Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

 

הבעיה בכותרת וכמו בסרטון הזה שמצאתי ברשת:

 

אני מבין שזו בעיה נפוצה. השאלה היא האם היצרן לוקח על זה אחריות באיזשהו אופן( הרכב 2009).

 

האם יש תיקון מוכר לבעיה?

פורסם (נערך)

לי יש רכב דומה רק בגרסה הרגילה ולא סטיישן.

נתחיל מזה,שיש שם סימן של הדלת שאומר,שאחת הדלתות פתוחות (מכסה מנוע/תא מטען או אחת הדלתות ברכב).

אבל,גם סימן של דלת פתוחה,לא קשור לתופעה הזו .

מה אתה מרגיש חוץ מזה ? הרכב מניע ?

אם הרכב מניע ,יכול להיות שתאורת לוח שעונים בעייתית/מנורת תאורת לוח שעונים בדרך להישרף וזה עניין של מכון לספידומטרים/כל מקום שמתעסק בלוחות שעונים ואם הרכב לא מניע,צריך לבדוק,שהדקי המצבר מחוברים כמו שצריך ולא רופפים ואם זה תקין,לבדוק ע"י מד מתח טעינה למצבר/אלטרנטור.

לי קרה מקרה דומה,כאשר הנעתי את הרכב והתעקשתי על אף קושי בהתנעה,הרכב הניע בסוף ובדיעבד התברר שהמצבר היה חלש ולא נתתי דעתי לעניין.

הסיפור נגמר בהחלפה משולבת של מצבר חדש ושיפוץ אלטרנטור.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הי.

 

הסרטון הוא לא של הרכב שלי, מצאתי אותו ברשת.

 

אין תופעות לוואי נוספות, המצבר חדש.

מחיפוש ברשת נראה שהתופעה מוכרת בדגמים האלו. השאלה אם יש תיקון ידוע.

פורסם

לא סתם שאלתי אם אתה מרגיש תופעות נוספות.

זה קורה רק בהתנעה/ או שגם בנסיעה אתה רואה את האורות מרצדים ?

לי את הרכב הזה 6 שנים כמעט ולא נתקלתי בתופעה למעט אותו ערב לפני כחודש,שבו המצבר היה גמור וכיוון שלא הוחלף בזמן גם האלטרנטור נהרס.

דרך אגב,האלטרנטור נהרס דווקא לאחר החלפת המצבר לחדש.

כפי שכתבתי לך קודם,הייתי בודק,שהקטבים של המצבר מחוזקים ואם כן,מודד מתח טעינה לאלטרנטור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הי

 

הבעיה בכותרת וכמו בסרטון הזה שמצאתי ברשת:

 

אני מבין שזו בעיה נפוצה. השאלה היא האם היצרן לוקח על זה אחריות באיזשהו אופן( הרכב 2009).

 

האם יש תיקון מוכר לבעיה?

חלקי רכב מתיישנים ומתקלקלים לאחר מספר שנים ככה שאל תצפה שהייצרן יחליף לך את לוח השעונים על חשבונו לאחר 8 שנים.

 

יש מספר מכונים בארץ שמתעסקים בתיקון לוחות שעונים ואני בטוח שתמצא פיתרון.

איזה כייף לי :)

פורסם
חלקי רכב מתיישנים ומתקלקלים לאחר מספר שנים ככה שאל תצפה שהייצרן יחליף לך את לוח השעונים על חשבונו לאחר 8 שנים.

 

יש מספר מכונים בארץ שמתעסקים בתיקון לוחות שעונים ואני בטוח שתמצא פיתרון.

אצלי היתה תקלה אחרת בלוח השעונים ועכשיו נזכרתי- המחט של שעון הסל"ד נתקעה- זה קרה בערך כאשר הרכב היה בן 4-5 ומה שעשו- פירקו רק את המסגרת של הלוח והדביקו את המחוג מחדש-הצליחו להציל את הלוח מהחלפה/תיקון נוסף).

אם הבעיה בלוח שעונים,צריך לבדוק אם זו החלפת מנורה בלבד שזה דבר קל ופשוט יחסית או שיש קצר,שמחייב החלפת/תיקון של הלוח.

אם נדרשת החלפת לוח זה יותר מורכב כי אח"כ צריך לצרוב/לקודד מחדש את הק"מ המקורי והתהליך מעט יקר יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
חלקי רכב מתיישנים ומתקלקלים לאחר מספר שנים ככה שאל תצפה שהייצרן יחליף לך את לוח השעונים על חשבונו לאחר 8 שנים.

 

יש מספר מכונים בארץ שמתעסקים בתיקון לוחות שעונים ואני בטוח שתמצא פיתרון.

רק בישראל רווחת הדיעה שרכב (במיוחד אם הוא נפוץ) לא צריך להתקלקל - וכל תקלה (אם נפוצה או לא) צריכה להיות מטופלת על חשבון היצרן\יבואן.

 

ה-ז-ו-י.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה רבה לכם.

 

שאלה נוספת לבעלי הרכב.

האם המסך הנ"ל מתעמעם אצלכם כאשר מדליקים אורות?

שמתי לב שאצלי הוא לא משתנה ומאיר חלש באופן קבוע( למעט הזמנים שהוא מרצד)

 

זה מצביע על בעיית מגע בלוח.

לגבי מכונים לתיקון אשמח להמלצה על מקום בקרבת אזור השרון.( רעננה)

פורסם
רק בישראל רווחת הדיעה שרכב (במיוחד אם הוא נפוץ) לא צריך להתקלקל - וכל תקלה (אם נפוצה או לא) צריכה להיות מטופלת על חשבון היצרן\יבואן.

 

ה-ז-ו-י.

 

איציק

 

ברור שיכולות להיות תקלות.

הסיבה היחידה ששאלתי היא מפני שקראתי באחד הפורומים בחו"ל שהיצרן החליף את החלק בחינם במסגרת ריקול.

 

בקריאה חוזרת ויותר מדוקדקת הבנתי שהבחור שפירסם שם את הפוסט נכנס למוסך להחלפת ספידומטר ועל הדרך החליפו לו יוניט אור בלם כחלק מריקול.

 

נקודה מעניינת #1 גם אצלי יוניט אור בלם לא עובד (אין אור בלם, נורת esp דולקת).

זו מחלה ידועה של יונדאי מהשנים האלו, לא נראה לי שיש קשר בין השתיים.

 

נקודה מעניינת #2

לבחור בפורום ההוא הוחלף ספידומטר ללא תיקון הרישום במד האוץ. הוא התחיל מחדש ב0 מייל ונרשם לו בספר טיפולים מתי הוחלף אודומטר.

ממש מוזר שאין דרך לעדכן רישום.

 

מקור: https://www.i30ownersclub.com/forum/index.php?topic=14004.0

פורסם

יש דרך לעדכן וכבר כתבתי על כך.

מחליפים נניח לוח לחדש במקרה הגרוע,הולכים לחברה ומקודדים אותו מחדש.

העניין הוא שפרט למחיר הלוח (600-800 ש"ח,תצטרך לשלם בחברה עוד סד"ג של כ 300 ש"ח על הקידוד).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...