Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

מזה תקופה ארוכה שאני חווה ניתוקים של רשת האינטרנט הדבר מקצר את המערכות הבית שאני משתמש בהם (yes vod,PS4 וכו'...)

התקשרתי בא טכנאי כמה פעמים לא עזר. יותר מזה הנציגה לא רואה שיש ניתוקים בכלל אצלה במחשב.

 

מה עושים? מישהו חווה את הבעיה?

פורסם

כן, חוויתי את זה לפני כמה שנים.

 

הגיעו טכנאים/מנהלים אזוריים והפכו את כל הבית (נקודות טלפון) כמה וכמה פעמים.

אחרי יותר מחודש של "נדנודים" ושיחות עם בכירים מבזק (אין סוף מיילים/טלפונים/תלונות שלי)

הם מצאו חוט בלוח החיצוני (עמוד שבו מחובר הבית שלי) שאינו תקין.

 

השמחה חזרה לבית... והבעיות נפתרו. כמובן קיבלתי פיצוי של חודש חינם וטלפון אלחוטי ביתי.

 

מעריך שזו בעיה של בזק. אל תניח להם עד שהם יפתרו את הבעיה.

פורסם

אתה גר באיזור של בניינים או צמודי קרקע?

איזה ראוטר/מודם יש לך?

האם מותקנים פילטרים בכל נקודות הטלפון בבית כולל המודם?

אפשר לראות במודם כמה זמן היה החיבור האחרון

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש בהגדרות של הראוטר תדרים מ 1 עד 13.

תעבור אחד אחד ותבדוק אם יש שינוי.

לי מהירות הורדה עלתה מ 4 ל 40.

זה אחרי שהחלפתי ראוטר שהיה מתנתק כל 5 דקות

אייל

פורסם
אתה גר באיזור של בניינים או צמודי קרקע?

איזה ראוטר/מודם יש לך?

האם מותקנים פילטרים בכל נקודות הטלפון בבית כולל המודם?

אפשר לראות במודם כמה זמן היה החיבור האחרון

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

זה בית פרטי, יש לי ראוטר N600 של בזק
פורסם

1. צריך לראות מה החיוויים של המודם

2. לי הייתה תקלה של ניתוקים כל הזמן. מסתבר שהקו הוגדר על מהירות יותר גבוהה ממה שהוא יכל לתמוך, ברגע שהורידו את המהירות הניתוקים פסקו

בהחלט אל תוותר, או שתחליט לעבור להוט

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...