Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לפי חוק אשר סעיפיו מפורטים בתמונה שמצ"ב, חובה למוסך למסור לי כבעל הרכב הכשר, את היסטוריית הטיפולים אשר בוצעו בו.

היום ניגשתי למרכז שירות שחק בפתח תקווה שם טופל הרכב וסירבו לתת לי את היסטוריית הטיפולים גם לאחר שהצגתי להם את החוק בפנים, הטענה של טלקאר הייתה כי יש חוק הגנת הפרטיות של בעל הרכב הקודם... אוקיי, אני מבין, אז מה הבעיה להשמיט את פרטיו האישיים?

מי עוד נתקל כאן בשטות כזו ומה הפתרון?Screenshot_20170618-165003.jpg

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, לי עשו את אותו קטע ביונדאי.

אמרו לי שאני חייב ללכת למוסך הספציפי שטיפלו בו (במקרה שלי אשקלון).

קצת ריבים עם שירות לקוחות, שליחה של רשיון נהיגה ואישור העברת בעלות וקיבלתי את ההיסטוריה

פורסם

כבר דנו בכך זליון פעמים

 

פניה אל שירות הלקוחות של אותו רכב תוך שליחה של רשיון הרכב כדי שיראו שאתה הבעלים

 

ובחוזר בפקס/ באימייל כל המידע מגיע אליך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כבר דנו בכך זליון פעמים

 

פניה אל שירות הלקוחות של אותו רכב תוך שליחה של רשיון הרכב כדי שיראו שאתה הבעלים

 

ובחוזר בפקס/ באימייל כל המידע מגיע אליך.

ניסיתי.. הטענה הייתה שאסור

הגשתי בקשה בכתב עם צילומים תוך כדי שהפקידה חופרת לי בראש "אתה לא תקבל אתה לא תקבל"

פורסם

בפלט שיוצא מהיבואן יש רק פירוט מה נעשה ושם הלקוח לא הופיע.

 

במוסך הפלט יוצא עם השם לכן הם מתנגדים לכך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בחוק מופיעה באופן מפורש המילה מוסך, כשהכוונה היא למוסך שטיפל ברכב.

מאיזושהי סיבה החוק מאפשר למוסך לגזול תשלום, ולא מגביל אותו בסך סביר, בעבור השירות שלוקח בדיוק 5 דקות עבודה כולל הפסקת קפה באמצע.

פורסם

לא הבנתי, פנית ישירות ליבואן של קיה?

 

היה לי אותו הסיפור עם לובינסקי. פניתי לשירות הלקוחות שלהם עם צילום של הרשיון רכב והם שלחו לי בפקס את ההיסטוריה.

פורסם

1. הרשיתי לעצמי לנצל 'קשרים' ולהטריד מישהו שאני מכיר מהשירות של קיה בסוגיה בשעת לילה מאוחרת.

2. על מנת למנוע מצב בו מוסרים לך מידע חלקי, הם אכן מבקשים להוציא את המידע במרוכז.

3. פנה לשירות הארצי שלהם.

4. כמובן שאין שום מניעה למסור לך את המידע.

5. הם קראו את השרשור.

 

אתה יכול לסדר את השורות באיזה סדר שאתה רוצה - התוצאה לא תשתנה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

היה לי מקרה דומה לא מזמן עם מוסך פורד באשדוד. סירבו בכל תוקף למסור את הפירוט.

 

השארתי הודעה לדלק מוטורס באתר שלהם, וחזרה אליי נציגה. ביקשה שאשלח לה במייל רישיון רכב על שמי.

 

היא שלחה לי במייל חוזר את הפירוט, עם הבטחה שהם ירעננו את הנהלים מול המוסך המסרב, ו50 התנצלויות.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

כשהגעתי לטיפול ראשון במוסך טויוטה פריים בחיפה, התיישבתי, נתתי רשיון, וקיבלתי הדפסה בכלל בלי לבקש. בחינם כמובן.

בלי מחירים ופרטים מזהים, אבל תיעוד מלא. זה א-ב היום כשהכל במחשב.

פורסם

מול פקידה אטומה, או נהלים אטומים, כל המחשוב שבעולם לא יושיע.

 

ולצערי זה המצב ברוב המקומות.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

הציגו לי היום את ההיסטוריה אחורה.. אבל על מנת לקבל מודפס נדרשתי למלא את הטופס הארור... גם כן אלה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן. דיברתי עם טלקאר שוב והם טענו שעלי לפנןת למוסך. פניתי למוסך ושוב הפנו אותי לטלקאר

התעקשתי כי מדובר כאן בעבירה על החוק וביררו שוב מול היבואן, לאחר מכן דיברתי עם בעל המוסך עד לוי בכפר סבא והוא טען שאין ביכולתו לפעןל בניגוד לנהלי היבואן כי הוא כפוף להם, למרות היותו עסק פרטי. הוא ביקש ממני להעביר לו את הבקשה במייל להמשך טיפול של טלקאר.

עצוב שיבואן גדול בארץ עובר על החוק בריש גלי וגורם לאדם הפשוט לעבור סחבת כדי לקבל את מה שמגיע לו לפי חוק .

שלחתי מייל בנוסח הבא:

שלום ,

 

מבקש להוציא לי היסטורית טיפולים אשר בוצעו במוסכי קיה מורשי יבואן טלקאר, לרכב אשר בבעלותי מדגם קיה מג'נטיס 2010 מ.ר. xxxxxxx

 

וזאת בהתאם לחוק מכירת רכב משומש התשס"ח סעיף 2 א

 

.*(א)מי שרכש רכב משומש זכאי לקבל מכל מוסך שבו תוקן או טופל הרכב ומכל מבטח שביטח את הרכב, כל מידע שיש בידיהם על הרכב

 

 

צילומים:

 

א.רשיון הרכב

 

ב.העברת בעלות

 

ג. תעודת הזהות של בעל הרכב

 

הועברו לידי טל קאר בפקס לפני כ3 שבועות

 

 

 

תודה,

 

אלי

 

"

מה אגיד, מקווה לטיפול הגון ולא.. יקבלו פניה מעורך דין.

פורסם

מה הקטע שלהם ?

לפעמים אני מצליח להבין מה הם מרוויחים,

אבל כאן אפשר לחשוב שזה איזה סוד צבאי.

 

נ.ב. למה המוכר לא הביא לך ?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)


×
×
  • תוכן חדש...