Jump to content

Becky

  • פרסום הודעות

    11
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Becky

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז אחרי שקראתי וקראתי (ועוד קצת קראתי) בפורום גיבשתי רשמית קניות לדיטלייר המתחיל ב-2019. מכיוון שמעולם לא התעסקתי בשטיפה רכב ידנית ומדובר על עסק ממש לא זול, אשמח לשמוע מה דעתכם על רשימת הקניות שלי. רקע קצר: יש לי רכב חדש בן חודשיים, בצבע לבן עם גג שחור. טרם עבר שטיפה רצינית (מלבד הגשמים שמרחו את האבק) אין לי גישה לצינור מים או חשמל. תקציב עד 1000, בתקווה שהחומרים יספיקו לי לשנה. הצעדים והמוצרים שעליהם חשבתי להתחלה: 1. שטיפה ראשונית מלמעלה למטה עם משאבה וצינור 12V שמתחברים למצת של הרכב+ ג'ריקן 20 ליטר. 2. שטיפה עם שני דלי מים בעזרת: -כפפת מיקרופייבר -2 grid guard עם 2
  2. רק רוצה להגדיש שלא נדלקה שום נורה ולא הייתי במצב שמצריך עצירה בצד, ראיתי שזה מתקדם לכיוון החם והלא מומלץ ופשוט יצאתי מהפקק. האם יש לכם חידוד לגבי נהיגה במצב הזה? למשל כן חיכיתי שיווצר מרווח לפני שהתקדמתי אבל לא תמיד יצא שעברתי להילוך שני. הפקק היה ברובו עומד ולא מתקדם בעליה. אני פשוט תוהה אם אני זאת שהגזימה במודעות יתר או שזה באמת מצב לא נורמאלי תודה למי שניסה להרגיע וגם למי שלא
  3. מרגיע לשמוע, האם יש לך מד שמורה על הטמפרטורה של הגיר? האם אתה נוהג שונה בפקקים? תודה
  4. היי, אני חושבת להזמין 2 Grit Guard מאמזון (יוצא יותר משתלם מהארץ כולל המשלוח) ואני תוהה אם זה בכלל נחוץ או שיש חלופות זולות יותר. כמו כן האם חייבים לקנות את הדלי של CG או שיש דלים שיכולים להתאים? תודה מראש לעוזרים
  5. לא, מדובר על קיה חדשה. עד עכשיו הייתי מאוד מרוצה ממנה.
  6. קיבלתי רכב חדש לפני פחות מחודש. אתמול נסעתי בפקק ארוך ואיטי שחלקו היה בעליה רצינית (תענוג), קראתי בספר הרכב שיש לעקוב במצבים כאלה אחרי הטמפרטורה של הגיר. ניסיתי להשתמש כמה שיותר בבלם (שזה מלחיץ בפני עצמו בפקק צפוף בעלייה) ולתת למרווח להיווצר לפני לפני שהתקדמתי ובכל זאת הטמפרטורה של הגיר מאוד עלתה (9 מתוך 16 כאשר 10 כבר מוגדר כחם ולא ממולץ). מרוב שנבהלתי פשוט התפרססתי ונסעתי הביתה, זה עצוב שרכב חדש מגביל אותי. יש משהו שניתן לעשות? (חוץ מלהימנע מפקקים) זה תקין ברכב חדש לגמרי? שווה לקחת אותו לבדיקה במוסך? המון תודה מראש על העזרה.
  7. יש להם בעיה במלאים. אין איביזה ברמת הגימור עם המערכת השיוט האדפטיבית עד יולי. ארונה יש להם במלאי רק את הFR (הגרסא היקרה יותר) ב121K במקום 128 (כולל אגרת רישוי). אלא היו התנאים הבסיסיים שהם נתנו לכולם מבלי להתמקח.
  8. שלום, אני רוצה לקנות רכב חדש והקצבתי לעצמי עד 140K. אני נוסעת בעיקר בבינעירוני כ-100 ק"מ ביום. לא מתכוונת להחזיק ברכב יותר מ-3 שנים. ההתלבטות שלי היא האם ללכת על הזולים בסגמנט הג'יפונים (קיה סטוניק/סיאט ארונה) או היקרים (מאזדה cx3) נסעתי ברכבי 1 ליטר טורבו והם מספיקים לי מבחינת כוח וביצועים, אבל... וזה האבל שלא מאפשר לי להחליט- האם המנועים הצנועים הללו ישחקו מהנסיעה המאומצת שאני אעביר אותם ב-3 שנים הללו? ולכן אנשים לא ירצו לקנות את הרכב. האם המנוע 2 ליטר האטמוספרי של מאזדה אמין יותר? תודה!
  9. תודה על התגובה, נהגתי בסיאט ארונה וקיה סטוניק, המנוע שלהם בהחלט מספיק לי (למרבה הפתעתי). השאלה היא..מה יקרה אחרי 3 שנים (לא מתכוונת להחזיק יותר) האם בעת המכירה המנוע של ה-3 צילינדרים עם הטורבו 1 ליטר יראה יותר שחיקה מאשר 1.6 טורבו או 2 ליטר אטמוספרי?
  10. היי,תודה על התגובה האכפתית. בהחלט אקח זאת בחשבון.
  11. שלום, אני חדשה לחלוטין בתחום הרכבים ומוצאת את התחום מאוד מבלבל. ככל שאני קוראת יותר כך אני יותר מבולבלת. אני קוראת על רכבים במשך חודשים ואלו 2 הדגמים שנראים לי הכי טובים לצרכים שלי, אם כי אני כבר לא בטוחה בכלום. תקציב- עד 140K כמובן שהייתי מעדיפה לסיים ב-120k. נוסעת כ2000 ק"מ בחודש, רוב הנסיעה היא בכבישים בינעירוניים. ירושלמית וכמובן צריכה להתמודד עם הסחיבה בעליות והעקיפות בעליה, כך שאני צריכה רכב שיוכל לעמוד בזה. לגבי דלק, הרכב שיש לי עכשיו עושה 1:11.5, לא הייתי רוצה לרדת מזה. לצערי אני לא מהנהגים שטוב להם לנסוע על 100 קמ"ש, אני חסרת סבלנות ואם יש לי הזדמנות להגביר את
×
×
  • תוכן חדש...