Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

האם שמן מקורי (OEM) של יצרן הרכב יהיה עדיף על פני שמן תחליפי?

במידה והמחיר זהה, האם עדיף ללכת על שמן מקורי או שקיימות חברות שמציעות שמן איכותי יותר?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אין דבר כזה שמן מקורי, יצרניות הרכב לא מייצרות שמנים.

 

מומלץ ללכת על שמן מחברה גדולה ומוכרת שעומד בתקנים ובצמיגות שנדרשת למנוע שלך.

פורסם

אין שום סיבה לקנות שמן מקורי.

 

לך על הכי זול אבל עדיין מחברה מוכרת, ושעומד כמובן בתקנים הדרושים.

 

עריכה: רועי הקדים אותי.

Stay Dirty

פורסם

חשבתי שהצמיגות של השמן זה הנתון היחיד שצריך לקחת בחשבון, על איזה תקנים אתם מדברים? :shock:

ד"א, האם זה גם תקף לגבי נוזלי קירור? אני יכול לערבב נוזלי קירור של חברות שונות?

 

תודה!

פורסם

גם לנוזלי קירור יש תקנים ולרוב אין בעיה לערבב נוזלי קירור של חברות שונות בתנאי שמדובר על אותו נוזל קירור, מבחינת מרכיבים או תקן.

 

לגבי שמן - התקן של השמן הוא לפי מה שקבע היצרן, מדובר על תוספים כאל ואחרים שיש בשמן לפי דרישת יצרן.

פורסם

הסתכלתי עכשיו בהיסטוריית טיפולים שנעשו דרך מוסך מורשה של טויוטה, והם בעצמם לא השתמשו בשמן מקורי של טויוטה אלא בשמן מנוע של פז אנרג'י 10W30. אני חושב שאלו התקנים: API SL, SM) SAE 10W-30)

 

באמת אין הבדל בין שמן שעולה 120 ש"ח לשמן שעולה 290 ש"ח?

 

תודה לכם!

פורסם

יבואן טויוטה אוהב לדחוף את ה-10W30 הזה.

 

אין שום סיבה לשים אותו, הוא גם לא סינטטי מלא.

 

שים 5W30 של יורול PLX למשל ב-100 שקל אצל אבי חלפים.

Stay Dirty

פורסם
יבואן טויוטה אוהב לדחוף את ה-10W30 הזה.

 

אין שום סיבה לשים אותו, הוא גם לא סינטטי מלא.

 

שים 5W30 של יורול PLX למשל ב-100 שקל אצל אבי חלפים.

או שיש אחד של מוטול באותו מחיר

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...