Jump to content

MozesP

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של MozesP

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הרכב עבר 90 אלף והוחלף מצבר פריקה עמוקה לפני חודש. החלפתי למחשב משומש כי אחרי שעברתי על פוסטים בחו"ל עם אותן תקלות גיליתי שלא מחליפים מחשב גיר אלא עושים עידכון או מיפוי מחדש של המחשב. אבל פה בארץ אין להם מושג איך עושים את זה אז הם דוחפים לנו מחשב חדש.
  2. קניתי מאלבר קליאו 2015 לפני כ-4 חודשים לפני כחודש הופיע לי הCheck Auto Gearbox ,התקלה אופינה בזה שלא היה לי הילוך שישי ורברס מאלבר הפנו אותי למוסך רון בכפר סבא כשנאמר לי שאם התקלה בגיר אז אקבל החזר ואם זה משהו אחר כמו מחשב גיר אז זה לא באחריות. אחרי שחיכיתי שם כמעט כל היום אמרו לי שהתקלה היא במחשב גיר אבל כששאלתי מה התקלה במחשב לא קיבלתי תשובה. קיבלתי הצעת מחיר של 5400שח אחרי הנחה של 20%. סירבתי לתקן שם ואחרי מספר טלפונים הגעתי לאורטוב ברחובות שהחליף לי מחשב גיר מפירוק בעלות של 2500 + מעמ. הכל עבד טוב במשך חודש עד שהתקלה הופיע שוב והפעם בצורה שאין הילוכים 1,3,5... ועכשיו נכנסתי לעולם של ניחושים של מה באמת התקלה, האם זה שוב המחשב גיר או אולי המצמדים או אפילו הגלגל תנופה... לא בא לי להכנס להוצאות מטורפות על ניחושים של בעלי מקצוע כאלה ואחרים. נותרתי חסר אונים מול מוסכים מורשים שלא יודעים לזהות את התקלה של הרכב שהם בעצמם מיבאים.
×
×
  • תוכן חדש...