי היו שקטים איכותיים ושקטים למדי, אשמח להמשיך עם המותג

ארץ הייצור מופיעה על הצמיג בבירור? או שמדובר בקוד של ארץ יצור שעליי לפענח?

פורסם

כתוב על הצמיג MADE IN, אבל בקטן. צריך לבדוק על כל צמיג מה רשום.

אפילו באתר "יד 2 צמיגים" הדגם התורכי מופיע בנפרד (ויש לו מדד רעש וחסכון בדלק פחות טובים ).

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=5&aspectRatio=15&width=17

 

הדגם הלא תורכי יכול להיות מיוצר בגרמיה, פולין, סלובקיה ועוד מדינות מזרח אירופה - אין לזה חשיבות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה,

עכשיו זה ברור מאוד

אגב, במקביל להחלפת הצמיגים,

מומלץ לבצע בפנצ'רייה גם בדיקה/כיוון של הפרונט?

כרגע אין משיכה של הרכב לאחד הצדדים ולא מרגיש כל בעיה..

פורסם

הסימן הבולט שצריך לבצע כיוון פרונט זה שחיקה לא אחידה של הצמיגים . לא חייבים לעשות כיוון פרונט בכל החלפת צמיגים. הרכב שלך די חדש ולא נסע הרבה. אבל אם הצמיגים נשחקו בצורה לא אחידה, כדאי לבצע כיוון פרונט. אני לא יודע היכן תקנה צמיגים ומה טיב הציוד ומיומנות של הפנצ'ריה בנושא כיוון פרונט. יש מכוני פרונט שמתמחים בזה והעלות 250-300₪.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבנתי,

מקווה ש"אפול" על פנצ'רייה אמינה ומקצועית,

אופציה נוספת היא לבצע בדיקת פרונט בטיפול השנתי הקרוב בטויוטה (תחילת דצמבר)

נראה לי הכי אמין

מה שגם- היות והרכב עדיין באחריות החברה (קיבלתי שנת אחריות רביעית במתנה)

לדעתי, אם אכן יימצא שצריך זה יכול להיות כלול במסגרת האחריות

אני מניח שלבדוק בכל מקרה כדאי..

פורסם

לאחר שבוע של חיפושים של רביעיית צמיגים מסוג

גודייר efficientgrip performance



או דנלופ בלוריספונס,

הבנתי שני דברים-

האחד- רביעייה של גודייר שלא מתוצרת טורקיה, לא יורדת מ1350 שקל ומדורגת קצת פחות טוב מבחינת רעש צמיג

השני- דנלופ בלוריספונס לא מייבאים יותר לארץ את קוד המהירות H (ווידאתי את זה מול היבואן),

אחת הפנצ'ריות הציעה להרכיב לי רביעייה של הדנלופ עם קוד מהירות V, במקום ה-H ולדבריהם,

אין בכל כל בעיה מבחינת רישוי ומבחינת חיי ועמידות צמיג זה אפילו עדיף.

האם הוא צודק?

ניתן להרכיב רביעייה עם קוד מהירות גבוה יותר ולגשת לטסט בראש שקט?

 

פורסם (נערך)

עדכון/ייעוץ נוסף באותו הנושא ברשותכם,

הלכתי הבוקר לפנצ'רייה אותה בחרתי שיבחן את מצב הצמיגים לפני שהוא מזמין (ככה הוא ביקש ממני)

לדבריו (ולמרות שהצמיגים שלי מתאריך ייצור 03/2013 - גודייר אקסלנס), צריך להחליף רק את הקדמיים

ולאחוריים יש לדבריו עוד שנה לפחות וחבל להחליף סתם והוסיף שמדובר בצמיג גרמני שלא כדאי להחליפו בדגם שרציתי (בלוריספונס)

לסיכום- אני נוטה להחליף את כל הארבעה וזהו, למרות שהאחוריים לא שחוקים כל כך,

לדעתכם אני צודק?

עריכה אחרונה על ידי roie83
×
×
  • תוכן חדש...