Jump to content

shimonam

  • פרסום הודעות

    26
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות shimonam

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בואו נשים בצד את המוכר, זה פחות רלוונטי כרגע. בנסיעה קדימה נראה ומרגיש תקין, ללא משיכות או השהיות. המכה היא רק ברוורס, לא מייד לאחר השילוב, אלא לאחר תחילת נסיעה. ההמלצה היא לא ללכת למוסך אלא למכון גירים? מישהו מומלץ באיזור נתניה? תודה על העזרה. בואו נשים בצד את המוכר, זה פחות רלוונטי כרגע. בנסיעה קדימה נראה ומרגיש תקין, ללא משיכות או השהיות. המכה היא רק ברוורס, לא מייד לאחר השילוב, אלא לאחר תחילת נסיעה. ההמלצה היא לא ללכת למוסך אלא למכון גירים? מישהו מומלץ באיזור נתניה? (עריכה) - ועוד שאלה, האם אפשר לחיות עם התקלה הזאת? האם ניתן להני
  2. האמת שאינני יודע. הרכב בבעלותי זמן קצר וזה המידע שקיבלתי מהבעלים הקודמים. אנסה לבדוק מולו.
  3. שלום לכולם, לאחר שילוב להילוך אחורי, כמטר לאחר תחילת הנסיעה מתקבלת חבטה (תחושה כאילו עליתי על משהו או כאילו הרכב קיבל מכה קלה). לאחר החלפת שמן גיר זה עבר ועכשיו שוב חזר. בנסיעה קדימה הכל תקין - הילוכים עוברים כנדרש. מה יכולה להיות הסיבה? האם נדרש לתקן זאת לאור העובדה שזה רק בהילוך אחורי? מה הנזק הצפוי? תודה וחג שמח.
  4. מסכים לגבי המיצובישי. אבל בסך הכל הוא נותן תמורה יפה למחיר ויותר קל למצוא אחד.
  5. תודה. קראתי את זה וגם מפרסומים בארץ הבנתי שלא קראו לריקול לתיקון התקלה. מצד שני, מאותם פרסומים נראה שהיא קיימת רק ב10-20% מהמנועים.
  6. שלום, המליצו לי בפורום בשרשור על מספר רכבי 7 מושבים. אני ממוקד כעת בסורנטו בנזין, להבנתי: יתרונות: מרווח מזגן ליושבים מאחור אמין יחסית חסרונות: אין הרבה כאלה תקלת מנוע חבויה בדגם בנזין (?) שאלתי - האם באמת קיימת תקלת מנוע חבויה בדגם זה? הבנתי שטופלה במסגרת הסכמים ייעודים היכן שהתגלתה אבל לא במסגרת ריקול. יש ממה לחשוש? אם לא זה, אז כנראה אאוטלנדר למרות שאני פחות אוהב.. תודה מראש 🙏🏼
  7. שוב שלום, מאז פתיחת השרשור אני מתמקד בחיפוש סורנטו במצב טוב - לא פשוט. לאחרונה נתקלתי בפורום בטענות על בעיה חבויה במנוע 2.4 בדגם הנל. האם ההמלצה נשארת למרות התקלה המדוברת?
  8. אכן התכוונתי לאקסטרייל. לאור כל מה שנאמר פה - או שבאמת אקח את הליסינג הגדול ומידי פעם נחליף, או שאקח סורנטו ואשאיר את הקורולה. נשמע כמו פשרות סבירות.
  9. לפעמים יסעו ברכב 3 מבוגרים לא גדולים במיוחד ו 4 ילדים. בדרך כלל לא. רציתי גם תא מטען סביר. מה לגבי קשקאי?
  10. אני התרשמתי שהוורסו צפוף - אולי שלא בצדק, אבדוק בשנית. יש באמת את האופציה לקחת רכב קטן בליסינג, אבל ברגע שמורידים את הנסיעות המשפחתיות זה כבר לא כל כל משתלם. הסורנטו נראית באמת בחירה טובה. איך סנטה פה בהקשר זה? ומה לגבי טראוורס? אני חושב שוורסו ואאוטלנדר צפופות יותר - שוב, אולי שלא בצדק.
  11. הכל אפשרי. בגדול כבר החלטתי שהקורולה לא נוחה מספיק. לפחות לא לאורך זמן. אני גם יכול לקחת רכב גדול בליסינג ולנסוע איתו לעבודה אבל יותר נח להשאיר את הגדול לאישה עם הילדים. לשאלתך, 70,000 לגדול.
  12. שלום, אנחנו צריכים להגדיל לרכב 7 מקומות. יש לנו היום קורולה 2013 צורה חדשה שקנינו מליסינג + משפחתומטית ליסינג מהעבודה. בעקבות המעבר ל7 מקומות שוקלים לוותר על הליסינג. זה ישאיר אותנו עם 7 מקומות אצל האישה - נסועה סביב 5k בשנה ורכב נוסף לנסיעות יומיומיות יחסית ארוכות (נדרש רכב נח, יכול להיות קטן אבל לא מידי) - 20-25k בשנה. נניח שלאחר מכירת הקורולה נשארנו עם תקציב של 110k לשני הרכבים. דרישות - 7 מקומות בטיחותי, מרווח, כמה שפחות התעסקות עם אחזקה, עדיף גם חסכוני בדלק אבל לא קריטי כי הנסועה יחסית נמוכה. פחות בא לנו על וורסו (צפוף) / אאוטלנדר (לא אוהבים מיצוב
  13. אני קונה כיסאות חדשים. השאלה אם יהיו כאלה שגם ייכנסו וגם יהיו בטיחותיים. אבל קיבלתי מה שרציתי, האוקטביה לא צרה במיוחד. חששתי בגלל כתבה בידיעות שמצאתי ברשת - ראו את הטבלה בסוף הכתבה http://m.yediot.co.il/Articles/4811277
  14. אחרי שדיברנו על מרווח ברכיים.. מה לגבי הרוחב באמת? האם יש סיכוי לדחוס 3 כיסאות? האם יש רכב משפחתי שכן מאפשר זאת?
×
×
  • תוכן חדש...