Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כריות אויר של טקטה וספורדי לא חיים בשלום בכפיפה אחת באותו משפט.

 

טקטה שחררה עשרות מליוני(!!!) כריות אויר תקולות לתעשיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא מדובר בתופעה גורפת אלא במשהוא ספורדי שכבר יצא לנו לשמוע פה ושם.

להחליף ולשכוח.

 

 

מרק,

לא ציפיתי ממך לכתוב הודעה קישקושית ומתלהמת שכזו.

מה יעזור לשים מפתחות איפה שלא יהיה ברכב בן 6 שנים? - לתומי חשבתי שמדובר על רכב שנה שנתיים על הכביש. לא שמתי לב שהרכב משנת 2011.

זה יגרום למי לעשות מה בדיוק?

 

בנוסף, הייתי שמח לשמוע את תסריט האימים שלך שבו שבירת דוושת קלאצ (קלאצ, כן? לא דוושת ברקס) הופכת ל...איך אמרת?

שבירת דוושת הקלאצ' באופן פתאומי בנסיעה מנהלתית רגילה בניסיון להורדת להילוך נמוך יותר עלולה לגרום להסחת הדעת בזמן קרות התקלה דבר שעלול לגרום לנהגים מסויימים לנהוג בצורה לא שקולה.

לדוגמא- עצירת פתע במהירות גבוהה מבלי לבדוק מי מאחורייך או מצב הכביש והדבר בהחלט יכול להוביל לתאונת דרכים.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא לשלם על זה !! יש ריקול רשמי של שברולט.

יש לך קישור למסמך רישמי של הייצרן לריקול שכולל רכבים אשר נמכרו בארץ ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אם לא קיים ריקול של היייצרן הכולל את ישראל אז זה בעייתי מאוד אלא אם הייצרן החליט על ריקול 'שקט' בארץ.

איזה כייף לי :)

פורסם

אפשר צילום של מה שקרה שם?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אם זה פלסטיק, זה בושה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

בקיצור ...אם אני קונה את החלק כמה זה אמור להיות מסובך להחליף לבד??

 

הבעייה שכרגע גררתי את הרכב לבית בגלל שניתקעתי בכפר שלא רציתי להשאיר שם את הרכב מחשש לונדליזם

לא ידעתי לאיזה מוסך לגרור ,ונסיעה בלי קלאץ לא רלוונטי ....

פורסם

הדוושות אמורות להיות אחד הדברים הכי חזקים ברכב!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

בקיצור למי שזה קורה : אז איך להחליף רגילת ??:

יש מעל הרגלית "פין עם ראש לחץ" שתפוס סביבו קפיץ שמחזיר את הרגלית

א. לוחצים על הראש עם פלייר ומושכים עם מברג מהצד השני. יוצא הפין

ב. דואגים לא לאבד את הקפיץ -ויפלו עוד 2 שיבות פלסטיק לשמןר אןתם בשביל להחזיר.

ג. להרים בעדינות את הרגלית אפשר גם לפתוח אותה לשניים יש שם כמו שן(צבע לבן) כזו באמצע בצד לא בחזית

ד. יש קליפס קטן על "ראש כבל של הקלאץ " תפתחו אותו (תשלחו את היד פנימה תמששו ותרימו אותו )

ה. שולפים את הכבל מהמגרעת ודואגים שלא יברח ......

 

כנ"ל בסד הפוך מחזירים את הרגלית החדשה ..

 

הבעייה הייתה שלא מצאתי מקום לקנות רק את הרגלית קלאץ רוצים למכור לי סט של שלוש רגליות עם כל הפאקט שלהם

אז בנתיים קדחתי את הרגלית הכנסתי מוט מתוברג כמובן שאני לא יסע כך מחפש כרגע בפירוקיות או משהו כזה רק רגלית אחת

 

בהצלחה "ושלא תדעו עוד צער מהרכב הזה ..."


×
×
  • תוכן חדש...