Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים,

רכשתי 2 grim guards של chemical guys.

רציתי לקנות גם את הדליים שלהם אבל אז ראיתי שכל דלי עולה 70₪! ואם אני רוצה מכסה אז זה עוד 60₪! 140₪ לשני דליים או 260₪ עם מכסים וזה נראה לי מוגזם לחלוטין בשביל דלי צבע עם ציור של הלוגו של cg.

 

אחרי חיפוש ארוך בהרבה חנויות וטמבוריות נתקלתי כל הזמן בדליים שלא מספיק רחבים כדי שהמגן יכנס או דליים שרחבים מידי. לבסוף רכשתי 2 דליים עם מכסים ב50₪ שהמגינים יושבים סבבה על התחתית שלהם עם איזה 2-3 מילימטר רווח בינם לדפנות הדלי.

 

הלכתי לשטוף את רכבי מילתי את הדליים במים הם ישבו סבבה בתחתית. התחלתי לשטוף וגיליתי שאם אני מסובב את הכפפה בדלי המגן פשוט צף למעלה מה שהורס את כל הקונצפט שלו.

 

אני כבר מתחיל לקבל כאב ראש מכל הסיפור הזה. האם אני באמת צריך להשקיע עוד 140₪(!) על שני דליים של cg כדי שכל הקונצפט יעבוד כמו שצריך?

פורסם

אני חיפשתי רבות כמוך, לבסוף נכנעתי קניתי 2 דליים מכסה אחד ( בדר"כ בהאחסנה שם דלי בתוך דלי)

ואת הגריד גארד קניתי מאליאקספרס ב 7 דולר ליחידה.

יש קופון באוטוסטור ובזמנו הדלי עלה זול יותר.

קופון 6% אם אני לא טועה AS856526.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

אפשר קישור לגריד גארד ב 7 דולר?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

לא מבין למה לקנות גריט גארד. שטפתי חצי שנה עם גריט גארד בשני הדליים ולא כל הלכלוך נשאר בתחתית.. נכון שזה ממזער את כמות הלכלוך אבל יש פתרון למי שרוצה דלי מים נקי לגמרי.

תקנו מספר רב של מגבות מיקרופייבר, תקחו דלי אחד ופשוט על כל פאנל תשתמשו במגבת אחרת, אחרי שהמגבת מלוכלכת אל תחזירו לדלי ופשוט תשאירו בצד. (השיטה הזאת לקוחה מ rinsless wash שאני משתמש בה)

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

למנוע ממיקרו אורגניזמים להכנס אל הדלי ולהרוס את הצבע בזמן השטיפה. :lol:

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי,

אני חושבת להזמין 2 Grit Guard מאמזון (יוצא יותר משתלם מהארץ כולל המשלוח) ואני תוהה אם זה בכלל נחוץ או שיש חלופות זולות יותר.

כמו כן האם חייבים לקנות את הדלי של CG או שיש דלים שיכולים להתאים?

 

תודה מראש לעוזרים

פורסם

דלי של שפכטל של חברת אורבונד מתאים.

אם תרצה תפנה אלי בפרטי יש לי אותו בכמויות.

גם צבעתי אותו בשחור מבריק ויצא מגניב.

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...