Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה לקנות רכב חדש 2017 וחשבתי על

מיצובישי ספייסטאר או יונדאי i10 .

 

אוטומטי . חסכוני . אמין . בלי רעשים . עד 72 אלף .

פורסם

המיצובישי חיסכונית יותר, מרווחת יותר.

היונדאי שקטה יותר עם מושבים תומכים יותר.

שניהם אמינים.

תבצע נסיעת מבחן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המיצובישי חיסכונית יותר, מרווחת יותר.

היונדאי שקטה יותר עם מושבים תומכים יותר.

שניהם אמינים.

תבצע נסיעת מבחן.

Sent from my iPhone using Tapatalk

אמרו לי שמבחינת רואה פחות מוסך יונדאי עדיפה אבל היא פחות חסכונית.

 

ואיך שניהם בנסיעה מחוץ לעיר ?

פורסם

שניהם רכבים אמינים.

מבחינת מנוע אין להם בעיה, אתה יכול לשייט ב 120,130 ויותר.

בעליות הם לא מטוס אבל גם לא צריך לנסןע בשולי הדרך, לשימוש ממוצע הביצועים מספקים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אמרו לי שמבחינת רואה פחות מוסך יונדאי עדיפה אבל היא פחות חסכונית.

 

ואיך שניהם בנסיעה מחוץ לעיר ?

 

מעניין אותי לדעת מי אלה "שאמרו" לך,

מספיק אחד "שאמר" לך את האמירה שלא מבוססת הזו.

 

לאן אתה חותר? גם מהשרשור הקודם שלך? 99.9% אמרו לך תיגש לנסיעת מבחן כדי להחליט,

אתה חושב שהיונדאי עדיפה כי אמרו לך שהיא אמינה יותר?!, יפה לך, הנה חסכתה נסיעת מבחן, סע לסוכנות יונדאי ותתחדש.

 

אה רגע, אתה רוצה לדעת איך הן בנסיעה מחוץ לעיר?, כאן נכנס העניין האינדיבידואלי, "נסיעת מבחן", תזהר שלא תכנס ללולאה אינסופית, אתה בדרך לשם.

פורסם
מעניין אותי לדעת מי אלה "שאמרו" לך,

מספיק אחד "שאמר" לך את האמירה שלא מבוססת הזו.

 

לאן אתה חותר? גם מהשרשור הקודם שלך? 99.9% אמרו לך תיגש לנסיעת מבחן כדי להחליט,

אתה חושב שהיונדאי עדיפה כי אמרו לך שהיא אמינה יותר?!, יפה לך, הנה חסכתה נסיעת מבחן, סע לסוכנות יונדאי ותתחדש.

 

אה רגע, אתה רוצה לדעת איך הן בנסיעה מחוץ לעיר?, כאן נכנס העניין האינדיבידואלי, "נסיעת מבחן", תזהר שלא תכנס ללולאה אינסופית, אתה בדרך לשם.

 

מיצובישי אמינות כמו יונדאי ? כי אני לא מבין במכוניות תעזרו לי עפ הידע שלכם

פורסם

כן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הדור של היום התהפך, חושבים שאמינות קוראינית טובה מזו של היפנית המסורתית.. נו טוב אולי בגלל שיונדאי מככבת במשך 5-6 שנים ברציפות במקום הראשון .

 

מיצובישי תמיד היה מותג שנותן נטו אמינות ברמה גבוהה, יונדאי אמינות מאד במיוחד בגרסאות הI שיצאו בעשור האחרון.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...