Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

רציתי לדעת מה דעת הרוב והמומחים באתר לגבי שני רכבים

אני מתלבט בין רכישת סובארו xv מנע 2000 דגם סטנדרט דרך אלבר חדש 0 ק״מ (אני יד שניה)

במחיר של 135,000 על הכביש כולל מוביל אי,קודנית, חיישני רוורס, אגרת רישוי, מרים שמשות וטיפול ראשון חינם

לבין

שברולט טראקס חדשה דגם lt יד ראשונה במחיר של 129,000₪ גם כולל הכל.

 

אציין שאיני נוסע הרבה בשנה וגם לא ממש נוסע כל הזמן בשבילים / שטח

דעתי האישית שעדיף לקנות רכב יפני עם כל היתרונות שיש מאשר רכב שמורכב בקוריאה

למרות שהטראקס חיצונית אולי מרשימה יותר

 

אשמח לקבל חוות דעת.

בברכה איתי

פורסם

הטראקס זריז יותר באופן מורגש. לדעתי ה-LT פשוט יקר מדי ואופל מוקה X שנמכר ב-123K הוא אותו רכב, נוח ושקט יותר, תא נוסעים איכותי יותר וברמת אבזור סבירה.

הסובארו רכב גדול ומרווח יותר והרבה יותר נוח ונעים לנסיעה. הוא יכול לרדת לשטח קצת יותר מורכב משבילים בזכות ההנעה הכפולה. בדוק מה המחיר שתקבל אצל סובארו, המבצעים שלהם בדרך כלל מציעים תנאים טובים ואולי ישתלם לך יותר לרכוש דרכם.

פורסם

היתה לי את הXV 2000 לפני כמה שנים (היתה לי את אחת הראשונות בארץ). יכול לאמר לך שזה רכב מאוד נעים לנסיעה, חזק וזריז יחסית. צריכת הדלק בזמנו הייתה סביב 1:12-13 (רוב הנסיעות שלנו בתוך העיר) אבל המנועים שופרו אז יש מצב שהיום היא טובה יותר.

בשטח הרכב ממש (אבל ממש!) מפתיע. בעיקר שטחים חוליים. הוא נוסע בחולות די עמוקים בקלות ולרוב בלי צורך בהורדת אוויר כמעט. יש לו מתלים נפרדים (נח מאוד בשטח) ועבירות לא רעה יחסית. זה לא לנד רובר אבל הוא ממש יפתיע אותך אם תרד לשטח.

 

בצד השלילי מה שחוויתי הוא רעש רוח בנסיעה מהירה (כי אין מסגרת לחלונות אז יש קצת רעשים) ומעט קופצניות (היא קשיחה קצת).

 

הטראקס יפה אבל אין לי נסיון בה. אישית הייתי מעדיף יפנית אם כי היום גם הטראקס לא ממש "אמריקאית" אז הכל השתנה.

תודה,

גילעד.

פורסם

תודה על התגובות,

הייתי גם אצל היבואן, המחירון של היבואן כולל אגרת רישוי מוביל איי וכו׳.. יוצא 166,000 ש״ח לאחר מו״מ המחיר הכי נמוך שהם נתנו הינו 150,000 ש״ח

כמו שאמרתי דרך אלבר אני חוסך עוד 15,000 ש״ח .

אציין שקניתי בעבר דרך אלבא קשקאי חדשה 0 ק״מ ידנית 2014, אותה מכרתי השבוע בגלל שהיא לא סוחבת מספיק. בזמנו הקשקאי עלתה לי 100,000 ש״ח כאשר היבואן מכר אותה ב 125,000 ש״ח .

מכרתי את הרכב אחרי 2.9 שנים ב 62,000 כאשר המחירון שלה הינו 65,000 ש״ח לפני שכלול , הצלחתי לקבל מחיר מעולה משום שלרכב היה 20,000 ק״מ בלבד.

הירידה הגדולה היא רק בגלל שהרכב הפסיד המון ללא קשר לירידה שצריך לעשות בגלל שזה נקנה כחדש 0 ק״מ.

פורסם

קודם כל לאחר החוויה שלך עם הניסאן ההמלצה המרכזית שלי? נסיעת מבחן.

יכול להיות שתגלה שהXV על הנייר חמודה מאוד - אבל בפועל כבדה וחלשה מידיי, לא חבל לגלות את זה אחרי ששילמת על הרכב כ"כ הרבה כסף? לך לסוכנות, בצע נסיעת מבחן על שתיהן ואז תחליט.

 

לגבי איכות ההרכבה? היום העולם גלובלי - ידעת שניסאן זאת חברה בבעלות רנו? וסביר להניח שמבחינת תכנון חלקים וחלפים הן חולקות לא מעט דברים?.

אז רכב שמיוצר בדרום קוריאה לא אומר שהוא פחות איכותי מאחד שמיוצר בטורקיה,סלובקיה או מקסיקו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

ידוע לי שניסן ורנו הינה ישות אחת , ידוע לי על המבצע שיש בשברולט ,

הדגם שהתעניינתי בו בשברולט הינו הדגם המפואר LT

הייתי אמור לקחת את השברולט לנסיעת מבחן , אך בסוף ביטלתי את הפגישה עם הסוכן.

השוותי בין הרכבים דרך icar ויש יתרון קטן לשברולט , בגלל שאני לא יוצא לפתיחות אז לא התרגשתי מהיתרון

אף על פי הכתוב : הסובארו 4x4 , יש לה קצת יותר כ״ס , יציבות כביש טובה יותר וכו׳....

א. אני מסכים שאין כמו נסיעת מבחן עצמית , אך מבחינתי המבחן האמיתי הינו נסיעה לירושלים.

אף אחד לא יתן לי נסיעת מבחן ארוכה כל-כך כאשר אני מהשפלה

ב. בעקרון אני מחפש רכב שידע לעלות לירושלים או את הכרמל בחיפה כאשר כל המשפחה ברכב מבלי שעלי לסגור את המזגן

כי הרכב לא סוחב את כולם אחרי שירדנו ל 40-50 קמ״ש.

 

 

[TABLE=width: 0]



[TR=class: main_tr_ignition]

[TD=class: category]הנעה[/TD]

[TD=align: center]שברולט - קדמית[/TD]

[TD=align: center]סובארו - לכל הגלגלים - קבוע[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_gearbox odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]תיבת הילוכים[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]אוטומטית - טיפטרוניק[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]אוטומטית - רציפה[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_gear]

[TD=class: category]מס' הילוכים[/TD]

[TD=align: center]6[/TD]

[TD=align: center]--[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_engine odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]סוג מנוע[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]בנזין טורבו[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]בנזין[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_piston]

[TD=class: category]מס' בוכנות[/TD]

[TD=align: center]4[/TD]

[TD=align: center]4[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_capacity odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]נפח (סמ"ק)[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]1364[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]1995[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_power]

[TD=class: category]הספק מרבי (כ"ס)[/TD]

[TD=align: center]140[/TD]

[TD=class: better, align: center]150[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_loops odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]סל"ד להספק מרבי[/TD]

[TD=class: better, bgcolor: #F9F9F9, align: center]4900[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]6200[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_moment]

[TD=class: category]מומנט מרבי (קג"מ)[/TD]

[TD=class: better, align: center]20.4[/TD]

[TD=align: center]20[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_loopmoment odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]סל"ד למומנט מרבי[/TD]

[TD=class: better, bgcolor: #F9F9F9, align: center]1850[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]4200[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_attitude]

[TD=class: category]רכב שטח: הילוכי כח[/TD]

[TD=align: center]אין[/TD]

[TD=align: center]אין[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_differential odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]רכב שטח: נעילות דיפרנציאל[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]אין[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]אין[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_pulling]

[TD=class: category]רכב שטח: בקרת משיכה[/TD]

[TD=align: center]אין[/TD]

[TD=class: better, align: center]יש[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_acceleration odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]תאוצה 0-100[/TD]

[TD=class: better, bgcolor: #F9F9F9, align: center]10[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]10.7[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_speed]

[TD=class: category]מהירות מרבית[/TD]

[TD=class: better, align: center]191[/TD]

[TD=align: center]187[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_urban_consumption odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר)[/TD]

[TD=class: better, bgcolor: #F9F9F9, align: center]11.9[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]11.7[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_intercity_consumption]

[TD=class: category]צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר)[/TD]

[TD=class: better, align: center]18.5[/TD]

[TD=align: center]18.1[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_consumption odd]

[TD=class: category, bgcolor: #F9F9F9]צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]15.1[/TD]

[TD=class: better, bgcolor: #F9F9F9, align: center]15.3[/TD]

[/TR]

[TR=class: main_tr_pollution]

[TD=class: category]דרגת זיהום[/TD]

[TD=class: better, align: center]11[/TD]

[TD=align: center]13[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 



[TABLE=width: 0]

[TR]

[TH=class: category] בטיחות רכב[/TH]

[TH=align: center]שברולט טראקס

1.4 טורבו-בנזין LT[/TH]

[/TR]

[/TABLE]

 

פורסם

אז תיקח נסיעת מבחן בירושלים - העליה של הר חומה ליד שכונת תלפיות לשמה כל הסוכנים לוקחים לבדוק איך הרכב סוחב בעליה תיתן לך תחושה של סחיבה בעליות לירושלים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני אמור לקבל אופל מוקה השבוע, אעדכן רשמים, ממה שאני בחנתי עדיפה גם על הסובארו וגם על השברולט מבחינת אבזור ונוחות

פורסם

המוקה יותר טוב מהשברולט אבל הדגם המאובזר שלו ממש יקר ולא מצדיק את המחיר לדעתי. הבסיסי מעניק תמורה טובה.

 

לגבי ה-XV, קח בחשבון שבקרוב יגיע הדגם החדש שמבוסס על האימפרזה החדשה שמאוד מפתיעה דרך אגב, למעט בידוד רעשים לא מצטיין ותא מטען קטן לא מצאתי חסרונות מהותיים. חבל שהיא יקרה ושאין אבזור בטיחות אקטיבי.

פורסם

היה לאחרונה לXV מתיחת פנים, אתה בטוח שבאלבר זה הדגם החדש?

שורה תחתונה הרווח באלבר כ15,000 ש"ח בלבד ולא הפער הגדול שמוצג כביכול, בסובארו יש 5 שנות אחריות ובאלבר רק 3 שנים אחריות.

פורסם
היה לאחרונה לXV מתיחת פנים, אתה בטוח שבאלבר זה הדגם החדש?

שורה תחתונה הרווח באלבר כ15,000 ש"ח בלבד ולא הפער הגדול שמוצג כביכול, בסובארו יש 5 שנות אחריות ובאלבר רק 3 שנים אחריות.

החלטתי לקנות את הסובארו ולהישאר עם רכב יפני עם כל היתרונות של יפניםֿ

עדיף לקחת מנוע גדול וחזק מאשר מנוע קטן יותר שנותן ביצועים כמו מנוע גדול

בעקרון יש לי אחריות יבואן, אבדוק ואעדכן האם אני מקבל 5 שנים או 3 שנים

אני מרוצה מאוד מהרכב, הרכב נוסע בצורה מעולה ושקטה, הרכב לא מתאמץ - הרכב בבעלותי יומיים - אז כרגע זאת כל ההתרשמות

פורסם

הרכב לא מתאמץ כי זה גיר רציף שמתנהג אחרת מהגירים האוטומטיים או הידניים. הוא משתדל להשאיר את המנוע בסלד קבוע מה שלא נותן תחושת האצה או התאמצות.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

תכלס, מהנתונים מדובר ברכבים שקולים זה לזה.

 

המוקה\טראקס יגייסו את הכוח שלהם הרבה יותר מוקדם מהסובארו אבל הסובארו מצויידת בAWD סימטרי והיא מורידה את הכוח שלה במחצית הזמן מרכב בעל הנעה משני גלגלים בלבד.

 

בשיפועים, עליות - הAWD מאוד מורגש במובן הזה אבל מול מנוע גודש שמגייס את אותו המומנט כמעט בשליש הסל"ד הייתי הולך לטובת הטראקס במידה והשימוש של הרכב הוא כלל לא לשטח ותוואי הנסיעות שלך הוא העליות של ירושלים.

 

אבל מהיכרות ארוכת טווח עם המותג - סובארו - השילוב של AWD סימטרי ביחד עם מנוע בוקסר ותיבת הילוכים רציפה הוא מאוד מאוד נוח! המתלים מצויינים וגם המושבים נהדרים.

 

אני מתאר לעצמי שמבומן נוחות הנסיעה - הסובארו תהיה עדיפה על הטראקס.

 

וכמובן יתרון מובהק אם כן תרצה לבצע נהיגות שטח.

 

אבל מה שסובארו עושים קצת פחות טוב (או הרבה תלוי מי מביט) זה גימור, זה עיצוב פנים ואולי גם עיצוב חוץ - הטראקס תהיה עדיפה בפן הזה.

 

אני באופן אישי עם רגשות מאוד מעורבים לגבי הסובארו שלי והסיבה היא המנוע, נפח ה2 ליטר - הוא לא חזק מספיק! לא בשביל ספינה\בהמה בגודל של B4 וגם לא בשביל ג'יפון

 

במישור - לא ביציאה מהמקום כי על זה הAWD מחפה בזינוק אכזרי למדי - אבל איפשהו לאחר שהרכב הגיע לאזור ה70 קמ"ש, יש לו נפילת כוח עצבנית והסחיבה של הרכב ממש גורמת לך להתאכזב ולייחל לזה שלרכב הזה היה יותר כוח - ואז איפשהו בין 80 ל90 המנוע שוב מתעורר (בעיקר הגיר למען האמת) ואז משלים את המשך התאוצה ל100 בצורה מספקת.

 

הגיר עצמו - 95 אחוז מהזמן מתפקד ממש יפה בייחוד בדגמים לאחר 2012 (יש גם 2015 במשפחה) אבל יש מקרה מסויים שבו,בעליה קלה אם אתה מוריד את הרגל לרגע מהגז ואז מנסה להאיץ שוב - הגיר פשוט לא מבין מה אתה רוצה ממנו והרכב פשוט לא מגיב ואז פתאום מגיעה הורדת הילוך ברוטאלית.

 

כן, הייתי רוצה קצת יותר UP MARKET בגימור - כן הייתי רוצה יותר עור בתוך הרכב או דמוי עור איכותי, שימוש בחומרים רכים יותר בדש - כן, לפעמים זה קצת חסר לי למרות שסה"כ הקבינה של הB4 היא מקום מאוד! מאוד נעים לשהיה על אף הפשטות שלו.

 

אלו הם הרגשות השליליים לגבי הרכב

 

לחיובי - נוחות הנסיעה פשוט מעולה. נסיעה חלקה, רכה, שקטה (אצלי הרכב גם עבר פרוייקט בידוד מקיף) - באמת תענוג, לא מתעייף מהנהיגה בכלל!

האחיזה של הרכב בידיעה שזה רכב בקטגוריה עממית פשוט מעלה חיוך משעשע על הפנים (רק מבאס שצריך להחליף צמיגים ברביעיות)

הרכב אמין מאוד אם כי התחזוקה ממש לא זולה

הרכב פרקטי מאוד והנדסת האנוש טובה מאוד.

 

עריכה - וכמובן - התחושה הזו שאתה גם נדחף ולא רק נמשך - היא משהו שיהיה לי קשה מאוד לוותר עליו בעתיד ואני כנראה אחפש או רכב עם הנעה אחורית או רכב עם הנעה כפולה.

 

 

למה כן הייתי לוקח את הטראקס?

 

רצון למנוע גודש, אין צורך להחליף צמיגים ברביעיות, עיצוב, גימור, רצועת כוח טובה יותר כמעט בטוח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...