Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קניתי השבוע את הרכב הראשון שלי מאזדה 3 ספיריט 2009 (צורה הכי ישנה דור ראשון).

עברתי על הקבלות מהטיפולים הקודמים והסתכלתי במפרט הטיפולים של הרכב ואני מעוניין לדעת מה עלי להחליף.

 

נוזל בלמים- הוחלף לפני שנה וחודשיים (20 אק"מ)

תושבת מנוע- הוחלפה לפני שנתיים וחודשיים (לפי המחיר נראה שזו מקורית - 755)

מסנן אוויר - הוחלף לפני שנתיים וחודשיים

בנוסף פילטר שמן ושמן כל טיפול גם כן.

הקבלות עם הפירוט הולכות 3 שנים אחורה. לפני כן הרכב טופל במורשה אז ניתן להניח שהחליפו מה שצריך.

 

מאז הטיפול האחרון עברו 20 אק"מ אז צריך להחליף פילטר שמן ושמן. בנוסף לא ראיתי שהחליפו מצתים ורשום כל 3 שנים. וגם מסנן אוויר למזגן ומסנן דלק.

 

האם פספסתי משהו? עוד דברים שאתם ממליצים? מבקש גם המלצה למוסך אמין באזור המרכז.

בנוסף יש לרכב בעיה שהסל"ד לא יציב בעמידה, לא תמיד רואים את הטורים עולים אך כשיוצאים מהאוטו מרגישים שהמנוע לא עובד בקצב סדיר מקריאה בפורום הבנתי שניקוי מצערת אמור לפתור את הבעיה.

פורסם

אם לא הוחלף שמן ומסנן שמן 20,000 ק"מ אז זה הזמן כאן ועכשיו,מסנן אוויר-לבדוק ואם יש צורך להחליף.תמוה שהרכב עבר טיפול לפני שנתיים וחודשיים (מה קרה בשנה האחרונה בדיוק ?).

ברכב שלך,בדוק היטב את עניין המצתים,אני יודע שאצלנו ב 2007 של אבא שלי משתמשים באירדיום(מצתים יותר יקרים מהרגיל, והם מוחלפים פעם בכמה שנים או 100,000 ק"מ).

לגבי התקלה,היא יכולה לנבוע ממצתים עייפים גמורים (אם אתה מרגיש זיוף קל של המנוע) ואם הסל"ד עולה ויורד בלוח שעונים בהדלקת צרכנים חשמליים אז ניקוי בית מצערת יפתור את הבעיה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קולאוטי יש לו פירוט גם על לפני שנה וחודשיים.

נתחיל מזה שאם הרכב עבר טיפול לפני שנה וחודשיים ו- 20KKM הוא צריך לעבור טיפול עכשיו.

אם אני לא טועה דרישת היצרן מדברת על שנה או 15KKM המוקדם מבין השניים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

  • ספונסר פורום
פורסם
קולאוטי יש לו פירוט גם על לפני שנה וחודשיים.

נתחיל מזה שאם הרכב עבר טיפול לפני שנה וחודשיים ו- 20KKM הוא צריך לעבור טיפול עכשיו.

אם אני לא טועה דרישת היצרן מדברת על שנה או 15KKM המוקדם מבין השניים.

 

נכון מאוד.

תבדוק גם את מסנן האוויר של המזגן, במדינה שלנו הם נוטים להיסתם ולהתלכלך די מהר.

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

×
×
  • תוכן חדש...