Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול להיות צודק אתה יכול להיות חכם

 

גברת נכבדה בדקתי החניה לא שייכת לך בטאבו

 

האם יש לך מסמך שמראה אחרת? אשמח לראותו

 

במידה שלא , "ברשותך" אני אשתמש בחניה כאשר לא אמצא חניה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז ישה אני לא נוהג להחנות שם אבל באמת אם יוצא מצב שכל שאר החניות תפוסות והחניה הזו פנויה אני מחנה שם

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

מכיר את התופעה מהיישוב בו אני גר.

עם השנים כל שכן עם מרפסת/מחסן/חדר ללא שימוש חילק אותו לשלוש ועשה שם יחידת דיור. כל דייר הגיע לפחות עם רכב אחד וכך נוצרה מצוקת חניה. הדיירים הותיקים היו רגילים לחנות בחניה "שלהם" דבר שיצר ויכוחים שלעיתים הגיעו להתערבות משטרה. היו גם כאלה שלקחו את העיניין צעד אחד קדימה וסימנו "חניה פרטית" באופן בלתי חוקי.

 

אני רגיל לחנות במקום מסויים. אם מישהו תופס את המקום אני מחנה בסוף הרחוב ולא תופס מקום חניה שהשכנים הצמודים אלינו רגילים לחנות בה וכך גם הם עושים. יש כאלה שלא מעניין אותם וחונים גם בדאבל/אלכסון או איך שבא להם.

 

בכל מקרה, אני אישית חושב שזה לא מנומס לחנות מול כניסה של בית של מישהו אחר. וכך אני נוהג לעשות גם אם אני מתארח אצל חברים/משפחה. נכון, זה חוקי ומותר - אני אישית חושב שזה לא מנומס.

פורסם

אתה צודק ולכן אני מחנה שם במידה וכל החניות תפוסות ואין ברירה אבל ביום יום לא מחנה ליד הבית שלהם

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

החנייה ככל הנראה לא שלה, אני לא מכיר אדם שיש לו שטח פרטי והוא משאיר אותו מחוץ לגדר הסובבת את הבית.

ואם כן, כמו שנאמר, שתמציא אישור מהטאבו שזה שלה, עד אז, את הטיפים שלה לגבי איפה מותר או אסור לך לחנות שתשמור לעצמה.

 

בהיעדר היענות,

כמו שהיא נידבה לך טיפים משפטיים בנוגע למיקום חניית הרכב, אתה יכול לנדב לה טיפים לאיפה לדחוף גזר.

פורסם

מעניין אם זו בעיה נפוצה למי שגר ברחוב משולב או שרק אני נתקלתי בתופעה הזו ?[emoji50]

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אני יודע שבראשון לציון מקבלים דו"ח על חניה בחניה שצמודה לבית ברחובות "הולנדים", לא יודע על איזה סעיף (רוב הסיכויים שמדובר על הפרעה לכניסה ויציאה מהחניה הפרטית שבחצר).

Detailer.gif
פורסם

אין מצב לקבל דו"ח חוקי כאשר מסומן מקום חניה

 

רוצים שלא יחנו מול כניסה לחניה של בית מסמנים על הכביש מעטפה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה מצב של ביצה ותרנגולת, לפי מה שאני יודע בראשון לציון בד"כ לא מסומנות מעטפות ברחובות "הולנדים" (כי זה כמו רחוב פרטי), אז מצד אחד לא מוסמנת מעטפה ומצד שני אם אתה מחנה וחוסם או מפריע (לפעמים מספיק שרק תחנה ללא הפרעה בכלל), מי שגר צמוד מזמין פיקוח ואתה מקבל דו"ח.

 

כפי שאתה רואה, בראשון לציון הכל מיושם "קצת" אחרת ונאכף "קצת" אחרת, אין עם מי לדבר, רק בית משפט.

 

 

דרך אגב, בתמונה של פות"ש זאת לא נראת כמו מעטפה תקנית (צריך להיות מסומן בצבע ולא באבני אקרשטיין), זה נראה כמו סתם "עיצוב" באבני אקרשטיין, שימו לב שזה צמוד לשער של הבית וכנראה יפריע ליציאה וכניסה.

 

חג שמח.

Detailer.gif
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בתמונה שלו זה בכלל לא מעטפה. מעטפה זה צורת מלבן עם איקס בפנים ומסמן מקום שאסור לחנות בו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נשמע לי הזויי מה שקורה בראשון לציון שמזמינים פקחים לרכב שחונה בחנייה ציבורית ברחוב משולב [emoji50][emoji50]

 

בעיר רחובות זה לא קורה וגם אם יזמינו פקח אין לו סיבה מוצדקת לתת דוח על חנייה ציבורית שלא שייכת לאף אחד

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
זה מצב של ביצה ותרנגולת, לפי מה שאני יודע בראשון לציון בד"כ לא מסומנות מעטפות ברחובות "הולנדים" (כי זה כמו רחוב פרטי), אז מצד אחד לא מוסמנת מעטפה ומצד שני אם אתה מחנה וחוסם או מפריע (לפעמים מספיק שרק תחנה ללא הפרעה בכלל), מי שגר צמוד מזמין פיקוח ואתה מקבל דו"ח.

 

כפי שאתה רואה, בראשון לציון הכל מיושם "קצת" אחרת ונאכף "קצת" אחרת, אין עם מי לדבר, רק בית משפט.

 

 

דרך אגב, בתמונה של פות"ש זאת לא נראת כמו מעטפה תקנית (צריך להיות מסומן בצבע ולא באבני אקרשטיין), זה נראה כמו סתם "עיצוב" באבני אקרשטיין, שימו לב שזה צמוד לשער של הבית וכנראה יפריע ליציאה וכניסה.

 

חג שמח.

 

ראשון לציון עדיין במדינת ישראל וחלים עליה חוקי התעבורה.

 

ממתי רחוב הולנדי נחשב רחוב פרטי.

 

חסימת כניסה לחניה - ניתן לתת דו"ח על פי תקנות התעבורה תקנה 72 (א) (4)

 

(4) במקום כניסה לשטח המיועד לכלי רכב, פרט להעלאת נוסעים והורדתם

 

רצוי שיהיה גם מעטפה .

 

ניתן לסמן גם באקרשטיין - סימון שמחזיק יותר זמן.

 

ונניח כי לא היה סימון ואין תמרור אחר האוסר חניה , החניה מותרת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא מדבר על חסימת כניסה לחנייה אלא על חנייה במקום מסומן כמו בתמונה שזהו מקום ציבורי שמשרת את כולם

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

התשובה שלי מיועדת ל lei1989

 

רואים שלא מדובר בכניסה לחניה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...