Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערת תיקון אפשר לקנות רק את דוושת הקלאץ לבד

למרות שבשברולט מוכרים רק את כל השלוש דוושות יחד עם תושבת בקיר

עלות בשברולט הדוושות מקורי חדש 3300 ש"ח

קניתי רק את הדוושה של הקלאץ מפירוק -400-200 ש"ח תלוי כמה עובדים עליכם בהצלחה .

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי דוושת קלאצי, זה קיים מפלסטיק. בהרבה רכבים. לקחו בחשבון, שלא צריך הרבה כוח להפעיל עליה, ולא שמעתי על מקרים שנשברה ברכבים אחרים , מלבד הספארק.

לאומת דוושת בלם, שעשויה תמיד ממתכת. ובמקרים קיצוניים, של בהלה{למשל},לוחצים עליה בכל הכוח.

ולמרות כל מה שנאמר, היצרן חייב לקחת אחריות מלאה על השבר.

מזל שלא מייצרים מוט הגה מפלסטיק, או חלקים אחרים בעלי חשיבות עליונה.

פורסם
הערת תיקון אפשר לקנות רק את דוושת הקלאץ לבד

למרות שבשברולט מוכרים רק את כל השלוש דוושות יחד עם תושבת בקיר

עלות בשברולט הדוושות מקורי חדש 3300 ש"ח

קניתי רק את הדוושה של הקלאץ מפירוק -400-200 ש"ח תלוי כמה עובדים עליכם בהצלחה .

מספר חברי פורום כתבו שקיים ריקול להחלפת/תיקון הדוושה על חשבון הייצרן. האם ניסית לברר מול המוסך המורשה של הייבואן את הנושא ?

 

איך אישתך הרגישה או הגיבה בזמן שהדוושה נפלה לה בזמן נסיעה ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
מספר חברי פורום כתבו שקיים ריקול להחלפת/תיקון הדוושה על חשבון הייצרן. האם ניסית לברר מול המוסך המורשה של הייבואן את הנושא ?

 

איך אישתך הרגישה או הגיבה בזמן שהדוושה נפלה לה בזמן נסיעה ?

 

בקשר למה ששאלתם:

א. אשתי מאוד נלחצה לא הבינה מה קרה לה,למזלה היא הייתה במהירות נמוכה ופשוט ירדה לשולי הכביש ועצרה ,

האמת שאם זה היה קורה במהירות כנראה שזה היה הסחת דעת מאוד רצינית מהנסיעה ....היה לה מפחיד כי זה קרה בכביש באמצע כפר ביו"ש .

ב. פניתי לשברולט גם דרך הטלפון וגם דרך הפייסבוק , אף אחד לא חזר אלי עם פתרון חינמי ...יש כאן משהו שפירסם הצעת מחיר לתיקון -מוזמנים להציץ בערך 4000 ש"ח הם לוקחים על התיקון.

שאלתי כאן גם אנשים בפרטי אף אחד לא אמר שתיקנו לו חינם בשברולט .

 

ג. בקשר למצב החלק שהרכבתי -החלק היה עם תאריך יצור מוטבע של -סוף 2013 מקווה שעד אז פתרו את הבעייה למרות שהדוושות נראו זהות .....(שלי 2011)

עריכה אחרונה על ידי e-t
פורסם

לתבוע החלפה לחלק חדש ומשופר לפחות.

היה כאן כשל הזוי ברמת סיכון חיים ממשית.

אם קיים תיעוד על התופעה והיבואן לא עושה דבר זו כבר חוצפה שאני לא יכול לתאר בכלל.

אבל ישראלים, אלופי העולם ב'לא לצאת פראיירים' מוכנים לשתוק על דברים כאלו.

פורסם

קיים תיעוד על מקרים רבים של שבירת הדוושה וב-UK הייצרן החליף על חשבונו את הדוושה. כנראה אותה דוושה מותקנת ברכבים נוספים של שברולט לכן גם בהודו יצא ריקול לדוושה.

 

ריקול מספר - R/2015/087

http://www.checkthatcar.com/recalls.asp?make=CHEVROLET%20UK

 

http://auto.ndtv.com/news/general-motors-india-recalls-more-than-1-lakh-units-of-the-chevrolet-beat-1255228

 

http://product-recalls.org/forum/Thread-chevrolet-spark-clutch-pedal-recalled

 

http://chevysparkclub.geothunder.com/viewtopic.php?f=6&t=148&start=20

איזה כייף לי :)

פורסם

עדכון -פנייתי בפייסבוק זכתה לתגובה מצידם העלתי תמונות בעמוד של הספארק הם אמרו שיחזרו אלי עם תשובה לעזרה בנושא ....העדכן מה נסגר.

פורסם

צר לי לאכזב חזרו אלי עם פתרון של לפנות למוסך מורשה לתקן על חשבוני והוא יגיש בקשה לGM העולמית ואם הם יהיו מוכנים לשלם על העבודה והחלק אני יקבל החזר ,או לגרור את הרכב למוסך שלהם לחכות לתשובה ואז להחליט .

בקיצור גם המוסך אמר שכבר הגיע לו משהו עם אותה בעיה והוא שילם ... אבל הוא מוכן לנסות שוב

מאכזב ...אבל חיים עם זה פשוט לא נוגע עוד פעם ביבואן עם שרות כזה מאכזב .

פורסם

מצטער בשבילך שאתה מאוכזב מהשירות של הייבואן אבל תתנחם בזה שגם אצל לובלינסקי המצב לא יותר טוב. :cry:

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...