Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הקטע שלהם ?

לפעמים אני מצליח להבין מה הם מרוויחים,

אבל כאן אפשר לחשוב שזה איזה סוד צבאי.

 

נ.ב. למה המוכר לא הביא לך ?

הבן אדם לא מסודר בכלל, גם האוטו היה מטונף בפנים וגם לא היה שום מסמך.. לקחתי לבד.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מייל זה פחות טוב, שלח דואר רשום עם אישור קבלה, ציין שזה מיועד עבור המחלקה המשפטית, וכתוב במכתב שאם לא תענה בתוך 30 יום אתה תגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות גם על כל ההוצאות שהיו לך מסביב (נסיעות למוסך, ימי עבודה, טלפונים ועוגמת נפש שכמובן יש כאן כי חברה מסרבת לפעול מולך כפי שהחוק מורה במפורש).

 

בהצלחה!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

^^^

 

במקביל הייתי פונה למשרד התחבורה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני ממש מופתע.

הייתי בטוח שהסתדר מזמן. זה ממש מה שאמרו לי בשירות של טלקאר. מהשיחה איתם לא היה נראה שיש בעיה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

וואו.

אחד הקטעים ההזויים.

טויוטה/פיג'ו/ניסן ועוד מעולם לא עשו לי שום בעיה עם הסטוריית טיפולים.

מישהו שם בטלקאר איבד את זה לגמרי..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
^^^

 

במקביל הייתי פונה למשרד התחבורה

אין תשובה גם שם. יש לך מושג דרך איזה מקום לפנות אלינם?
פורסם

פנה בכתב לטלקאר וכתב את משרד התחבורה והמוסך.

 

תן סקירה של מה שהיה עד כה

צרף שוב המסמכים

הודע כי אם בתוך 7 ימים לא תקבל את החומר תפנה לערכאות.

 

אח״כ התייעץ עם עו״ד מה כדאי לבקש או לא, ואז מה הערכאה/ דרך נכונה. אם יש איזה חבר מצוין.

 

הבעיה כאן עם תביעות קטנות היא שברגע שלא מדובר בסכום קצוב צריך לבדוק אם זה פרקטי.

 

והאמת, פשוט לא יאמן, לא מבין מה הבעיה שלהם. אין כאן שום עניין לפגיעה בפרטיות והחוק ברור.

 

לא נתקלתי בזה מעולם, בחיי.

 

יש לך איזו ראיה בכתב לפי פונג שבין המוסך ליבואן?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
פנה בכתב לטלקאר וכתב את משרד התחבורה והמוסך.

 

תן סקירה של מה שהיה עד כה

צרף שוב המסמכים

הודע כי אם בתוך 7 ימים לא תקבל את החומר תפנה לערכאות.

 

אח״כ התייעץ עם עו״ד מה כדאי לבקש או לא, ואז מה הערכאה/ דרך נכונה. אם יש איזה חבר מצוין.

 

הבעיה כאן עם תביעות קטנות היא שברגע שלא מדובר בסכום קצוב צריך לבדוק אם זה פרקטי.

 

והאמת, פשוט לא יאמן, לא מבין מה הבעיה שלהם. אין כאן שום עניין לפגיעה בפרטיות והחוק ברור.

 

לא נתקלתי בזה מעולם, בחיי.

 

יש לך איזו ראיה בכתב לפי פונג שבין המוסך ליבואן?

 

בן

התהליך שאתה כותב כבר בוצע ונגמר היום בסירוב נוסף מצידם
פורסם

אם הרכב טופל במוסכים מורשים, ניתן לפנות ליבואן. אבל מה קורה עם רכב שטופל במוסכים לא מורשי יבואן?

צריך ללכת ולהתחנן לכל אחד באופן אישי שיתן היסטוריית טיפולים?

פורסם
אם הרכב טופל במוסכים מורשים, ניתן לפנות ליבואן. אבל מה קורה עם רכב שטופל במוסכים לא מורשי יבואן?

צריך ללכת ולהתחנן לכל אחד באופן אישי שיתן היסטוריית טיפולים?

הפניה שלי נעשתה ישירות מול היבואן בסופו של דבר, ונעניתי בשלילה מספר פעמים.

ולא צריך להתחנן, המוסך האחרון שטיפל ברכב לא היה מורשה יבואן והוציא לי תוך דקה וחצי בלי בלבולי שכל את כל ההיסטוריה שברשותו.

פורסם

אפרופו טלקאר, לחיצה על "הורדת מחירון חלפים" כאן נתנה לי בפעם האחרונה את המחירון מחירון החלפים של קיה(?) עד כמה שזכור לי. לחיצה על ה-PDF ליד נתנה לי את המחירון המתאים אבל מנובמבר 2016. כדאי שתתקנו את הנושא.

 

אלי, בנוגע לפנייה למשרד התחבורה, בעבר פניתי למייל הזה ולא הייתה בעיה: [email protected]


×
×
  • תוכן חדש...