Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שרשום בכותרת..

בדקתי פיוזים, והם תקינים.. עכשיו בדקתי עם טסטר את הפיוזים ובכלל אין חשמל. לא של המצת ולא של המגב אחורי... מה זה יכול להיות ?

פורסם

פיוז שרוף?

עזוב את הטסטר, עם מפתח מחוץ למתג התנעה הוצא את הפיוזים הרלוונטיים - לפי הפירוט בספר הרכב ובדוק .

 

מגב אחורי - האם לא זז? או לא משפריץ מים?

מה בדיוק התקלה?

לא משפריץ מים? או לא מגיב?

פורסם
פיוז שרוף?

עזוב את הטסטר, עם מפתח מחוץ למתג התנעה הוצא את הפיוזים הרלוונטיים - לפי הפירוט בספר הרכב ובדוק .

 

מגב אחורי - האם לא זז? או לא משפריץ מים?

מה בדיוק התקלה?

לא משפריץ מים? או לא מגיב?

הפיוזים תקינים.

למצת לא מגיע חשמל.

מגב אחורי לא משפריץ מים, לא זז בכלל, ואין גם רעש של המנוע שלו.

מגב קדמי רק זז.. אין שפריצר, ואין רעש של המנוע שלו

פורסם (נערך)
כמו שרשום בכותרת..

בדקתי פיוזים, והם תקינים.. עכשיו בדקתי עם טסטר את הפיוזים ובכלל אין חשמל. לא של המצת ולא של המגב אחורי... מה זה יכול להיות ?

1. על איזה טסטר אתה מדבר ? טסטר עם סוללה או טסטר שמתחבר עם תנין לאדמה ?

 

2. האם המצת, מגב אחורי והשפריצר הפסיקו לעבוד פתאום ביום בהיר או שמישהו עבד על מערכת החשמל של הרכב ?

 

* המשאבה של השפריצרים משותפת שפריצר האחורי והקדמי ואם הפיוז של הממסר שרוף המשאבה לא תעבוד. תבדוק פיוז שמספרו 42 בעל ערך של 15A.

* אל תוציא או תחליף פיוזים כאשר המפתח בסווי'ץ !

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
1. על איזה טסטר אתה מדבר ? טסטר עם סוללה או טסטר שמתחבר עם תנין לאדמה ?

 

2. האם המצת, מגב אחורי והשפריצר הפסיקו לעבוד פתאום ביום בהיר או שמישהו עבד על מערכת החשמל של הרכב ?

 

* המשאבה של השפריצרים משותפת שפריצר האחורי והקדמי ואם הפיוז של הממסר שרוף המשאבה לא תעבוד. תבדוק פיוז שמספרו 42 בעל ערך של 15A.

* אל תוציא או תחליף פיוזים כאשר המפתח בסווי'ץ !

1.אני מדבר על טסטר שיש לו חוט מאחורה שאני שם אותו על הפח של הרכב .. כל השאר הפיוזים הוא מראה שיש חשמל חוץ מהשניים שציינתי.

2. תאמת שאני לא יודע להגיד.. מה שכן זה הרבה זמן ככה

3. אתה מדבר על הבית פיוזים שנמצא בצד הדשבורד?

אם כן הפיוזים שם תקינים...

פורסם

בדקת גם את פיוז שמספרו 41 ?

 

בכול מקרה אני מקווה שהמפתח היא המצב ON בזמן בדיקת הפיוזים כלומר הגיע מתח לצרכנים דרך הפיוזים.

 

במידה ובדקת שהחיווט תקין והפיוזים תקינים בדוק שמגיע מתח לממסרים שמספרם B7 וגם B8 בקופסאת הממסרים כאשר את מפעיל את המתזים/ווישרים.

איזה כייף לי :)

פורסם
בדקת גם את פיוז שמספרו 41 ?

 

בכול מקרה אני מקווה שהמפתח היא המצב ON בזמן בדיקת הפיוזים כלומר הגיע מתח לצרכנים דרך הפיוזים.

 

במידה ובדקת שהחיווט תקין והפיוזים תקינים בדוק שמגיע מתח לממסרים שמספרם B7 וגם B8 בקופסאת הממסרים כאשר את מפעיל את המתזים/ווישרים.

 

איפה נמצאים הממסרים ??

פורסם

במחשבה שנייה קשה לי להאמין שהבעיה בממסרים מכיוון שהם מאוד אמינים ומחזיקים מעמד לכול אורך חיי הרכב.

 

בכול מקרה צירפתי לך מידע לגבי המיקום.

3Ccentralelectricsrelays.jpg

1.pdf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...