Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם על פג'ו 205 וגם על פונטו נהגתי , בשניהם ההק"מ עבר את ה 300K {!}..

את הפג'ו השביתו בגלל תאונה שלא היתה שווה את התיקון.

והפונטו חיכתה לתירוץ דומה כדי לצאת לגימלאות..

אז נכון ששתיהן סבלו מהתעללות קשה , אבל לא הפונטו לא התפרקה לרסיסים כפי שתיארת , אז בא ניתן להם את הקרדיט הראוי :wink:

בכל זאת אני גורס שזאת לא קנייה מומלצת במיוחד.

GOT סחוג?

פורסם
ד"א, בנוגע להתעקשות על מספר כריות האוויר.

 

 

אני רק רציתי להוסיף שתקינותן ויעילותן של כריות אויר משנת 96' מוטלת בספק.

הרכבים משנת 98-97, תוסיף 10 שנים וזה יוצא שנת 2008-2007, ככה שיש להם (לכריות אוויר) עוד כשנה שנתיים לחיות. (בתקווה).

תודה לכל העוזרים, במיוחד לצבי.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

לאאאאאאא, גבר אתה עושה טעות נוראית! לי בצבא הייתה( כבר לא :twisted: ) פונטו עם 250K ואתה לא רוצה לדעת מה עשיתי לה... עד שלא ירדו לה דמעות לא הייתי מעביר הילוך והיא עברה בשטח מקומות שהסופה לא הצליחה:) בסוף נשבר לה הגיר והיא הושבתה, מקווה שלא תיפול עליה... תיקנה מהשכרה לפחות אתה לא קונה חתול בשק. בהצלחה.

פורסם

מחיר התחלתי של 11K ויש שם גם כאלו עם 14K מחיר התחלתי.

פונטו אחרי תאונה עם נזק לשילדה ומנוע לא תקין במחיר התחלתי של 10K וכל פנים האוטו קרוע.

לעומת זאת יצא לי לראות שם גם מספר דוגמאות למכונית שמורה, פונטו אחת בציר 98 עם 198K ק"מ, פנים הרכב נראה טוב מאוד, מבחוץ (קדימה אחורה בצדדים ולמטה) נראה שמור.

 

התרשמתי לטובה, אבל המחיר ההתחלתי היה גבוהה.

בכל מקרה, עדיף לרדת במודל ולקחת אחת פרטית ויותר טוב פשוט לוותר על פונטו ולקחת משהו יותר יפני .....

haters will hate

פורסם
מחיר התחלתי של 11K ויש שם גם כאלו עם 14K מחיר התחלתי.

פונטו אחרי תאונה עם נזק לשילדה ומנוע לא תקין במחיר התחלתי של 10K וכל פנים האוטו קרוע.

לעומת זאת יצא לי לראות שם גם מספר דוגמאות למכונית שמורה, פונטו אחת בציר 98 עם 198K ק"מ, פנים הרכב נראה טוב מאוד, מבחוץ (קדימה אחורה בצדדים ולמטה) נראה שמור.

אתה צודק במאה אחוז, התמחור של משהב"ט בלתי הגיוני בעליל. לדוגמא: פונטו 98 אחרי תאונות שלדה, וקילומטרז גבוהה (כ400 ויותר ק"מ) הם מוכרים במחיר התחלתי של 14 אלף, ולעומת זאת פונטו 98 ללא שום תקלות (לא רשומות על הנייר שום תקלות) עם קילומטרז יחסית נמוך מחיר התחלתי של 11 אלף. נראה לי כל המטרה שלהם זה לבלבל את האויב. (מישהו אמר משהב"ט?) :)

אבל סה"כ אני אמנם מסכים שהרכבים שם קרועים, אבל ניתן למצוא רכבים במצב בסדר, ובעלות לא ממש גבוהה ניתן להביא אותם למצב טוב.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

ולהשלמת מעט פרטים: בשנתון המדובר, הדגמים היו:

 

S - דגם בסיסי וספרטני לחלוטין, בלי שום דבר ...

SX - כמו S בתוספת חלונות חשמל ומד-טורים במקום סתם שעון זמן, ועם פנסי איתות לבנים במקום כתומים.

HSD - כמו SX בתוספת הגה כוח ואביזרי בטיחות: ABS, כרית אוויר (לא זוכר כמה). אם אני זוכר נכון, משרד הבטחון קנה HSD אבל הוריד ממנו כמה דברים שהיו כלולים בדגם המקורי כדי להוריד עלויות. לדעתי ה-HSD הצה"לי היה כמו S בתוספת אביזרי הבטיחות בלבד.

ELX - דגם מאובזר, אני לא זוכר מה בדיוק היה בו... למיטב זכרוני זה היה כמו HSD בתוספת מיני קישוטים כמו משענות ראש מאחור, ג'נטים, וכו', ונמכר בארץ רק עם מנוע ה- 90 כ"ס.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
ולהשלמת מעט פרטים: בשנתון המדובר, הדגמים היו:

 

S - דגם בסיסי וספרטני לחלוטין, בלי שום דבר ...

SX - כמו S בתוספת חלונות חשמל ומד-טורים במקום סתם שעון זמן, ועם פנסי איתות לבנים במקום כתומים.

HSD - כמו SX בתוספת הגה כוח ואביזרי בטיחות: ABS, כרית אוויר (לא זוכר כמה). אם אני זוכר נכון, משרד הבטחון קנה HSD אבל הוריד ממנו כמה דברים שהיו כלולים בדגם המקורי כדי להוריד עלויות. לדעתי ה-HSD הצה"לי היה כמו S בתוספת אביזרי הבטיחות בלבד.

ELX - דגם מאובזר, אני לא זוכר מה בדיוק היה בו... למיטב זכרוני זה היה כמו HSD בתוספת מיני קישוטים כמו משענות ראש מאחור, ג'נטים, וכו', ונמכר בארץ רק עם מנוע ה- 90 כ"ס.

אתה טועה ומטעה בנוגע ל HSD.

 

ה HSD הצבאי היה עם חלונות חשמל, נעילה מרכזית, ה"כ, מזגן, ABS, כרית אויר, מד סלד ומד חום מנוע. מידות הצמיגים היו רחבות.

בדגמים הפשוטים לא רק שלא היה איבזור, לא היה אפילו מד חום מנוע.

 

בקיצור, ה HSD הצבאית היא לחלוטין לא "S" עם אביזרי בטיחות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אתה טועה ומטעה בנוגע ל HSD.

 

ה HSD הצבאי היה עם חלונות חשמל, נעילה מרכזית, ה"כ, מזגן, ABS, כרית אויר, מד סלד ומד חום מנוע. מידות הצמיגים היו רחבות.

בדגמים הפשוטים לא רק שלא היה איבזור, לא היה אפילו מד חום מנוע.

 

בקיצור, ה HSD הצבאית היא לחלוטין לא "S" עם אביזרי בטיחות.

 

איציק

 

סייגתי ואמרתי "לפי זכרוני", אבל לא סתם ציינתי את זה. הייתי בצבא באותה תקופה, וזכורה לי התמרמרות של קצינים על כך שהצבא הוריד כל מיני פריטים מהמפרט של ה-HSD שנרכשה כדי להוריד עלויות.

 

אם אתה בטוח במה שאתה אומר, אני לא יכול לפסול את האפשרות שההתמרמרות נבעה משמועות לא מבוססות, או מכוונות ראשוניות של משהב"ט שנדחו עקב המירמור... אבל את הטענות הללו בעניין רכש הפונטואים אני זוכר בבירור.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

טוב חברים, תודה לכל העונים. היום נודע לנו שאבא זכה ב2 פונטואים משנת 98. אחת ב13 אלף והשנייה ב16 אלף. עידכונים ותמונות לאחר שנקבל את המכוניות, ולאחר שנקבל מספרים + המכוניות יעברו טסט ותשלום אגרה. שוב פעם, תודה לכל העונים.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
סייגתי ואמרתי "לפי זכרוני", אבל לא סתם ציינתי את זה. הייתי בצבא באותה תקופה, וזכורה לי התמרמרות של קצינים על כך שהצבא הוריד כל מיני פריטים מהמפרט של ה-HSD שנרכשה כדי להוריד עלויות.

 

אם אתה בטוח במה שאתה אומר, אני לא יכול לפסול את האפשרות שההתמרמרות נבעה משמועות לא מבוססות, או מכוונות ראשוניות של משהב"ט שנדחו עקב המירמור... אבל את הטענות הללו בעניין רכש הפונטואים אני זוכר בבירור.

נשמע לי לא הגיוני.

 

היו תחת אחזקתי פונטואים מכל השנים בהן היתה אספקה סדירה לצה"ל (מ 96 עד 98 כולל), כולן היו HSD ולכולן אותו האבזור.

 

על מה הקצינים התלוננו ? על זה שאין פגושים בצבע הרכב ? אוייייייי (בסגנון אמריקאי כבד).

 

איבזור והגה כח זו אחת הסיבות העיקריות בגללה נפלה ה 205 במרכז החדש בו זכתה הפונטו.

 

פונטו ללא אבזור היה בצבא, אתה יודע איזה ? שכורות. (60 כ"ס, לא HSD).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...