Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מזהה רכב בנאלי אך נדיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בנסיעה עירונית נתקלתי ברכב נדיר במחזותינו ממותג שאולי לא רבים מכירים. אני כמובן זיהיתי מיידית במה מדובר ומייד חלפה בי התובנה שכמעט ואין רואים יותר רכבים כאלו בכבישים. עוד יותר מופלאה הייתה האבחנה שהאקזמפלר בו נתקלתי היה שמור ממש להפליא, לפחות מבחינה חיצונית. הרכב המדובר מצוי במראת ימין ובשמאל החלון האחורי.

 

מי מזהה למרות הזוית והגודל הלא פשוטים של הצילומים במה מדובר?

למי שמתקשה - חידון קל יותר - מאיזה רכב צולמה התמונה?

 

IMG_20170705_170129.jpgIMG_20170705_170113.jpg

IMG_20170705_170117.jpg

פורסם

גיאו פריזם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כל הכבוד רומן - סימן שאנחנו צעירים :lol:

וכל הכבוד לבעל הרכב שמצליח עוד להחזיק אותו בחיים.. הרכב הזה לא הצליח בארץ (אם אני זוכר נכון) ונמכר בתחילת שנות התשעים על ידי GM (מקווה שאני לא שיכור). לאחר מכן נעלם מהר מהנוף.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

גיאו פריזם - דגם מבוסס על הקורולה שיוצר תחת ג'נרל מוטורס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

האמת שראיתי עד כה רק אחת בארץ, בצבע בורדו אאל״ט. זאת כנראה השנייה...

כל הכבוד לבעל הרכב העיקש, קשה להחזיק מכונית כ״כ נדירה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ראיתי אחת נטושה בחניון של קניון רמלה.

לא יודע אם היא עדיין שם כי לא הייתי הרבה זמן שם.

היא גם בצבע לבן

פורסם

הגיאו פריזם היתה טויוטה קורולה שיוצרה בארה"ב.

מכאנית היתה זהה לקורולה, אך נמכרה במפרט אמריקאי - חגורות בטיחות שיוצאות ממסגרות הדלתות, נעילה מרכזית כפולה, שלל צלצלנים להתראות והתאמת צבעי הפנים לטעם האמריקאי.

האבזור היה מלא ועשיר.

יובאה בשנת 90' בלבד, בשתי גרסאות - LS עם 105 כ"ס ו GSI עם 125 כ"ס.

בניגוד לקורולה שהגיע לארץ שנתיים אחריה, הגיאו פריזם היתה בעלת הזרקת דלק.

בשל מחיר מופקע בעליל נמכרו מעט מאד מכוניות, ועוד מעט שרדו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן פרחי - כל מילה שלך בסלע לגבי הג'יאו פריזם (שהייתה הטיוטה הראשונה בישראל).

 

הרכב הוצג בישראל הוצג לראשונה בינואר 1991



הרכב יובא ע"י היבואן חברת המזרח -

אז אחת משתי נציגויות ג'נרל-מוטורס בישראל.

 

הרכב היה הגרסה האמריקאית לטויוטה קורולה.

 

בארה"ב בשנות השמונים - תשעים,

כל יצרן יפני שהיה מעוניין לספק/להפיץ את מכוניותיו בארה"ב,

חויב שדגמי המכוניות ייצרו במקביל גם במפעלי הרכב בארה"ב.

 

הרכבים (האמריקאים/יפנים) היו זולים לרכישה ע"י הציבור

מאשר דגמי הרכבים שיובאו מיפן.

יצור רכבי ג'יאו השונים היו מבוססים על מכוניות מתוצרת טיוטה וסוזוקי.



שהיגיע לארצנו הרכב היפני המקורי "טיוטה קורולה",

הופסק יבוא הג'יאו פריזם.

בין השאר מאחר שהטיוטה קורולה היפנית נמכרה במחיר נמוך יותר.

בכך היגיע סוף יבוא הג'יאו פריזם האמריקאית לישראל.

 



×
×
  • תוכן חדש...