Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

היום בבוקר יצאתי ימינה מצומת T עם ״האט ותן זכות קדימה״. עד כאן הכל כרגיל, מתקדם באיטיות בכביש המאוזן.

אני רואה אוטובוס דו מפרקי אז עצרתי כדי שיוכל להיכנס לתחנה. הוא נכנס די מהר לתחנה ובצורה כזו שהחלק האחורי - זה שאחרי המפרק - גילח את האוטו. הכנף השמאלית נעקרה ממקומה, משאבת וואקום נעקרה, הפגוש בחוץ.

 

מבחינת האוטובוס הדלתות האחוריות נשברו.

 

נאמר לי להגיע מחר ב8 למרכז כלל בירושלים. למה לצפות? נהג האוטובוס פרשת חתך אותי לגמרי (ואני אפילו לא הייתי בתנועה)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
שלומות,

היום בבוקר יצאתי ימינה מצומת T עם ״האט ותן זכות קדימה״. עד כאן הכל כרגיל, מתקדם באיטיות בכביש המאוזן.

אני רואה אוטובוס דו מפרקי אז עצרתי כדי שיוכל להיכנס לתחנה. הוא נכנס די מהר לתחנה ובצורה כזו שהחלק האחורי - זה שאחרי המפרק - גילח את האוטו. הכנף השמאלית נעקרה ממקומה, משאבת וואקום נעקרה, הפגוש בחוץ.

 

מבחינת האוטובוס הדלתות האחוריות נשברו.

 

נאמר לי להגיע מחר ב8 למרכז כלל בירושלים. למה לצפות? נהג האוטובוס פרשת חתך אותי לגמרי (ואני אפילו לא הייתי בתנועה)

 

מה יש במרכז כלל?

 

בד"כ תחנת אוטובוס נמצאת אחרי הצומת אבל ממוקמת די בסמוך לצומת

 

וכנראה שלא הפנמת את המרחק שאוטובוס דו מפרקי זקוק כדי להיכנס לתחנה.

 

יעלה כבודו תמונה של זירת הפשע.

 

האם עצרתי פירושו עמדת ללא תנועה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין לי מושג, אמרו לי להגיע לשם.

התחנה הזו מרוחקת מהצומת וכן, עצירה מלאה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כן, היה שם שוטר (יש תמיד שוטר בבוקר כדי לפקח על מעגל תנועה בהמשך)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אוקיי, אז פשוט זימנו אותך למתן עדות. אתה מגיע לבנין כלל (לא זוכר איזו קומה, אבל תשאל שם, כולם יודעים), ניגש למשטרת התנועה, ממלא טופס כזה ובד״כ זהו. במקרים נדירים (אם יש סתירה בין מה שכתבת לבין מה שהבוחן המשטרתי חושב שקרה, או שסתם רוצים לברר איזה פרט שלא היה ברור) יזמנו אותך גם לשיחה.

 

שאלה: היו נפגעי גוף בתאונה? כי אני לא מכיר מקרים שבהם לא היו נפגעי גוף והנהגים זומנו לתת עדות במשטרה...

פורסם (נערך)

לא, לא היו נפגעי גוף. אולי בגלל שזה אגד צריך להגיע?

 

אני עובר עכשיו על מה שכתבתי בזמן התאונה, הזימון הוא לאגף בוחנים.

מוזר, אם הייתה איזושהי בעיה אז השוטר היה אומר משהו/נותן דו״ח, לא?

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם (נערך)

אגף בוחנים זה בדיוק לתת עדות בקשר לתאונה. יכול להיות שהיו נפגעים באוטובוס? הנהג? נוסעים?

 

יש מצב שגם אם אין נפגעים המשטרה החליטה שבוצעה עבירה חמורה והיא רוצה להגיש כתב אישום.

 

בכל מקרה, לפי תיאורך את המקרה לא חושב שיש לך מה לדאוג. מה שכן, לאחר שתסיים לתת עדות, בקש מהבוחן האחראי על המקרה שיתנו לך את הפרטים של הצד השני.

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

בהיעדר תמונה של הצומת ומיקום התחנה אני מתקשה לחוות דעה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הגעתי למשרד הבוחנים, הודיעו לי שאני בחקירה תחת אזהרה בשל גרימה לתאונה. עכשיו, כל מה שנאמר פשוט לא נכון ומכל כיוון שמסתכלים על זה אין מצב שלא נתתי זכות קדימה. נאמר לי שאני יכול להתייעץ עם עו״ד - מישהו מכיר עו״ד טוב שעוסק בדברים האלה? ראיתי את השם של אורון שאול בפורום. איך הוא?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בהיעדר תמונה של הצומת ומיקום התחנה אני מתקשה לחוות דעה

 

הגעתי למשרד הבוחנים, הודיעו לי שאני בחקירה תחת אזהרה בשל גרימה לתאונה. עכשיו, כל מה שנאמר פשוט לא נכון ומכל כיוון שמסתכלים על זה אין מצב שלא נתתי זכות קדימה. נאמר לי שאני יכול להתייעץ עם עו״ד - מישהו מכיר עו״ד טוב שעוסק בדברים האלה? ראיתי את השם של אורון שאול בפורום. איך הוא?

 

כלל גדול בבית המשפט

 

אם אינך חושף ראיה / עדות , ההגיון מכתיב שהיא לרעתך, אחרת היית מציג אותה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין לי בעיה להעלות את התמונות, פשוט מדובר בקובץ גדול. הצילום של זירת התאונה הוא בווידאו כך שאיני יכול פשוט לכווץ אותו ולהוסיף לינק בפורום.

בטופס דיווח על תאונה שניתן לי נכתב מס' רכב שגוי של האוטובוס (נרשם 1 היכן שצריך להיות 5). עד כמה זה קריטי? ניסיתי להתקשר אליהם אך אין מענה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא הבנתי

 

יש לך צילום בזמן אמת של התאונה או צילום של הזירה אח"כ?

 

אם צילום בזמן אמת תעלה

 

אם לא תעלה אולי גוגל סטריט של הזירה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

של הזירה לאחר התאונה.

 

אני הגעתי מהפניה שבה המיניואן הכסוף (ימינה)

2ak0nsh.png

 

תמונה של הצומת אחרי הפניה, האוטובוס הגיע מהנתיב השמאלי

Screen_Shot_2017_06_01_at_18_09_59.png

 

התאונה הייתה קצת אחרי הפס השני

292457m.png

 

תמונה של הכביש המגיע אל הנקודה

Screen_Shot_2017_06_01_at_18_11_08.png

 

יש תמונות של הנזק אם זה רלוונטי

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...