Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

מעוניין להתייעץ בבחירת משפחתית ליסינג.

נוטה כבר כמה שנים לאוקטביה, היום נהגתי - אין הפתעות, שקטה וחזקה - אבל המרווח מאחורה הרגיש לי צפוף, לא לרוחב אלא קדימה למרחק מהכיסא (אני יחסית גבוה ומשווה לקורולה שיש לי היום) וגם תחושת תא הנהג קצת מיושנת בדגש על מסך מגע קטן.

 

הקורולה נפסלת על פתחי מיזוג מאחורה, אז חשבתי גם על איוניק ורנו גרנד קופה. יורד מהגיפונים משיקולי עלות ותא מטען קטן.

 

חשוב לי שיהיה מרווח מאחורה (בשאיפה 3 כסאות למרות שלאף רכב אין בשורה בהקשר הזה) ושאר הדברים הרגילים. קראתי אחרי זה שוב את הביקורות ואף אחד לא ציין שחסר מקום מאחור, כך שאני מתחיל לחשוב שאולי זה לא כל כך נורא, מצד שני ישבתי מאחורה.

 

אשמח לעצות או המלצות כולל רכב שלא צוין ברשימה למעלה.

 

תודה לעוזרים!!!

עריכה אחרונה על ידי shimonam
תיקון מילה
פורסם

לדעתי מרווח הברכיים בספסל האחורי של האוקטביה גדול מרוב הרכבים. מהגרנד קופה לא התרשמתי שמרווח יותר כלל. דומה. רוחב המושב לא להיט, אבל 2 כסאות איזופיקס ועוד מבוגר לא נכנסים באף אחד מהאחרים עד כמה שראיתי.

פורסם

IMG_1805.jpgמצרף תמונה להתרשמות.

בקורולה נשאר לי יותר מקום אחרי שאני מכוון את מושב הנהג לתנוחת נהיגה נוחה. ממה שאתם כותבים אני מתרשם שעדיין האוקטביה בחירה מומלצת יותר מכל שאר האלטרנטיבות. האם כך?

 

תודהIMG_1805.jpg

פורסם

את ה קורולה לא בדקתי, אבל המרווח האוקטביה לטעמי היה שווה לרנו אחרי כיוון מושב הנהג בקפדנות, ועדיף מאשר במזדה 3, שברולט קרוז, ג'טה ואיוניק.

פורסם
את ה קורולה לא בדקתי, אבל המרווח האוקטביה לטעמי היה שווה לרנו אחרי כיוון מושב הנהג בקפדנות, ועדיף מאשר במזדה 3, שברולט קרוז, ג'טה ואיוניק.

 

מידע חשוב, תודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לדעתי מרווח הברכיים בספסל האחורי של האוקטביה גדול מרוב הרכבים. מהגרנד קופה לא התרשמתי שמרווח יותר כלל. דומה. רוחב המושב לא להיט, אבל 2 כסאות איזופיקס ועוד מבוגר לא נכנסים באף אחד מהאחרים עד כמה שראיתי.

 

אחרי שדיברנו על מרווח ברכיים.. מה לגבי הרוחב באמת? האם יש סיכוי לדחוס 3 כיסאות? האם יש רכב משפחתי שכן מאפשר זאת?

פורסם

לטעמי אין לך ברירה אלא להגיע לאולם התצוגה עם הכיסאות שלך ולבצע בדיקה בפועל.

הנושא נזיל מאוד בהתאם לסוג הכיסאות שיש לך , דרך אגב תעיף מבט גם על הגטה, היא מעט גדולה יותר מהאוקטביה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לטעמי אין לך ברירה אלא להגיע לאולם התצוגה עם הכיסאות שלך ולבצע בדיקה בפועל.

הנושא נזיל מאוד בהתאם לסוג הכיסאות שיש לך , דרך אגב תעיף מבט גם על הגטה, היא מעט גדולה יותר מהאוקטביה .

 

 

אני קונה כיסאות חדשים. השאלה אם יהיו כאלה שגם ייכנסו וגם יהיו בטיחותיים.

אבל קיבלתי מה שרציתי, האוקטביה לא צרה במיוחד. חששתי בגלל כתבה בידיעות שמצאתי ברשת - ראו את הטבלה בסוף הכתבה

http://m.yediot.co.il/Articles/4811277

×
×
  • תוכן חדש...