Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שהבנתי לפחות וייתכן ואני טועה בבוא העת המחשב לא יודע לסגל את עצמו בצורה טובה לשחיקה של המצמדים ולכן משתגע.

 

יש גם טענה שמצבר חלש יכות לשגע את המחשב.

 

קודם כל הייתי בכל מקרה פונה למוסך שהתקין את המחשב למרות שבטח יטען שעכשיו זה המצמדים.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קניתי מאלבר קליאו 2015 לפני כ-4 חודשים

לפני כחודש הופיע לי הCheck Auto Gearbox ,התקלה אופינה בזה שלא היה לי הילוך שישי ורברס

מאלבר הפנו אותי למוסך רון בכפר סבא כשנאמר לי שאם התקלה בגיר אז אקבל החזר ואם זה משהו אחר כמו מחשב גיר אז זה לא באחריות.

אחרי שחיכיתי שם כמעט כל היום אמרו לי שהתקלה היא במחשב גיר אבל כששאלתי מה התקלה במחשב לא קיבלתי תשובה.

קיבלתי הצעת מחיר של 5400שח אחרי הנחה של 20%.

סירבתי לתקן שם ואחרי מספר טלפונים הגעתי לאורטוב ברחובות שהחליף לי מחשב גיר מפירוק בעלות של 2500 + מעמ.

הכל עבד טוב במשך חודש עד שהתקלה הופיע שוב והפעם בצורה שאין הילוכים 1,3,5...

ועכשיו נכנסתי לעולם של ניחושים של מה באמת התקלה, האם זה שוב המחשב גיר או אולי המצמדים

או אפילו הגלגל תנופה...

לא בא לי להכנס להוצאות מטורפות על ניחושים של בעלי מקצוע כאלה ואחרים.

נותרתי חסר אונים מול מוסכים מורשים שלא יודעים לזהות את התקלה של הרכב שהם בעצמם מיבאים.

 

כמה נסועה הרכב עבר?.

 

את האמת? חלק שכזה לא הייתי מחליף מפירוק בגלל הרגישות שלו - אחרי חודש אם יש בעיה אמורה להיות אחריות כלשהיא(לדעתי ולפי מה שאני זוכר 3 חודשים לחלק משומש), פנה למוסך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
כמה נסועה הרכב עבר?.

 

את האמת? חלק שכזה לא הייתי מחליף מפירוק בגלל הרגישות שלו - אחרי חודש אם יש בעיה אמורה להיות אחריות כלשהיא(לדעתי ולפי מה שאני זוכר 3 חודשים לחלק משומש), פנה למוסך.

 

הרכב עבר 90 אלף והוחלף מצבר פריקה עמוקה לפני חודש.

החלפתי למחשב משומש כי אחרי שעברתי על פוסטים בחו"ל עם אותן תקלות גיליתי שלא מחליפים מחשב גיר

אלא עושים עידכון או מיפוי מחדש של המחשב.

אבל פה בארץ אין להם מושג איך עושים את זה אז הם דוחפים לנו מחשב חדש.

פורסם

הם יודעים לעשות בארץ "תכנות מחדש", לי עשו כזה(למרות שבפועל לא בטוח שהיה צריך סוג של פלסיבו).

 

אבל אני מכיר שזה נועד למצב של התנהגות חריגה לפני! שמופיעה תקלה, עוד פתרון שנהוג לעשות זה החלפת מצבר(לא יודע למה) שמעתי שגם זה פתר תקלות דומות לאנשים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ משהו ישן אבל גם אני נפלתי קורבן לקרסו הגרועים. לאחר הסדר והנחות כמו שנאמר עדיין יקר. מתארגנת תביעה ייצוגית באופק?

פורסם

באיזה עלות הוצע לך לתקן?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שלום חברים, גם לי זה קרה - קליאו 2015, הלך המחשב, היבואן מציע 20% הנחה ממחיר המלא (7000 שח) תמורת חתימה על ויתור זכות תביעה. נשמע לי מוזר ביותר. האם עוד מישהו נתקל במצב הזה? חתמתם?

פורסם

לי הלך המחשב חודש אחרי שנגמר האחריות , הרכב עלה על הכביש ספטמבר2013, שילמתי 2800 במוסך יבואן וגם זה אחרי המון שיחות וצעקות. לרכב היה אז 56 אלף קמ.

פורסם

היי אני בדיוק מחפש את הרכב הנל כבר כמה זמן בגלל הביצועים, החיסכון בדלק, האבזור, העיצוב והמחיר.

מצאתי אחת ב33 אלף שח שנת 14 עם 75 קמ עם טסט לשנה.

נקייה שחורה,לא שאלתי אם הוחלף מחשב גיר אך זאת תיהיה השאלה שלי בשיחה הבאה.

כדאי לרדת מהרכב בגללל הגיר? אחרי האשכול הזה יהיה לי קשה לקנות בלב שלם.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לצערי נכנס לסטטיסטיקה... קליאו 2014 טורבו עברה 68K פתאום קיבלתי את ההודעה המדוברת....

אחרי שעברתי מספר מוסכים וראיתי שאין עם מי לדבר

נסעתי למוסך המורשה של אסולין בבש

קיבלתי הצעת מחיר של 7500, לא צחוק... הרכב כבר לא באחריות -

התקשרתי ליבואן עדיין לא קיבלתי תשובה אם זכאי להורדה במחיר..

ראיתי אנשים ששילמנו 3800, 2000

איך הגיעו למחיר כזה?

המוסך טוען שהוא קונה את החלק הזה ב6000

מה את מציעים לעשות? להתווכח לרשום מכתב ? האוטו עדיין במוסך כבר כמה ימים?

יש התארגנות לתביעה יצוגית?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
לצערי נכנס לסטטיסטיקה... קליאו 2014 טורבו עברה 68K פתאום קיבלתי את ההודעה המדוברת....

אחרי שעברתי מספר מוסכים וראיתי שאין עם מי לדבר

נסעתי למוסך המורשה של אסולין בבש

קיבלתי הצעת מחיר של 7500, לא צחוק... הרכב כבר לא באחריות -

התקשרתי ליבואן עדיין לא קיבלתי תשובה אם זכאי להורדה במחיר..

ראיתי אנשים ששילמנו 3800, 2000

איך הגיעו למחיר כזה?

המוסך טוען שהוא קונה את החלק הזה ב6000

מה את מציעים לעשות? להתווכח לרשום מכתב ? האוטו עדיין במוסך כבר כמה ימים?

יש התארגנות לתביעה יצוגית?

 

איך פתרת בסוף את הבעיה?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לצערי גם אני נכנס לסטטיסטיקה, אותה בעיה עם מחשב גיר וההודעה המוזרה שקופצת כמו כולם .

יש לי רנו קליאו 2014 1.2 טורבו עם 87,000

לפני שנה בדיוק ההודעה הזאת קפצה לי לראשונה ואחרי זה לא ראיתי אותה עד היום .

כמובן שקפצה לי ההודעה לפני שנה הגעתי למוסך ושם אמרו לי שלא גילו שום תקלה.

הרכב שלי ישב במוסך מיום רביעי 16.10.19 עד יום ראשון ב 21.10.19 כמובן שהתקלה לא תוקנה.

החליפו לי מצברים ללא עלות ולא הצליחו לעלות ממה נובעת בעיית הגיר לכן לא חייבו אותי על בדיקה.

פורסם

המחיר הרישמי הוא ₪6000 . יש לקוחות שאחרי צעקות איומים וכו' ירדו איתם ל 2000-4000 . תלוי בעומק ההנחה שקיבלו.

יש בהחלט מקום לפנות ליבואן ויש בהחלט מקום לתביעה ייצוגית. השאלה אם יש זמן ועצבים


×
×
  • תוכן חדש...