Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

נמצא כבר תקופה בהתלבטות לגבי ניתוח לייזר.

העובדות הן כאלו:

1. אני ללא ספק מבצע את הניתוח.

2. עברתי בדיקות ב care והמליצו על lasik

3. התחלתי ביטוח מכבי שלי ב1.4 וישנה תקופת המתנה עד 1.10 להשתתפות עצמית

4. יש לי טיסה לחול ב15.10 ותחילת סמסטר ב22.10

5. אני לקראת סוף ספטמבר מסיים את קופסת העדשות האחרונה שלי, והמשקפיים שלי נמוכים ביותר ממספר מהמספר הרגיל שלי(קושי לראיה חדה בלילה איתן)

 

אז הסיפור הוא כזה:

כאמור עשיתי ביטוח לצורך השתתפות עצמית נמוכה בניתוח, ביקשתי קיצור בשבוע ןחצי ל20.9, שזו תקופה עם חגים, לפני תחילת לימודים ולפני נסיעה לחול ונדחתי, הגשתי בקשה נוספת. (לא מצליח להבין את הסיפור הגדול)

המליצו לי לבצע ניתוח prk שהוא בטוח יותר ובשיטה אחרת של שיוף ולא חיתוך בניגוד ל lasik ותקופת ההחלמה בו ארוכה יותר (חודש לראיה ברורה)

מאחר ויש לי טיסה שבועיים אחרי התאריך הראשון שאני יכול לעשות בו ניתוח, זו קצת בעיה ואני מפחד שזה יפריע לי לטיול.

אין אופציה לעשות את הניתוח בתקופה מאוחרת יותר בשנה בעקבות לימודים עד שנה מהיום (ואז זה אומר שוב לשלם ביטוח לחינם)

האופציות העומדות בפניי:

1. לבטל את הביטוח ולהוציא עוד כספים על עדשות ומשקפיים חדשים עד התקופה הבאה

2. לעשות ניתוח בלאסיק

3. לעשות prk ולקוות ששבועיים יספיקו להחלמה.

 

שאלה נוספת בפני מי שמכיר:

האם יש הבדל מהותי בין המקומות השונים שמציעים ניתוח? הבנתי שהכי נחשבים הם "עיניים" אבל שגם care ברמה גבוהה (שני חברים עשו שם והמליצו)

 

תודה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מכיר את הניתוחים, אבל חד משמעית אל תבצע ניתוח שבועיים לפני טיסה!! אם משהו לא הולך חלק אתה עלול לשלם ביוקר בביטול הנסיעה.

אם אתה שואל אותי:

1. אל תבטל את ביטוח הבריאות המורחב. אתה בחור צעיר והוא עולה פרוטות, ואתה עלול להזקק לו בצורה שאינה צפויה כעת.

2. דחה את הניתוח המתוכנן עד תקופה שבה יהיו לך לפחותמספר שבועות להתאוששות. כיון שאתה מתחיל לימודים הייתי דוחה אותו לפחות עד אחרי מבחני הסמסטר, אולי אפילו לקיץ הבא.

3. אם נחזור למשפט הראשון שלי, תביא בחשבון שאתה עלול לאבד את כיסוי העיניים בביטוח הנסיעות, ואז, אם תהיה לך איזו בעיה שחברת הביטוח תוכל ליחס לניתוח בכל דרך שהיא אתה עלול לשלם הון תועפות תמורת ביקורבמרפאה וא במיון בחו"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן כמו שאמרת אם הניתוח נדחה, זה יהיה לתקופה המקבילה ב2018, ולא לפני לצערי.

לא חושב שצפויים סיבוכים, אחרי שבועיים אתה רק שם טיפות.

טוב אני תלוי בחסדי הקופח.. שיאפשרו לי ניתוח מוקדם יותר, אני מקווה.

פורסם

ממליץ על פרופ' פרוכט (הדסה) - מדובר במומחה עולמי בתחום (אבל לא זול בכלל).

עשיתי LASIK ולמחרת היום ראיתי כמו נץ, קצת מלחיץ ורוב הרופאים יעדיפו לעשות PRK (דורש פחות ניסיון).

לא ממליץ בכלל לעשות את הניתוח לפני חופשה - יש רגישות גבוהה מאוד לאור השמש בחודשים שאחרי (ממש דוקר) ורשימה ארוכה של הגבלות על מה לא לעשות כדי לא לסכן את העיניים שמחלימות.

ממליץ מאוד ללכת לבדיקה אצל פרוכט, יש אחרי זה שיחה 1 על 1 איתו ואתה יכול לשאול מה שאתה רוצה, בטוח תקבל תשובות יותר טובות מפה - והבן אדם באמת מאוד נחמד.

פורסם

או שתבטל את הנסיעה או שתעשה את הניתוח בקיץ הבא. לא ייצאיל לחול שבועיים אחרי ניתוח כי אין לך כיסוי ביטוחי ואם חו"ח משהו יסתבך אתה תגיע לרופא שאין לו שום מידע מה בדיוק עשו לך בעיניים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפני ניתוח לייזר חובה שהמספר במשקפיים יהיה יציב במשך 6 חודשים לפחות.

אם הבנתי נכון את דבריך, היה שינוי במספר של המשקפיים/ עדשות, ולכן אינך מתאים לביצוע הניתוח (אלא אם אתה רוצה להתעסק עם סיבוכים בראייה אח"כ...)

במידה וזה המצב - אולי כדאי לשקול שוב פעם את (חוסר) המקצועיות של המנתח (בהנחה שהוא מודע לכך).

פורסם
לפני ניתוח לייזר חובה שהמספר במשקפיים יהיה יציב במשך 6 חודשים לפחות.

אם הבנתי נכון את דבריך, היה שינוי במספר של המשקפיים/ עדשות, ולכן אינך מתאים לביצוע הניתוח (אלא אם אתה רוצה להתעסק עם סיבוכים בראייה אח"כ...)

במידה וזה המצב - אולי כדאי לשקול שוב פעם את (חוסר) המקצועיות של המנתח (בהנחה שהוא מודע לכך).

לא הבנתי איך הבנת את זה
פורסם

כנראה שלא הבנתי נכון את כוונתך (בסוף סעיף 5).

אני הבנתי שאתה צריך לשנות מספר עדשות/משקפיים (ציטוט : והמשקפיים שלי נמוכים ביותר ממספר מהמספר הרגיל שלי)

פורסם
כנראה שלא הבנתי נכון את כוונתך (בסוף סעיף 5).

אני הבנתי שאתה צריך לשנות מספר עדשות/משקפיים (ציטוט : והמשקפיים שלי נמוכים ביותר ממספר מהמספר הרגיל שלי)

מספר במשקפיים, מאחר ומ2011 אני עם עדשות בקביעות ומשתמש במשקפיים לעיתים רחוקות, אז לא החלפתי בהם את המספר.
פורסם

לא משנה מה החלפת. משנה מה מודדים לך. יתכן שקרה משהו ב-6 השנים האחרונות ואינך מודע לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא משנה מה החלפת. משנה מה מודדים לך. יתכן שקרה משהו ב-6 השנים האחרונות ואינך מודע לו.

אני יודע, לא הבנתי מה אתה רוצה, בסהכ עניתי לו שהמספר במשקפיים לא מעודכן, אני עושה ביקורת לעיניים כל חצי שנה, אני עם אותו מספר קצת יותר משנה

פורסם

זה לא היה ברור לי קודם, ולכך כיוון גיא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ממליץ על פרופ' פרוכט (הדסה) - מדובר במומחה עולמי בתחום (אבל לא זול בכלל).

עשיתי LASIK ולמחרת היום ראיתי כמו נץ, קצת מלחיץ ורוב הרופאים יעדיפו לעשות PRK (דורש פחות ניסיון).

לא ממליץ בכלל לעשות את הניתוח לפני חופשה - יש רגישות גבוהה מאוד לאור השמש בחודשים שאחרי (ממש דוקר) ורשימה ארוכה של הגבלות על מה לא לעשות כדי לא לסכן את העיניים שמחלימות.

ממליץ מאוד ללכת לבדיקה אצל פרוכט, יש אחרי זה שיחה 1 על 1 איתו ואתה יכול לשאול מה שאתה רוצה, בטוח תקבל תשובות יותר טובות מפה - והבן אדם באמת מאוד נחמד.

 

מה המחירים אצלו?

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן שביצעתי את הניתוח אתמול, בשיטת PRK.

קצב ההחלמה שלי גבוה מהרגיל לפי הביקורת שעשיתי הבוקר, כבר אין צריבה או כאבים אלא רק סנוור מאור בוהק.

לדעתי כבר תוך יומייים שלושה יכול לחזור לנהוג :)I


×
×
  • תוכן חדש...