Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן לאחר 3 חודשים מתישים של התנהלות נוראית מצד טלקאר על סיום הברדק:

נשלחו מעורך דין מכתבים לפני תביעה, בנוסף לתלונה באיגוד המוסכים ובמשרד התחבורה.

מטלקאר נמסר בתגובה כי אין בסיס לדבריי ושאני ממציא הכל, מנגד הם הוסיפו שהם שלחו היסטוריה למוסך שלהם בראשלצ, לא שיש לי מושג מה הקשר שלי למוסך האמור, אבל מן הסתם לא הגיוני שאבזבז זמן וכסף על מכתבים ועורך דין על עלילות שווא.

לאחר מכתב נוסף מעורך דין כי בידיי הוכחות להתנהלותם הלקויה, נשלח לי בזריזות למייל שחור על גבי לבן קובץ אקסל המרכז את כל הטיפולים, כולל שמות בעלי הרכב הקודמים(לא שביקשתי), קילומטראג, למה נכנס לטיפול, מקטים של החלקים וכו.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

^^^

אז קל וחומר שהם גובים כסף. ומי ישלם להם על המכתבים?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לא מטפל בשום רכבי יוקרה, היו לי הוצאות אבל באמת היה חשוב לי לקבל את הדברים האלו, לכן הייתי מוכן לשלם.

במידה והסירוב היה ממשיך כמובן שהיית התביעה על כל ההוצאות בנוסף לכל המסביב.

פורסם

אני שמח שזה נפתר וקיבלת את ההיסטוריה.

כשביקשתי לקבל את היסטוריית הטיפולים של הסיויק שלי מהמוסך המורשה בראש"צ נעניתי בחיוך והודפסו לי כל הטיפול עם הפירוט של הטיפולים, עלויות וכו' (ללא עלות כמובן, נשמע לי הזוי שצריך לשלם על זה).

Peugeot 208 GTI 2014

פורסם

לא שזה בסדר חס וחלילה, אבל יכול להיות שעצם העובדה שבאת עם החוק פה והחוק שם, גרם למישהו שם עם אגו מנופח לנסות לעשות עליך שרירים?

 

כי כאמור, גם אני פעם ראשונה שומע על דבר כזה.

פורסם
לא שזה בסדר חס וחלילה, אבל יכול להיות שעצם העובדה שבאת עם החוק פה והחוק שם, גרם למישהו שם עם אגו מנופח לנסות לעשות עליך שרירים?

 

כי כאמור, גם אני פעם ראשונה שומע על דבר כזה.

למה אתה חושב שבאתי לעשות שרירים

ביקשתי יפה, צחקו לי בפנים אמרו תמלא טופס חרטא ברטא וכלןם לא קרה

פורסם

פעם ראשונה שאני שומע על מישהו שנאבק בכזו עקשנות על היסטוריית טיפולים...

 

אישית אני הייתי מוותר מזמן, אבל ריספקט!

פורסם
לא שזה בסדר חס וחלילה, אבל יכול להיות שעצם העובדה שבאת עם החוק פה והחוק שם, גרם למישהו שם עם אגו מנופח לנסות לעשות עליך שרירים?

 

כי כאמור, גם אני פעם ראשונה שומע על דבר כזה.

 

הוא לא ישר בא בגישה כזאת, אלא פתח בבקשה יפה כמו לקוח רגיל, גם למרכז השירות וגם בשירות הלקוחות הטלפוני.

רק אחרי שצחקו עליו בפנים ושלחו אותו הוא הציג להם את החוק וכו'.

 

ואתה יודע מה? גם אם הוא היה ישר בא עם החוק, הם חייבים לתת לו. הוא לא ביקש שיהיו נחמדים, רק תדפיס של היסטוריית טיפולים.

 

נמאס מתודעת השירות במדינה הזאת. ביזיון.

 

ולמי שפעם ראשונה שומע על סירוב כזה - זה ממש לא פעם ראשונה, היו בפורום כבר לא מעט סיפורים כאלה.

שלומי


×
×
  • תוכן חדש...