Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
ה"חיגור" הזכור לשמצה מדרום-אפריקה.

מזעזע.

כשראיינו את אחד ממבצעי הלינץ הוא ציין "בעבר , כשתפסנו גנבי אופנועים ומסרנו אותם למשטרה הם שוחררו לאחר יום ללא עונש"

להרוג לא (כי אז הם לא יסבלו) , אבל , אין לי בעיה מוסרית עם "לשבור להם את הרגליים והידיים" בצורה כזאת שמחיר הפלטינה בעולם ישלש את עצמו.

נ.ב

הסרטונים בגלבה נפלאים , מוקיר תודה בשנית.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם

אפשר ללכת על זה גם בארץ? כי אם אני תופס את זה שגנב לי את הקטנוע אני:snipersmi בלי הרבה:agrue:

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם

OK, מי מנסח הצעת חוק חדשה ? אני בעד.

 

אני לא רואה שום סיבה לא לקשור אותם באזיקים לפגוש האחורי של הטנדר שלי ולהתחיל ליסוע, או לשלוח אותם ישר לחמאס או לגיהאד האיסלמי, או לחמותי...

פורסם

מה אתם חולי נפש לרוצחים לא עושים כאלה דברים אז לגנבי מכוניות ואופנועים כן?!

 

מה שכן צריך להחמיר איתם, יותר שנים בפנים.

פורסם

צריך לעשות בארץ כמו באיחוד האמירויות ובנסיכויות המפרץ הפרסי:

 

שם אין כל חשש להשאיר למבוגיני ,פרארי ,פורשה, מזארטי ועוד אקזוטיקות

 

עם חלונות פתוחים/רכב לא נעול ואף משאירים מפתח בסוויץ..... וללא חשש מגניבה...

 

יודעים למה?

 

כי הגנב יודע שאחרי שיתפס יהיה לו קשה לנהוג/לגנוב/לאכול רק עם יד אחת ואו רק עם רגל אחת...

 

שם העונש על גניבה הוא כריתת היד מעל או מתחת למרפק!!!

 

רק ככה צריך!

פורסם

אני בספק עם תראה בחו"ל למבורגיני או מזראטי או פרארי או כל אקזוטיקה אחרת לא נעולנ עם חלון פתוח ומפתח בסוויץ'... ספק גדול מאוד.

ולדעתי.. קצת מוגזם העניין עם הצמיגים וכל זה, אז כן.. להרביץ להם מכות, לשבור להם ת'אף, לגרום להם לאבד ת'הכרה ואז לחרבן להם על הפרצוף, זה סבבה, מותר קצת לענות, אבל כל העניין הזה עם הצמיגים הבוערים וכו, זאת הגזמה.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
אני בספק עם תראה בחו"ל למבורגיני או מזראטי או פרארי או כל אקזוטיקה אחרת לא נעולנ עם חלון פתוח ומפתח בסוויץ'... ספק גדול מאוד.

ולדעתי.. קצת מוגזם העניין עם הצמיגים וכל זה, אז כן.. להרביץ להם מכות, לשבור להם ת'אף, לגרום להם לאבד ת'הכרה ואז לחרבן להם על הפרצוף, זה סבבה, מותר קצת לענות, אבל כל העניין הזה עם הצמיגים הבוערים וכו, זאת הגזמה.

RUFF RIDER שאלה פשוטה: גנבו לך פעם רכב כלשהוא?

כי עד שלא תצא יום אחד מהבית או איפה שזה לא יהיה ולא תראה את אהוב ליבך, לא תבין בחיים, את החשק לירות בזה שגנב לי את הקטנוע.

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם

אוויייי...אני לא אשכח את היום שגנבו לי את הקטנוע...מזל שהגנב חזר לשכונה עם הקטנוע לגנוב עוד דברים. ועוד יותר מזל שבדיוק הייתי עם הכלבה שלי למטה כשהו בא...כשהו ראה אותי הוא ברח (בלי הקטנוע) ונשאר לי הבייבי שלי + קסדה לא רעה בכלל (של הגנב).

 

יש לי מן תחושה שאם יגנבו לי את האופנוע עכשיו (שעולה פי 10 מהקטנוע) לא יהיה לי כזה מזל :puzzled:

 

מזל שעכשיו הוא מתחת לחלון שלי משוריין לתוך קיר + שני מנעולים + אזעקה + ביפר + פרוזקטור תנועה

 

+ משפחה של שוטרים (לא מנאיקים) ואחרון חביב...נשק..שאני מקווה מאד שלא להתמש בו (לא קשה לפגוע ממרחק של מטר וחצי)

פורסם
RUFF RIDER שאלה פשוטה: גנבו לך פעם רכב כלשהוא?

כי עד שלא תצא יום אחד מהבית או איפה שזה לא יהיה ולא תראה את אהוב ליבך, לא תבין בחיים, את החשק לירות בזה שגנב לי את הקטנוע.

לא הבנת את כוונתי,מותר להכאיב.. ולגרום להם לסבול, הכוונה היא שיש גבול, נכון שמגיע להם למות, אבל בזה שאתה מצית אותם, או מותח אותם או תוקע מסמרים בידיים שלהם וכו', זה כבר הגזמה לדעתי.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

לדעתי פשוט חבל על הצמיגים ......לא חרם יש מקומות שאפשר אולי לקבל הנחה על צמיג משומש בקנית חדש.....:king::multi: :multi:

 

אני אישית חושב שגנב שנופל לך בידיים לא צריך להתעלל בו קשות ......חבל על המאמץ הרי הוא בסופו של דבר יחלים...וישוב לסורו אני מציע פשוט להעלים אותו....כן כן מה שאתם שומעים...הולכים איתו בשקט (אחרי כמה זפטות טובות בראש) לאיזו חורשה חופרים בור עמוק ומכסים....או למי שגר על שפת הים אז הוא רוכש לגנב האהוב זוג מגפי כביש מוגנות בבטון מזויין ועוזר לו ללמוד לשחות.....כככה הוא גם עוזר לגנב לשנות קריירה (או כדשן שתילים בקק"ל או כמזון לדגה המדלדלת בים) וגם חוסך לנו חזרה למקום הפשע:mrgreen::screwy::bad-word::onfire::wave2::evil:

×
×
  • תוכן חדש...