Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Shai ka גם אני חשבתי לכיוון ה 2.0 ליטר, קראתי מבחנים מחו״ל שאמרו כי ה 1.4 מרגיש קצת חלש.

לאור התמחור הגבוה של ה 2 ליטר, אאלץ לוותר על הסקודיאק

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
האאוטלנדר משתמש במושבים של הגרדניס מ 2006 אז ברור.

כל השאר השתנו.

אחלה, אז מה לגבי הספורטז'?

ויש עוד רכבים..

הנקודה היא שעד שלא מודדים עם מטר מבפנים אי אפשר לדעת ותהיה צפוי להפתעות, לטובה או לרעה.

אני מניח שגם כשאחזור עם נתון מדוד לגבי הקודיאק עדיין יגידו שהוא ענק מבפנים, סוג של דיסוננס קוגניטיבי.

פורסם
יש גם אלמנטים אחרים חשובים, כגון זווית הגג, זווית הכסא, וכו'.

מסכים לגמרי.

אני יכול לומר יותר מזה, אפילו למיקום וצורת החגורות יש השפעה גדולה.

לדוגמה באאוטלנדר לא הצלחתי למקם כיסא בטיחות, סל-קל ובוסטר תחת (הכי קטן שיש) בגלל סידור חגורות מטופש.

זאת בזמן שבקאמרי נכנסים לי שני כיסאות בטיחות בגודל מלא וסל-קל דיי בקלות.

פורסם
אני נמוך ועומד... למי שלא הבין זה נכתב בשביל בעל הכרכרה המהודת ידידנו

עם הוויז עם הכריש המוצלחת ביותר בסגמנט והמשתלמת ביותר עם המנוע הכי מוצלח.

 

לשאר עם ישראל הגיע עוד רכב נפלא:: סקודיאק

 

אתה מרחף ללא שליטה. אני רק שאלה ברשותך, מאיפה לך שמדובר ברכב נפלא? לא שאני מזלזל חלילה, אבל נפלא זה אולי יומרני מדי. גם לקרוא לאאוטלנדר כרכרה זה מוגזם.

פורסם

הלכתי לראות את הרכב בסוכנות... האמת מרשים, אני שוקל לבטל הזמנה לסיאט אקטה ולבצע הזמנה לקודיאק

פורסם

עדיין לא מבין, איך אפשר להוציא כאלה סכומים על רכב שנותנים לו רק שנתיים אחריות. לא מסתדר לי בראש.

 

בכל אופן, לא רואה שום סיבה לבצע הזמנות עד שיגיע משלוח שיספק מלאי זמין וכל האבזור שהוזכר במפרט יהיה נוכח.

 

מחוץ לשני הנקודות הללו, לדעתי, סקודיאק הוא מלך חדש בקרוסאוברים (מה שמתחת לאאודי).

 

הויקוח על אאוטלנדר, לדעתי, פשוט הזוי. הוא מתקיים רק בגלל שיש לשניהם 4 גלגלים ו-7 מושבים.

 

בתחום של 5 מושבים יש היום את 3008, תיגואן ואיירקרוס שבדרך. סקודיאק 5 מקומות, ראב4 ו-CRV, לדעתי, בזבוז לא מוצדק של אשרות אלפי שקלים.

 

בתחום 7 מקומות - סקודיאק ו-5008 שבדרך יעמדו בראש הפיראמידה.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם
אתה מרחף ללא שליטה. אני רק שאלה ברשותך, מאיפה לך שמדובר ברכב נפלא? לא שאני מזלזל חלילה, אבל נפלא זה אולי יומרני מדי. גם לקרוא לאאוטלנדר כרכרה זה מוגזם.

הרכב הושק ונבחן בעולם. אתה יכול לקרוא ולצפות.

הקודיאק לא הושק לראשונה בעולם אתמול בתל אביב, אתה יודע..

 

 

והאאוטלנדר סוג של כרכרה. הסיבה שהוא נמכר בכמויות היסטריות היא שהוא נמכר לליסינג בפחות מ 140K.

כולם לוקחים ומתרגשים שיש להם ג'יפ.

 

אז האאוטלנדר מאד נחמד. מאד. למי שרוצה להסיע 4 מבוגרים ו 2 ילדים בשאנטי, ולא חם לו מאד בקיץ, והוא לא עוקף בד"כ וגם לא ממהר מאד.

הוא באמת לא רע. הוא בסדר. ול 7 מושבים המחיר גם לא רע.

אבל - הוא מיושן ולא תעזור החלפת פגוש או תוספת ניקלים ולדים.

 

המתחרים נמצאים שנות דור קדימה = אבל גם במחיר.

וזאת גם הסיבה שהאאוטלנדר נמכר בכמויות נאות גם במגזר הפרטי

מי שמסתפק במראה החיצוני יכול לקחת את הגרסה הזולה ביותר של האאוטלנדר והפער יגיע לכמה עשרות אלפי שקלים מהמתחרים הישירים.

זה הרבה כסף לאדם מן השורה.

אז לדעתי האישית, האאוטלנדר ימשיך להמכר ואני מאמין שכלמוביל יעשו איזה תעלול או שניים כדי להוסיף במפרט עוד קצת פיצפקס (למשל חישוקי 18 ועוד קצת אלקטרוניקה).

והקודיאק? הוא ירד לאיזור ה 170 וימכר יופי לכל השאר ויפגע יופי יופי במכירות של הסורנטו אלא אם קיה יתעוררו.

 

 

*הכותב מתנייע באאוטלנדר מהעבודה, וכנראה יחליף השנה לעוד אאוטלנדר - בדיוק בגלל המחירים לליסינג.

פורסם
עדיין לא מבין, איך אפשר להוציא כאלה סכומים על רכב שנותנים לו רק שנתיים אחריות. לא מסתדר לי בראש.

 

בכל אופן, לא רואה שום סיבה לבצע הזמנות עד שיגיע משלוח שיספק מלאי זמין וכל האבזור שהוזכר במפרט יהיה נוכח.

 

מחוץ לשני הנקודות הללו, לדעתי, סקודיאק הוא מלך חדש בקרוסאוברים (מה שמתחת לאאודי).

 

הויקוח על אאוטלנדר, לדעתי, פשוט הזוי. הוא מתקיים רק בגלל שיש לשניהם 4 גלגלים ו-7 מושבים.

 

בתחום של 5 מושבים יש היום את 3008, תיגואן ואיירקרוס שבדרך. סקודיאק 5 מקומות, ראב4 ו-CRV, לדעתי, בזבוז לא מוצדק של אשרות אלפי שקלים.

 

בתחום 7 מקומות - סקודיאק ו-5008 שבדרך יעמדו בראש הפיראמידה.

אנשים מתייחסים לסקודיאק כאילו הוא מתת האל, ולפחות המלאך גבריאל עיצב את הג'נטים.

כולה עוד רכב משעמם למראה מנוע ממשפחה מלאת כבשים שחורות ומחיר לא משהו.

נכון, כנראה אח'לה אוטו, אבל יקר, אמינות נדרשת להוכחה, יבואן לא חמוד, ואחריות קצרה.

להפתעת כל הגרופיס של המותג ומדקלמי ביקורות הרכב - 80% מהאוכלוסיה (ו- 90% מקוני הסגמנט) לא מתעניינים או יודעים איך עוברים ההילוכים

ומתי מגיע המומנט. הם גם לא כל כך בןחנים את הרכינה של האוטו בסיבובים לבית אורן או מתחרים באלפות ביציאה מהרמזורים.

יש הרבה רכבים טובים בשוק, רק לא כולם אמינים או פונקציונאלים ביחס למחיר או לתדמית שלהם.

כנראה שהרבה הבפורום הזה לא למדו או מכירים את המונח "חוכמת ההמון".

 

שיהייה בהצלחה לקונים המאושרים (אילו שהצליחו להזמין את הטאלנט לאספקה לפני מרץ 2019)

פורסם

זה בסדר - ממילא הכמות מצומצמת :-P

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמה שאלות למי שכבר היה

1. האם המרווח לרגליים ליושבי השורה השניה קטן יותר לעומת המרווח המקביל בסופרב ? (כאשר המושב הקדמי משוך עד הסוף).

2. האם מחירי הסופרבים למינהם התעדכנו כלפי מטה או נשארו כפי שהם ?

 

ייתכן וכדאי להמתין (מי שיכול) כשנה משני טעמים -

1. המלאי יגדל ולכן המחיר יפחת.

2. בשנתיים הראשונות לייצור של דגם חדש בעיקר כאשר הוא עתיר טכנולוגיות ישנן הרבה מאד מחלות ילדות. פתאום מגלים שבמדינות "חמות" הגיר מגמגם, המצמדים לא מתאימים והמנוע אוכל שמן...

את רוב הבעיות אלו מסדרים רק לאחר שנתיים שלוש שהדגם צובר בעולם.

פורסם
כמה שאלות למי שכבר היה

1. האם המרווח לרגליים ליושבי השורה השניה קטן יותר לעומת המרווח המקביל בסופרב ? (כאשר המושב הקדמי משוך עד הסוף).

מכיוון שבקודיאק גם הספסל האמצעי זז אז התשובה היא - תלוי

2. האם מחירי הסופרבים למינהם התעדכנו כלפי מטה או נשארו כפי שהם ?

מחירי הסופרב לא השתנו

ייתכן וכדאי להמתין (מי שיכול) כשנה משני טעמים -

1. המלאי יגדל ולכן המחיר יפחת.

אולי הנכונות למתן הנחות תגדל - לא נראה לי שהמחיר ירד, וגם אם כן, זו לא תהיה ירידה דרמטית

2. בשנתיים הראשונות לייצור של דגם חדש בעיקר כאשר הוא עתיר טכנולוגיות ישנן הרבה מאד מחלות ילדות. פתאום מגלים שבמדינות "חמות" הגיר מגמגם, המצמדים לא מתאימים והמנוע אוכל שמן...

הגירים והמנועים משרתים שנים בדגמים אחרים של הקוצרן - לכן ההסתברות למחלות ילדות - קטנה יחסית.

את רוב הבעיות אלו מסדרים רק לאחר שנתיים שלוש שהדגם צובר בעולם.

 

123456

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

zvit התכוונתי לקודיאק 5 מושבים (שבו אין שורה אמצעית) אני מקווה שהמושב האחורי בדגם זה לא הולך קדימה ואחורה.

 

לגבי מחלות הילדות - אם זה לא יהיה בגירים ובמנועים זה יהיה בחיישנים ובמערכות הבטיחות והנוחות.

אם הכל כל כך אמין ובדוק אז מדוע רק שנתיים אחריות ? יצרן כל כך מכובד יכול לפרגן ללקוחות גם 3 ו 4 שנות אחריות מלאות ובבקשה אל תגיד לי שיש שנה של רצון טוב. תאמין לי הכל מניסיון.

פורסם
לגבי waze - לפי הבנתי מערכת המולטימדיה בכל רמות הגימור תומכת בios carplay / android auto.

waze בגרסת בטא לAA כבר רצה אצלי שבוע וחצי בלי שום בעיה, לא נראה שרחוק היום שהיא תוצע לכולם.

 

האם ההורדה של וויז בגירסאת הבטא אוטומטית יעלה אותה ב AA, או שנדרשת גם גירסא מיוחדת של AA?

אפשר לינק לגירסאת הבטא של וויז?


×
×
  • תוכן חדש...