Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ובכן, הרכב המדובר הוא פיג'ו 306 שנת 98, מנוע 1.6 ידנית.

 

יצאתי עם הרכב למסע גרוטראלי. באמצע המסע האיתות חדל לעבוד, אך לחצן אורות המצוקה המשיך לעבוד.

כיוון שלא רציתי להסתבך עם ידית האיתות וחיבוריה, הרעיון שלי היה להסיר את מתג אורות המצוקה, למצוא חיבור של איזה כבלים מדליק את האיתות בכל צד ואז לשים שם מפסק. ברור לי שזה לא הפתרון האידאלי אך זו גם ככה גרוטאה שנועדה רק לטיולים בשטח....

 

פירקתי את לחצן אורות המצוקה והתחלתי לגשר על חיבורים שם בסוג של "ניסוי ותהיה". כאשר גישרתי שני מחברים, היה מן "טיק" של פיוז שנשרף. כרגע אין אפילו אורות מצוקה ובנוסף הרכב לא מניע. יש סטרטר, ויש אורות בלוח השעונים.

 

אשמח לעצתכם. אני לא מבין הרבה בחשמל רכב אז אשמח לתשובות מפורטות ומובנות.

 

תודה רבה.

פורסם
שלום.

 

ובכן, הרכב המדובר הוא פיג'ו 306 שנת 98, מנוע 1.6 ידנית.

 

יצאתי עם הרכב למסע גרוטראלי. באמצע המסע האיתות חדל לעבוד, אך לחצן אורות המצוקה המשיך לעבוד.

כיוון שלא רציתי להסתבך עם ידית האיתות וחיבוריה, הרעיון שלי היה להסיר את מתג אורות המצוקה, למצוא חיבור של איזה כבלים מדליק את האיתות בכל צד ואז לשים שם מפסק. ברור לי שזה לא הפתרון האידאלי אך זו גם ככה גרוטאה שנועדה רק לטיולים בשטח....

 

פירקתי את לחצן אורות המצוקה והתחלתי לגשר על חיבורים שם בסוג של "ניסוי ותהיה". כאשר גישרתי שני מחברים, היה מן "טיק" של פיוז שנשרף. כרגע אין אפילו אורות מצוקה ובנוסף הרכב לא מניע. יש סטרטר, ויש אורות בלוח השעונים.

 

אשמח לעצתכם. אני לא מבין הרבה בחשמל רכב אז אשמח לתשובות מפורטות ומובנות.

 

תודה רבה.

מכיוון ששיחקת עם מערכת החשמל קצת קשה לנחש איזה פיוז נשרף. בדוק את כול הפיוזים בתא הנוסעים ואם קיימים פיוזים בתא המנוע בדוק גם אותם. רוב הסיכויים ששרפת פיוז או שניים והחלפתם תפתור את הבעיה.

 

צריך למצוא את הממסר הראשי כניראה הוא נישרף.

לאיזה ממסר ראשי אתה מתכוון ומה תפקידו ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...